P
"Piia"
Vieras
Olis siis sellainen tilanne, että vietetään työkaverimme läksiäisiä Helsingissä. Hän on ollut talossa jo 10 vuotta joten haluamme juhlia porukalla yhden illan 
Mikä paikka olisi sellainen, mihin mahtuisi 20 naista samaan paikkaan? Ei suunnitella mitään erikoista, vaan haluaisimme vaan viettää yhdessä aikaa. Vai onko meitä liikaa jos ajattelee esim. terassia? Vai kannattaisko suosiolla varata joku tila?
Mikä paikka olisi sellainen, mihin mahtuisi 20 naista samaan paikkaan? Ei suunnitella mitään erikoista, vaan haluaisimme vaan viettää yhdessä aikaa. Vai onko meitä liikaa jos ajattelee esim. terassia? Vai kannattaisko suosiolla varata joku tila?