Mihin menis?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ekaa kertaa ulkomaille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ekaa kertaa ulkomaille

Vieras
Elikkä 2 naista lähdössä n vkon reissulle euroopaan, esim lontoo, berliini, budabest, nizza.

Toinen on kolunut vaikka missä maassa ja toinen käyny vaan tallinnassa/tukholmassa

Mihin kannattaa lähteä, mikään löhöloma ei ole vaikka nähtävyyksiä yms

Kesällä olisi tarkotus mennä esim elo/syys

Hinta budjettia ei oikein vielä ole.
 
Voisko matkan ajankohta olla vaikkapa touko-kesäkuussa? Etelä-Euroopassa lomaillaan elokuussa, ja silloin kaikki paikat on tukossa ja helle on tukahduttava. Suosittelisin siis kevättä tai alkukesää, luonto on vielä vehreä ja turisteja ei ole ihan niin paljoa. Ei se toki niin tärkeä seikka ole, mutta kuitenkin.

Minäkin voisin äänestää Barcelonaa. ;)
 

Yhteistyössä