30-vuotias mies ja lapselliset naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Liinu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Liinu"

Vieras
Mistä johtuu että n. 30-vuotias mies kelpuuttaa seurustelukumppaneiksi itseään noin kymmenen vuotta nuorempia ja tosi lapsellisia ja teinimäisiä naisia? Ulkonäöllä ei ole mitään väliä, mutta luonteen pitää olla sellainen naiivi ja vastaansanomaton, mutta bailaus ja ryyppäys jne on okei.
Tunteeko mies olevansa jotenkin aikuinen sellaisten tyttöjen kanssa? En tiedä, että olisi koskaan kelpuuttanut omanikäistään seuraa. Mies on itsekin vähän lapsellinen, mutta ihan työssäkäyvä yms.
Lähipiiristä vain tuli mieleen yksi esimerkki, en ymmärrä mitä tuollaisilta suhteilta oikein saavuttaa. Kovasti tahtoisi perheen, mutta hmm...

Itse seurustelin 8 vuotta vanhemman miehen kanssa, tavatessamme hän oli 29 ja mie 21. Hauskaa oli oman aikansa, mutta lopulta oli aika helvettiä.

Kai hän halusi jonkun sinisilmäisen helposti käskytettävän tytön, itse kun olin aika kokeamton tuonikäisenä vielä. Oli hän itsekkin suhteellisen lapsellinen, teini-ikään jämähtänyt. Ei tehnyt töitä ja ryyppäs vain luuserikavereidensa kanssa. Veikkaan että 30-kriisi pukkas pahasti päälle.

Minä olin 20-v. kun aloin seurustelemaan 30-v miehen kanssa. Tosin en ollut mikään "ysinkertaineen lapsellinen pissis" vaan vakituisessa työssä käyvä normaali nuori nainen. Mieskään ei ollut 20-v:n tasolle jumittunut vaan ihan normaali mies. Yhdessä on oltu pian... joo, 15 vuotta.

Mä olin 20-vuotiaana 28-vuotiaan kanssa, joka oli todella lapsellinen. Tunsin itseni henkisesti vanhemmaksi siinä suhteessa. Sen sijaan kadulla meitä katsottiin pitkään, koska itse näytin selvästi teiniltä vielä, ja mies taas pukeutui ja oli tukkatyyleineen kuin lähemmäs nelikymppinen... Lisäksi oli aivan hirveän kiinni äidissään, yök.

Sen sijaan nyt moni tuttu kolmekymppinen mies sanoo, että kaikki nyky-parikymppiset on ihan pissiksiä ja niiden kans lähtee järki.

Yhteistyössä