M
materialistin ajatuksia
Vieras
Mike kertoi "ällöttää"lle, että hänellä on enemmän rahaa ja niin heistä tuli parhaat ystävät; sama asetelma toistuu Thaimaassa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mies varattu:Moi!
Kun puhutaan vain, että mitä miehet tekee thaimaassa, niin mitä sitten naiset, kaverukset tekee, kun ovat lomilla thaimaassa. Eikö se ole mahdollista, että naiset myös nauttivat paikallisista uroista??
Alkuperäinen kirjoittaja Ei inhottavammasta väliä;9689105:"Toisaaltaan kyll kuullostaa epäillyttävältä että mies valitsi matkakohteekseen juuri thaimaan. Omassa tuttavapiirissäkin pari perheenisää lähti thaimaaseen "poikien reisulle" ja tultuaan kotia leuhkivat muille pojille kuinka thaimaassa naiset ja tytöt teki mitä tahansa pienestä rahasummasta ja joka ilta palveluksessa oli kuulemma uus nainen tai tyttö."
Kehuskelivat siis oikein pedofiliallakin? Voisitko ilmoittaa poliisille, niin saataisiin edes kalpenemaan kuulustelussa? Kerrothan vaimoillekin? Kuka muka haluaa olla tuollaisten kanssa naimisissa?
Hassua, että aina kun kuulee seksiturismia harrastavista naisista, joku kertoo kuulleensa siitä tutun tutultaan... En ole koskaan lukenut naistenlehdistä, keskustelufoorumeilta, en mistään kenenkään omakohtaista kertomusta asiasta. Kyseessä taitaa olla todella harvinainen ilmiö ja se että nainen suorastaan maksaisi "etelänuroille" seksistä kylmällä käteisellä on varmaankin vielä paaaljon harvinaisempaa. Olisi kyllä hauskaa jos vaikkapa tällä foorumilla olisi joku nainen, joka olisi harrastanut seksiturismia ja kertoisi, miltä se tuntui!
Et siis luota mieheesi.Alkuperäinen kirjoittaja kaunis ei petä;10386299:En iki maailmassa katsoisi miestä, joka haluasi viettää lomia ilman minua ja vieläpä Thaimaassa.
Alkuperäinen kirjoittaja kaunis ei petä;10386299:Mieheni ei haluaisi lähteä ulkomaille (lomamatkalle) ilman minua.
En iki maailmassa katsoisi miestä, joka haluasi viettää lomia ilman minua ja vieläpä Thaimaassa.
Hassua, että aina kun kuulee seksiturismia harrastavista naisista, joku kertoo kuulleensa siitä tutun tutultaan... En ole koskaan lukenut naistenlehdistä, keskustelufoorumeilta, en mistään kenenkään omakohtaista kertomusta asiasta. Kyseessä taitaa olla todella harvinainen ilmiö ja se että nainen suorastaan maksaisi "etelänuroille" seksistä kylmällä käteisellä on varmaankin vielä paaaljon harvinaisempaa. Olisi kyllä hauskaa jos vaikkapa tällä foorumilla olisi joku nainen, joka olisi harrastanut seksiturismia ja kertoisi, miltä se tuntui!
Poikakaveri (2v seurusteltu) kävi viime talvena 3 viikon reissulla Thaimaassa miesporukalla, "rannalla oltiin ja baarissa juotiin halpaa viinaa"...
Nyt huomasin että hän saa sähköpostia joltain thainaiselta...
Ja kuulemma haluaa mennä taas talvella kuukaudeksi thaimaaseen. V*tut niin ei todellakaan mene!
Vakipanoni viettää talvisin Thaimaassa viikkoja-kuukauden, ensi talvena jopa kaksi kuukautta. asia ei minua liikuta mutta herran naisystävä on näreissään reissuistaan vaikka heillä kuulemma on hyvä luottamus puolin ja toisinD
Siitä menen valalle että siellä naidaan thaityttöjä, pettäähän mies täällä kotosuomessakin naistaan, minun kanssani ja ties monenko muun. no hyvä hänen on käydä luonani kun naisensa asuu sadan kilometrin päässä.
pojat on poikia, aina!
Alkuperäinen kirjoittaja Höylä;10633651:Näin ne taudit leviää. Äläkä vaan usko että tää pano käyttää joka kerran kortsua naidessaan näitä huoria. Onko tää mies niin hyvä sängyssä, että nöyrryt hänen höylättäväkseen? Vai oletko huonoitsetuntoinen reppana joka tyytyy siihen mitä saa?
Vakipanoni viettää talvisin Thaimaassa viikkoja-kuukauden, ensi talvena jopa kaksi kuukautta. asia ei minua liikuta mutta herran naisystävä on näreissään reissuistaan vaikka heillä kuulemma on hyvä luottamus puolin ja toisinD
Siitä menen valalle että siellä naidaan thaityttöjä, pettäähän mies täällä kotosuomessakin naistaan, minun kanssani ja ties monenko muun. no hyvä hänen on käydä luonani kun naisensa asuu sadan kilometrin päässä.
pojat on poikia, aina!
avomieheni sanoi muutama päivä sitten, että jos hänelle tulee töissä tauko, niin hän lähtee Thaimaahan ja että enhän mä voi lähteä/tunkea mukaan kun mulla ei ole lomaa.
Että se olis mun vaan hyväksyttävä, hänen mielestään siinä ei ole mitään pahaa jos menee itsekseen ja jos vaikka vieraassa punkassakin käväsee, ja se jos mikä on todennäköistä.
Käynyt olen ja nähnyt sen touhun, ei siinä oma eukko mieleen muistu.
Kuinka suhtautuisitte tähän?
Moi!
Kun puhutaan vain, että mitä miehet tekee thaimaassa, niin mitä sitten naiset, kaverukset tekee, kun ovat lomilla thaimaassa. Eikö se ole mahdollista, että naiset myös nauttivat paikallisista uroista??
pojat on poikia, aina!
Kuka helvetti käy Thaimaassa, 2000-luvun Mallorca juntteineen. Kävin kerran ja se riitti.
Instant idiot. Aasialaisilla miehillä on tunnetusti maailman pienimmät penikset. Luuletko sä tosiaan, että naiset lähtis seksimatkalle Thaimaahan ja vielä paikallisten kanssa paneskelemaan!