Mies yksin Thaimaahan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaanika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin ja että oltaisiin nyt tasapuolisia totuudelle, kyllä siellä käyvät molemmat sukupuolet niissä merkeissä yhtä lailla, jos yleensä niissä merkeissä käyvät. Eli taksikuskilta ei tartte kysellä, paitsi jos ei minkään hotellin millään baaritiskillä flaksi käynyt. Kai niinkin on jollekulle tapahtunut. Toinen puoli porukkaa nyt on ihan oikeastimuuten vaan lomalla, jopa ihan perhelomalla.

Palasin vähän aikaa sitten Thaimaasta ja jo lennolla mietin, etten koskaan päästäisi poikaystävääni sinne yksin tai poikaporukassa. Touhu oli sanallasanoen villiä ja jokaisella, siis jokaisella näkemälläni länsimaisella miehellä oli käsipuolessaan joko maksettu tai muu Thai-seuralainen. Oli vanhaa ukkoa ja nuorta miestä. Meno oli aluksi niin kuvottavaa, että mietin onko tämä edes totta. Sitten siihenkin tottui. Jotkut harrastavat seksiä ilman suojausta joten HIVin uhka on todellinen. Miehet sulkeutuivat hotellihuoneeseen naisen kanssa viikoksi naapurissani jne. Eli tuskin poistuivat edes rannalle. Voe voe :(

Eikö teitä ällötä seurustella/olla naimisissa miehen kans, jonka tiedätte Thaimaahan päästyä menevän huoriin? Mitä helvettiä oikeesti? Mä ainakaan ottais miestä, jolla noin huono moraali ja kunnioitus naisia (teitä ja niitä maksullisia) kohtaan.

Alkuperäinen kirjoittaja CC:
Eikö teitä ällötä seurustella/olla naimisissa miehen kans, jonka tiedätte Thaimaahan päästyä menevän huoriin? Mitä helvettiä oikeesti? Mä ainakaan ottais miestä, jolla noin huono moraali ja kunnioitus naisia (teitä ja niitä maksullisia) kohtaan.

Ihmettelen samaa. Ainakin terveys on mulle sen verran arvokas etten haluaisi mitään Hivejä tms itselleni.

Ihmettelen todellakin noita suomimiehiä, onko oltava niin epätoivoisia?

Alkuperäinen kirjoittaja hämeen elli:

Ihmettelen samaa. Ainakin terveys on mulle sen verran arvokas etten haluaisi mitään Hivejä tms itselleni.

Eikö se oo nainen joka on epätoivonen kun tollasta sietää.

Alkuperäinen kirjoittaja Saarankaara:

En aio sietääkkään, tulevana vkl meillä keskustellaan...............

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanika:
Alkuperäinen kirjoittaja Saarankaara:

En aio sietääkkään, tulevana vkl meillä keskustellaan...............

jäi mainitsematta, että en ole epätoivoinen, ehen en,

laulun sanoin: tulen toimeen omillain

Mies Thaimaahan yksi. Eipä hyvältä kuullosta vaikka kuinka luottamus pelaisi. Liian monta esimerkkiä on nähty näistä "poikain reissuista". Yhden tuttavan liitto kuitenkin jatkui miehen Thaimaan reissun jälkeen (jossa piti samaa huoraa koko kahden viikon matkan ajan). Tältä mieheltä pääsin ihan itseltään kysymään, että miten siinä niin pääsi käymään että ihan harkiten ja päivittäin petti vaimoaan. Ei kuulemma ollut aikomus, mutta ei voi vastustaa koska joka puolella on tussua tarjolla ja vaikka useampi nainen yhdellä kertaa. Että näin mies jonka luulin ennen reissua elävän onnellisessa liitossa.

En hyväksyisi missään tilanteessa. Ihan sama mitkä on selitykset, mutta jos pitää yksin päästä liikkeelle tai poikaporukassa niin hälytyskellot soisivat ja lujaa. Olen kuullut niin paljon juttuja noista Thaimaan reissuista, yksikin mies sanoi että sieltä saa niin halvalla petiseuraa että houkutus on enemmän kuin suuri. Hänelläkin oli sitten ollut paikallinen misu kaksi viikkoa joka seurasi miestä joka paikkaan ja lämmitti petiä pilkkahinnalla. Ruuaksikin tälle "hoidokille" riitti kulho riisiä silloin tällöin. Hyi että ällöttää. Sanoisin että tervemenoa ja se oli sitten siinä. Saisi vehdata niin paljon kuin huvittaa ja takaisin tullessaan aloittaa railakkaan sinkkuelämän.

Siitä vaan Thaimaahan. Se on hyvä happotesti sille, mikä kaverisi on oikeasti miehiään. Jos ihmiskaupan tukemisen, pettämisen ja huoriinmenon estää vain se, ettei siihen ole mahdollisuutta (ei tarjontaa tai tilaisuutta koska vaimo pitää kahleissa) tai varaa (kotimainen hintataso vs kaukoitä) niin parempi päästää kaveri ihan pysyvästi toteuttamaan itseään sitten...

Eivät kaikki Thaimaan-kävijät käy huorissa, mutta osa miehistä kyllä valitettavasti paljastaa itsestään sian ihan vaikka jo laivaristeilyllä jos ei ole vaimoa mukana. Mutta sinänsä kyllä tuntuisi hassulta ja "äitimäiseltä" ruveta aikuisen ihmisen lomasuunnitelmiin puuttumaan. Ottakoon itse vastuun ja tehköön omat valintansa.

Oma mieheni ei tiettyjen kavereidensa kanssa halua lähteä edes baariin koska ei jaksa kuulemma katsella sitä menoa. Ei se ole edes mitään kovin laadukasta kaveriaikaa, kun nämä ukkomiehet alkavat heti baariin päästyään vikitellä jokaista lähietäisyydelle erehtyvää naista. Mieheni käy näiden sankareiden kanssa vain urheilemassa tms selvinpäin ja päiväsaikaan toteutettavissa jutuissa. Hän ei myöskään lähde Thaimaahan ihan vain kannanottona siellä käytävään ihmiskauppaan.

Itse olen käynyt Thaimaassa vain läpikulkumatkalla muualle Aasiaan ja jo Finnairin suora lento Bangkokiin oli jotenkin järkyttävä. Suurin osa matkustajista suomimies-thainainen -pariskuntia suurella ikäerolla, taikka sinkkumiesporukoita taikka vähän ressukan näköisiä yksinäisiä miesmatkustajia. Pariskuntia ja yksinäisiä naismatkustajia oli tosi vähän. Samoin Suvarnabhumilla oli ihan hirveästi näitä kaljaa kittaavia, keski-ikäisiä länkkärimiehiä nuorten thainaisten kanssa, ravitsemusliikkeistä nyt puhumattakaan. Ällöttävää! Samaa meininkiä oli jossain määrin nähtävillä malesialaisessa rantaresortissa, mutta paljon vähemmän, eikä tyttöjä ollut tarjolla hotelleissa eikä baareissa siten kuin Thaimaassa.

Olenko nyt oikein ymmärtänyt, että jotkut naiset eivät PÄÄSTÄ miestään yksin lomalle? Päästättekö edes työmatkoille? Voitteko edes kuvitella, että on perheitä, jotka olosuhteiden pakosta asuvat pitkiäkin aikoja eri maissa?

Minä en naisen ymmärrä tuollaista toisen ihmisen rajoittamista. Matkustan ja lomailen itsekin yksin tai naisporukassa, miksei siis mieheni yhtälailla? Minä en ole matkoillani miestäni pettänyt ja toivon ettei hänkään minua. Mutta jos pettämisen tarve tulee, niin kyllä se onnistuu vaikka ruokatunnilla autossa tms.

Thaimaan houkutukset ovat ehkä hieman toiset kuin työpaikkaruokalan - tai edes muiden lomakohteiden... Paikallinen ammattijakauma hieman toinen, ikäänkuin.

Jos sitä tussua on tosiaan joka puolella tarjolla. Naiset tarjoaa itseään joka paikassa. Kuka mies on niin kova, että kieltäytyy ja jos kerran kaveritkin nauttii paikallisesta huoraseurasta, niin miksi ei sitten tämä uskollinen aviomieskin.

Meillä lomaillaan erikseenkin ja koskaan en ole ajatellut että mies olisi matkoillaan uskoton. Enkä minäkään ole reissuissa vieraiden miesten kanssa pelehtinyt. Mutta jos mies sanoisi, että lähtee poikaporukassa Thaimaahan... jaa, kyllä se olisi kovan keskustelun paikka. Sen verran on minullakin kokemusta tuttavapiirin poikaporukoiden matkoista sinne suuntaan. Kova on kuulemma sen miehen itsehillintä, joka siellä voi vehkeensä housuihin jättää, kun munille suorastaan käydään kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja senkun vaan:
Siitä vaan Thaimaahan. Se on hyvä happotesti sille, mikä kaverisi on oikeasti miehiään. Jos ihmiskaupan tukemisen, pettämisen ja huoriinmenon estää vain se, ettei siihen ole mahdollisuutta (ei tarjontaa tai tilaisuutta koska vaimo pitää kahleissa) tai varaa (kotimainen hintataso vs kaukoitä) niin parempi päästää kaveri ihan pysyvästi toteuttamaan itseään sitten...

Eivät kaikki Thaimaan-kävijät käy huorissa, mutta osa miehistä kyllä valitettavasti paljastaa itsestään sian ihan vaikka jo laivaristeilyllä jos ei ole vaimoa mukana. Mutta sinänsä kyllä tuntuisi hassulta ja "äitimäiseltä" ruveta aikuisen ihmisen lomasuunnitelmiin puuttumaan. Ottakoon itse vastuun ja tehköön omat valintansa.

Oma mieheni ei tiettyjen kavereidensa kanssa halua lähteä edes baariin koska ei jaksa kuulemma katsella sitä menoa. Ei se ole edes mitään kovin laadukasta kaveriaikaa, kun nämä ukkomiehet alkavat heti baariin päästyään vikitellä jokaista lähietäisyydelle erehtyvää naista. Mieheni käy näiden sankareiden kanssa vain urheilemassa tms selvinpäin ja päiväsaikaan toteutettavissa jutuissa. Hän ei myöskään lähde Thaimaahan ihan vain kannanottona siellä käytävään ihmiskauppaan.

Itse olen käynyt Thaimaassa vain läpikulkumatkalla muualle Aasiaan ja jo Finnairin suora lento Bangkokiin oli jotenkin järkyttävä. Suurin osa matkustajista suomimies-thainainen -pariskuntia suurella ikäerolla, taikka sinkkumiesporukoita taikka vähän ressukan näköisiä yksinäisiä miesmatkustajia. Pariskuntia ja yksinäisiä naismatkustajia oli tosi vähän. Samoin Suvarnabhumilla oli ihan hirveästi näitä kaljaa kittaavia, keski-ikäisiä länkkärimiehiä nuorten thainaisten kanssa, ravitsemusliikkeistä nyt puhumattakaan. Ällöttävää! Samaa meininkiä oli jossain määrin nähtävillä malesialaisessa rantaresortissa, mutta paljon vähemmän, eikä tyttöjä ollut tarjolla hotelleissa eikä baareissa siten kuin Thaimaassa.

Hyh. Miksi siellä ravaa suomalaisia lapsiperheitä arskaa ottamassa, sehän on uusi kanaria?

Mun ukko saa lähteä ihan rauhassa ja vaikka taikkuihin.
Saanpahan ite vähän kuleskella kylillä ja kauempanakin. Oon jo suunnitelu mihin suuntaan lähden.
On kivaa seuraa tiedossa, nimittäin mulla.

Kaikki tää siksi, että ukolla ei toji.

Mieheni kaveri on mennyt sekaisin thaitytöistä ja ramppaa siellä jatkuvasti. Ne naiset siellä kuulemma kun palvelevat miestä ja kohtelevat kuin kuningasta. Eikä tarvitse maksaa kuin kymppi vuorokaudessa. Sanoin miehelleni että siitä vaan sen kun lähtee mukaan mutta jättää mulle avaimen ennen lähtöään.

Alkuperäinen kirjoittaja mun mies lähti kans:
Munkin mies lähti, kaverinsa kanssa. Omien sanojensa mukaan ei petä, "hän ei vaan ole sellanen" ja on tuosta puhuttu, ei tykkää maksullisista ja kehuu olevansa ainut suomalainen mies joka ei ole pannut Pattayalla. On tullut sähköpostis mesetystä ja viestiä päivittäin. Pelasivat lähinnä kamun kanssa pokeria siellä täällä. Sitten matkailee muualla ja kohta menee Thaikkuihin kuukaudeksi yksin.

Minä yksin kotona. Sanokaa, olenko idiootti.

No koko lailla.

Miksette lomaile yhdessä? Teinipissismeininkiä että aviomiehet lähtee kavereitten kanssa kuukauden lomalle.

Muuten tämä Thaimaa se näköjään seuloo akanat jyvistä aika tehokkaasti mitä miehiin tulee. Ne joita ei kiinnosta millä hinnalla se naisen tai teinitytön tussu oikeasti irtoaa (lue ihmiskaupan ja orjuutuksen hinnalla) menevät sinne kieli vyön alla totta kai. Tosimiehet sitten taas näkee mikä on meininki ja pelin hinta ja kunnioittaa itseään sen verran ettei suostu edesauttamaan moista meininkiä. Vaan harvassa on ne oikeat miehiset miehet nykyään.

Alkuperäinen kirjoittaja Joopa joo......:
Muuten tämä Thaimaa se näköjään seuloo akanat jyvistä aika tehokkaasti mitä miehiin tulee. Ne joita ei kiinnosta millä hinnalla se naisen tai teinitytön tussu oikeasti irtoaa (lue ihmiskaupan ja orjuutuksen hinnalla) menevät sinne kieli vyön alla totta kai. Tosimiehet sitten taas näkee mikä on meininki ja pelin hinta ja kunnioittaa itseään sen verran ettei suostu edesauttamaan moista meininkiä. Vaan harvassa on ne oikeat miehiset miehet nykyään.

hyvin ilmaistu!

Jos haluaa olla uskollinen, mutta ei ole varma, että kykeneekö siellä pysymään uskollisena, niin miksi kaikista maailman yli 200 valtiosta on pakko ängetä juuri Thaimaaseen? Onhan halpoja lentoja, halpaa ruokaa ja erityisesti aurinkoa tarjolla hyvin monissa muissakin valtioissa.

Kaveri kertoi, että siellä jopa soitellaan puhelimella hotellihuoneeseen ja tarjotaan "hierontaa". Pahimmillaan yksinäiselle miehelle saatetaan useita kertoja saman vuorokauden sisällä tarjota palveluita puhelimitse, oveen koputtamalla jne.

Jos oikeasti haluaa kaveriporukan kanssa lähteä reissuun, niin miksi lähteä sellaiselle reissulle, jossa kaikki muut vain käyvät panetuttumassa itseään? Ei siinä aikaa jää juurikaan yhteiselle hauskanpidolle. Olen varma, että näille kaverimatkoille ainoa syy on se, että muut kaverit tarjoavat alibin eli turvaavat selustan, että muka mitään pettämistä ei ole tapahtunut, vaan on vain mukamas juotu kaljaa, löhötty rannalla jne.

Yhteistyössä