Mies yksin Thaimaahan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaanika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuo on tapana monissa maissa, oveen koputtelu kun tietävät että huoneessa on yksinäinen mies. Tieto kulkee respasta salamana "tiedonhaluisille" naisille.

Toinen vielä yleisempi systeemi on se, että yksinäisen miehen hotellihuoneen oven lähellä ja käytävällä liikkuu toinen toistaan kauniimmin hymyileviä kauniita naisia.

Mistähän sekin johtuu................:)

Nimin: Epätietoinen

Vain asioista tietämätön ja Thaimaassa käymätön voi ihmetellä miksi miehet sinne suuntaavat. a) paikka tarpeeksi kaukana vaimosta/tyttöystävästä b) lämmintä, ilmapiiri erittäin vapautunut ja eroottinekin c) halvat naiset, useat jopa ilmaisia d) kaikki miehet käyvät Thai-naisille, kunhan ovat länsimaisia. Ikä tai ulkonäkö eivät esteenä. Kaikkialla suorastaan tyrkytetään panoja, se on niin uskomatonta.

Tässä yksi kokemus: mieheni veli halusi juhlistaa 50 v. päiviään Thaimaassa viime marraskuussa. Matkaporukkaan lähti mieheni lisäksi 5 muuta miestä (25-65 v.), joista osa eronneita/ poikamiehiä. En todellakaan tykännyt ideasta, mutta lopulta päätin luottaa mieheeni, joka on nähnyt elämää ja matkustanut paljon, ja myös kertonut avoimesti käyneensä nuorempana ulkomaan komennuksillaan huorissa (mistä oli kuulemman oppinut tajuamaan sen, mitä rahalla saa - ja mitä ei).

Vaikka ahdisti niin päätin, etten ala aikuista ihmistä neuvomaan tai muutenkaan määräillä, mitä saa reissullaan tehdä ja mitä ei. Kuten tuossa aikaisemmin joku mainitsikin, voi tämmöinen reissu toimia aika tehokkaana rakkaden ja parisuhteen "happotestinä".

Kahden viikon matkan aikana mies soitti ja tekstaili päivittäin ja kertoi kaipaavansa minua enemmän kuin koskaan. Harrastimmepa ikävissämme kaksi kertaa jopa puhelinseksiä ; )

Matkan jälkeen mies kerran kännipäissään avautui ja kertoi, että porukan miehistä yksi oli ottanut koko matkan ajaksi paikallisen tytön "piiaksi" ja kaksi muuta miestä, joista toinen naimissa ja toinen ei, olivat myöskin pitäneet lyhyempiä jaksoja jotakin baarityttöjä tiiviisti seuranaan. Mies kertoi, että nuorten, kauniiden ja aidosti ystävällisten oloisten naisten huomio oli tietenkin hivellyt itsetuntoa, ja totesi, että siellä jos jossakin olisi helppo hairahtua jos olisi siihen tarvetta. Naiset eivät hänen mukaansa olleet olleenkaan "huoramaisia" vaan raikkaan ja tavallisen oloisia. Hän kertoi ymmärtävänsä hyvin miksi yksinäiset tai muuten seksuaalisesti epätyydyttävää elämää elävät miehet thaimaassa hyppäävät. Joku suomalainen mies oli esim. kertonut hakevansa thaimaasta erityisesti suuseksiä, jota ei toiveistaan huolimatta kotona vaimolta saa.

Tietysti olen miettinyt paljon sitä, onko juuri minun mieheni todellakin voinut pysyä uskollisena sellaisessa ilmapiirissä kuin mitä Thaimaassa on. Asia vaivasi minua niin paljon, että kävin tammikuun alussa sukupuolitautitesteissä, joiden mukaan mitään tartuntoja ei löytynyt. Matkan jälkeen ennestäänkin vilkas ja kiihkeä seksielämämme on jatkunut samanlaisena. Mieheni haluaa minua edelleen (ja minä häntä) ja olemme onnellisia, mistä päättelen, että olipa reissulla sitten tehty "sitä taikka tätä" niin ainakaan se ei ole mitään tärkeää meidän suhteessamme muuttanut.

Itse olen eronnut muusikosta, joka kierteli ympäri maailmaa työkeikoilla. Exäni tuntui mieheltä, joka olisi viimeinen joka pettäisi. Eikä hän selvinpäin pettänytkään. Mutta kun alkoholia on mukana kuvioissa, ja sitähän suomalaisilla miehillä on, niin harva pystyy vastustamaan kiusausta. Mies vakuutti ja vannoi silmät kirkkaina, että ei ole pettänyt minua ulkomailla eikä suomessakaan keikoillaan tai illanvietoissa joita oli paljon. Tavallaan en voinut muuta kuin luottaa, olihan mies kaikin puolin kunnon mies. Olimme yhdessä 20 vuotta, joten luulin todella tunteneeni hänet. Ja kuitenkin olen koko ikäni nähnyt miesten taiteilijaelämää ja miten naiset käyvät jopa päälle. Tiedän myös miten miesporukalla holtti kehnontuu.

Aina kuitenkin ilmeni jotain, mikä sai epäilykseni heräämään. Mies kuitenkin aina sai ne selitettyä. Ja jopa usein käännettyä että minä olen sairas ja mustasukkainen. Mutta kerran hän sammui kesken seksitekstarin jota oli laittamassa nuorelle tytölle ja niin pystyin lukemaan viestin. Tajusin että minua on sumutettu vuosikausia. Olin toki yrittänyt erota jo vuosikausia miehen juopottelun vuoksi, mutta hän sai aina manipuloitua minut. Esim. uskomaan että rakastaa minua niin paljon ettei kukaan voi toista niin rakastaa eikä voi elää ilman minua.

Nyt eron jälkeen mies onkin myöntänyt käyttäytyneensä todella törkeästi minua kohtaan ja yrittää kaikin tavoin hyvittää. (ei yritä saada minua takaisin, olemme uusissa suhteissa ja ystäviä koko porukalla)

Huvittaa nuo jutut, että naisten pitäisi luottaa miehiinsä koska eivät itsekään petä. Itse en ottaisi enää miestä joka työnsä puolesta on reissussa tai miestä jolle edes tulisi mieleen lähteä yksin reissulle varsinkaan johonkin kutupaikkaan. Toki oma elämä pitää olla, itsekin käyn tyttöjen kanssa ulkona ja esim. mökillä jossa ei tosin edes ole miehiä lähimaillakaan. Mutta kyllä kivoille matkoille pitää haluta lähteä oman kullan kanssa. Jos ihanaan lomaparatiisiin ei halua omaa kumppania kainaloon ihailemaan auringonlaskua ja lämmintä, pehmeää yötä ym. niin silloin on tilanne huono.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanika:
avomieheni sanoi muutama päivä sitten, että jos hänelle tulee töissä tauko, niin hän lähtee Thaimaahan ja että enhän mä voi lähteä/tunkea mukaan kun mulla ei ole lomaa.

Että se olis mun vaan hyväksyttävä, hänen mielestään siinä ei ole mitään pahaa jos menee itsekseen ja jos vaikka vieraassa punkassakin käväsee, ja se jos mikä on todennäköistä.
Käynyt olen ja nähnyt sen touhun, ei siinä oma eukko mieleen muistu.

Kuinka suhtautuisitte tähän?

Jos mieheni sanoisi, että eihän siinä ole mitään pahaa, jos käväisee vieraassa punkassa ja että se on todennäköistä, niin sen jälkeen mieheni saisi mennä minun puolestani yksin ihan kaikkialle - tosin hän ei olisi enää mieheni sen jälkeen!

Olemme käyneet yksin työ- ja lomamatkoillakin yhteiselämämme varrella (no, lomamatkoilla käytännössä on aina ollut joku ystävä ja/tai lapset mukana), eikä se haittaa, suuntautui se matka sitten minne hyvänsä, mutta meillä parisuhteen kulmakivi on uskollisuus ja luottamus. Jos nuo asiat lyötäisiin lekkeriksi, putoaisi koko parisuhteelta pohja.

En olisi tuon lauseen "Että se olis mun vaan hyväksyttävä, hänen mielestään siinä ei ole mitään pahaa jos menee itsekseen ja jos vaikka vieraassa punkassakin käväsee, ja se jos mikä on todennäköistä.Käynyt olen ja nähnyt sen touhun, ei siinä oma eukko mieleen muistu", jälkeen asunut sekuntiakaan tuon miehen kanssa samassa kämpässä.

Kuvitteletko, että hän on ollut aiemmin sinulle uskollinen, vaikka ei ulkomailla olisi käynytkään? Sehän pitää sinua aivan pellenä, oletko tosiaan noin heikko, että jäät tuollaisen sontaläjän kanssa vielä yhteen?

Arvon "rouvat" on aivan sama mitä miehenne teille valehtelee ja kertoo kuinka muut miehet meni naimaan , mutta minä en, niin voitte olla aivan sata prosenttisen varmoja siitä asiasta, että kyllä se teidän "ukkokulta" on käynyt jakamassa kaluaan maksulliselle thaitytölle tai -pojalle. Hyi helvetti! En huolisi sellaista miestä joka on käynyt Thaimaassa tai Virossa ikäpäivänä, ei vaikka en koskaan saisi miestä.

Ap. kun miehes tulee Thaimaasta, niin lähde sinä Espanjaan. Sano miehellesi, että kun sinne menee, niin varmasti tulee mentyä sänkyyn Espanjalaisen rantaleijonen kanssa, eikä siinä oma, pieni kalunen äijä muistu todellakaan mieleen. Ei muuta kuin otat lomaa ja käyt naimassa suklaasilmää, maksa potut pottuina.

Hei Arvon naiset (miehet)!

Aivan pakko ottaa kantaa keskuteluun, kun on hiukkasen a) yksipuolista b) näkyy koskevan minua.
Minä olen tällä hetkellä yksin Pattayalla, hotellissa ilman kaikille itsestäänselvyytenä pidettävää huoraa. Olen Thaimaassa 5 tai 6 kertaa ja olen oikein helposti onnistunut välttämään kaikenlaiset sukupuoliset kanssa käymiset kaikkien muiden paitsi tyttöystäväni kanssa, joka oli kerran siis mukana. Jokaiselle näistä reissuista olisin toivonut saavani tyttöystäväni mukaan, mutta se ei ole syystä tai toisesta onnistunut.
Täällä voi todellakin olla aivan helposti ilman, että osallistuu baari/seksielämään millään tavalla, vaikka kieltämättä suurin osa tuntuu siihen innolla osallistuvan, ja se on aina näyttänyt minusta yhtä irvokkaalta. Jos sitä varten täällä olisin voisin sen myös helposti myöntää. Olen kerran käyttänyt ammattilaisen "palveluita" ollessani 17 vuoden ikäinen ja silloinkin jo yksin kaukana maailmalla. Silloin reissussa tutustuin keski-ikäiseen norjalaismieheen , joka päätti sitten viedä minut "huoriin"
Voi kuulostaa tekopyhältä, mutta kyllä tuon ikäisen pojankoltiaisen voi aikuinen mies viedä vastentahtoaan melkein minne vaan. Oli karmiva kokemus, koska se ei minua silloinkaan kiinnostanut eikä ole kiinnostanut koskaan sen jälkeenkään.
Minun seksuaalinen kiinnostus on aina liittynyt siihen, että tarvitsee tuntea jotain. Sukupuolikeskukseni sijaitsee korvien ei jalkojen välissä, siellä on vain suorittava osio, joka välittää tuntemuksia ylempiin osioihin.
Siksi keskustelu on hiukan ärsyttävää, kun pidetään itsestäänselvyytenä, että kun silmä välttää niin ukkoparka survoo mulkkunsa kaikkiin kaksijalkaisiin kanasta tikapuihin saakka ? Mulle se on varsin vieras ajatus. Pidättekö niitä ukkojannne puutteessa ??? Vai onko suhde väljähtymään päin ??? En ole toistaiseksi pettänyt ketään vakavasti otettavaa kumppaniani, enkä ajatellut sitä tälläkään reissulla tehdä.
Saattaa kuulostaa ihmeelliseltä, että mitä sitten teen täällä, jos en kerran ole panemassa. Olen täällä nauttimassa mukavasta maasta, hyvästä ruuasta, hyvistä treeniolosuhteista, lämmöstä ja leppoisasta kiireettömyydestä.
En juo, enkä käytä muitakaan päihteitä ja tykkään lämmöstä ja myös tykkään treenata ja nyt aivan yht äkkiä elämäntilanteeni muuttui niin nopeasti, että tuli mahdollisuus toteuttaa monivuotinen unelma pitkästä matkasta kaukaisiin maihin.
Ja niin siis myös tein itsekkäästi kysymättä tyttöystävän mielipidettä asiaan. Uskoakseni tämä oli ainutlaatuinen tilaisuus elämässäni ja minulla ei ole ollut tapana sellaisissa tilanteissa jättää hetkeä käyttämättä.
Se että olen nyt juuri nyt Pattayalla on osittain sattumaa. Lennot minulla on HOngkongiin ja takaisin. OLen ollut Macaussa ja Australiassa, mutta taloudelliset tosiasiat ajoivat minut tänne. Täällä on ne kaikki asiat mitä lomaltani kaipaan, valitettavasti on kyettäväa ummistamaan silmänsä tuolta irvokkaalta pariutumistouhulta, mitä en voi yleensäkään ymmärtää. En ymmärrä miksi haluasin panna jotain tuntematonta yleensä kielitaidotonta pikkutytön näköistä olentoa, jolle minä edustaisin lähinnä lompakkoa tai mahdollisuutta toisenlaisesta elämästä ??? Sairas ajatuskin.

Sen sijaan minä jatkan täällä oloa treenaten(tänään kahdesti), syöden , mopoillen ja lämmöstä nauttien.
Muuten täällä on muitakin kaltaisiani. Salilla missä käyn on monia eurooppalaisia, jotka ovat täällä treenaamassa ja ottelemassa.
Täällä on muutakin elämää kuin baarit ja seksi. Mutta jokainen näkee retkillään yleensä sen minkä haluaa nähdä.
Minulle on aivan sama uskooko tätä kukaan ja olen varma, että tuomioni tulee olemaan julma ja kohtaloni on sinetöity.
Joukosta kuitenkin varmasti löytyy joku joka saattaa ymmärtää asiani.
Mitä tyttöystäväni sinisilmäisyyteen tulee niin sitä ei ole, silmät ovat ruskeat ja kauniit. Sille minä en enää voi mitään jos hän päättää, että matkani koituu suhteemme kohtaloksi.
Kaiklle kuitenkin hauskaa helmikuun alkua sinne suomeen.
Muistakaa, että joku saattaa elää erilaisemmin, kuin koskaan edes olette sattuneet ajattelemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Eronnut:
Itse en ottaisi enää miestä joka työnsä puolesta on reissussa tai miestä jolle edes tulisi mieleen lähteä yksin reissulle varsinkaan johonkin kutupaikkaan. Toki oma elämä pitää olla, itsekin käyn tyttöjen kanssa ulkona ja esim. mökillä jossa ei tosin edes ole miehiä lähimaillakaan. Mutta kyllä kivoille matkoille pitää haluta lähteä oman kullan kanssa.

En enää minäkään. Sain silmät vihdoin tänään auki.

Alkuperäinen kirjoittaja ne nai kaikki:
Sehän pitää sinua aivan pellenä, oletko tosiaan noin heikko, että jäät tuollaisen sontaläjän kanssa vielä yhteen?

Arvon "rouvat" on aivan sama mitä miehenne teille valehtelee ja kertoo kuinka muut miehet meni naimaan , mutta minä en, niin voitte olla aivan sata prosenttisen varmoja siitä asiasta, että kyllä se teidän "ukkokulta" on käynyt jakamassa kaluaan maksulliselle thaitytölle tai -pojalle. Hyi helvetti! En huolisi sellaista miestä joka on käynyt Thaimaassa tai Virossa ikäpäivänä, ei vaikka en koskaan saisi miestä.

Jämerää tekstiä. Just noin. Koska ei voi tietää, parempi vetää tiukat rajat. Samaa mieltä

Alkuperäinen kirjoittaja Leija007:
Täällä on muutakin elämää kuin baarit ja seksi. Mutta jokainen näkee retkillään yleensä sen minkä haluaa nähdä.
Minulle on aivan sama uskooko tätä kukaan ja olen varma, että tuomioni tulee olemaan julma ja kohtaloni on sinetöity.

Katsos kun täällä ellilandiassa on vain yksi totuus, ja se on se että vain oman kullan kanssa saa matkustaa kivoihin paikkoihin. Jos jostain syystä oma kulta ei pääse mukaan, tai mikä vielä kauheampaa, häntä ei haluta mukaan, on matkan tarkoitus vain ja ainoastaan naida napasauttaa jokaisen vastaantulijan kanssa.

On surullista, että ihmiset eivät osaa arvostaa itseään tai omaa suhdettaan sen korkeammalle, kuin että "jos päästän sen silmistäni, niin se pettää varmasti".

Kyllä tämä mies ainenkin palaa yksin.

Se odottaako minua joku suomessa tai jossain ei mitenkään liitu siihen, olisinko kiinnostunut tuosta irvokkaasta näytelmäsytä, mitä täällä kaikkialla näytellään. Vaikka olisin täällä ns poikamiehenä en olisi kiinnostunut.
Minulle parisuhde samasta taustasta, samaa kieltä omaavan henkilön kanssa on jo ollut niin haastavaa, ettei mieleeni koskaan ole tullut lisätä vaikeusastetta sotkemalla siihen vielä kulttuurierot, kielimuuri tai muuta semmoista.

Menestykseni tällä elämän alueella on kuitenkin ollut melko vaatimatonta.
Huisia lukea näitä teksejä, misää parisuhde tuntuu perustuvan siihen, ettei ovea voi avata tai ukko/akka pettää.
Jos suhteenne perustuu tiukkoihin rajoihin ja pettämismahdollisuuksien pois sulkemiseen, nii voitte olla varmoja, että se tilaisuus vielä löytyy. Ei ketään aikuista voi estää, kahlita, pakottaa----Kyllä yhdessä olemisen pitäisi perustua molempien vapaaseen suureen haluun ja rakkauteen eikä siihen että pyritään sulkemaan pois mahdollisuudet .

Kiitos leija007 kirjoituksestasi. Ihanaa nähdä että on miehiä joihin voi luottaa. Minä uskon mitä sanot ja haluan itsekin sellaisen miehen joka mieluummin treenaa kuin ryyppää ja rellestää. En tarkoittanut loukata sinua, mutta olen itse vain nähnyt miehistä se toisen puolen. Olen nähnyt kuinka naiset luottavat ja olen nähnyt mitä näiden luottavaisten vaimojen miehet hommaavat. Minunkin luottamustani on käytetty törkeästi hyväksi useita, useita vuosia, ja vaadittiin luottamaan, koska "juuri häneen voi luottaa". Sitten kaikki romahtikin ja osoittautui valheeksi. Kun mies haluaa pettää, siinä ei auta vaikka kuinka "arvostaisi itseään ja suhdettaan korkealle".

Ilmeisesti juuri tuo alkoholinkäyttö ja bailaus vievät usein myös pettämistilanteisiin. Ilmeisesti minun pitää tulevaisuudessa valita mieheni paremmin. Totta kai unelmasuhde olisi sellainen jossa voisi luottaa toiseen. Mutta en tiedä, pystynkö siihen enää. Kaikki mieheni ovat pettäneet, kun kauniimpi(?) on ollut saatavilla tai tyrkyllä.

Terveisiä kaikille luotettaville miehille, hienoa että teitäkin on. Enkä halua mollata miehiä, kyllä niitä naispuolisiakin hempukoita on...

Kiitos eronnut.
Juu minulla on luonnollisesti onni seurustella maailman kauneimman naisen kanssa, joten pelkoa siitä, että kauniimpia olisi tyrkyllä ei ole ; )
Sen verran unohdin myös sanoa, että vaikka olen matkustellut suhteellisen paljon niin minun hoteliihuoneen ovelle ei ole koputellut koskaan kuin siivooja.

Jäi vielä sanomatta, että siitä vasta soppa syntyy, jos mies on ollut uskollisena Thaimaassa ja kotiin tullessaa saa sellaisen kohtelun , jolla ei ole vertaansa vailla. Voipi tulla mieleen silloin, että miksi en sittenkään kokeillut...

Olen itse nuorempana reissannut Thaimaassa muutaman kerran yksin, nimenomaan näissä viihdekeskuksissa (Bangkok, Pattaya) vapaan seksin perässä, kunnes tapasin nykyisen puolisoni Suomessa. Hän valitettavasti ja onneksi tietää menneisyydestäni tämän, ja sen takia ei voi ikinä oikeastaan enää tässä asiassa luottaa minuun. Tarkoitan nyt sitä, että en voisi kuvitella matkaa Thaimaahan yksin tai kaveriporukassa. Vaikka itse olen ollut luottamuksen arvoinen, en silti kuitenkaan ikinä menisi Thaimaahan yksin. Nimittäin nuo matkat ja kokemukset siellä muuttivat minua perustavanlaatuisesti ihmisenä, eikä mitenkään hyvään suuntaan. Senkaltainen seksuaalinen vapaus, jota siellä on tarjolla, oli jotakin sellaista mitä ei ikinä olisi pitänyt kokea. Se oli nautinnollista ja hekumallista silloin, mutta nyt tajuan minkälaiset vauriot tästä toiminnasta olen aikaansaanut. Itselleni, nykyiselle puolisolle ja tietenkin näille naisille Thaimaassa. Vapaaehtoisestihan naiset siellä periaatteessa ovat duunissa, mutta jos vaihtoehtona on 12 tuntia riisipellolla 100THB päiväpalkalla, on se oikeasti pakon sanelema työ. Useimmissa tapauksissa perhe maaseudulla ei ainoastaan toivo, vaan myös aktiivisesti odottaa tytön lähtevän "tienaamaan rahaa". Raha otetaan vastaan ilolla, mutta sen lähteestä vaietaan. Se tulee kaltaisiltani länsimaalaisilta turisteilta, jotka matkustavat tuonne halujensa perässä. Mutta se syy miksi sanoin, että en nuo matkat ovat muuttaneet minua on tässä: on ollut todella vaikeaa sopeutua enää normaaliin parisuhteeseen vain yhden ihmisen kanssa. On ollut erittäin vaikeaa yrittää suhtautua toiseen ihmiseen muuna kuin pelkästään seksiobjektina, joka tyydyttää tarpeeni, ja joka vaihdetaan kun alkaa kyllästyttää. Tämä kyvyttömyys on kaikista pahinta, ja toivon että voisin joskus oikeasti rakastella puolisoni kanssa ajatellen häntä itseään.

Täytyy vielä sanoa sen verran kaikille, että en ole ikinä reissuillani harrastanut/ostanut seksiä alaikäisiltä. Olen akateeminen hyväpalkkainen mies, jolla ei ole ollut ikinä vaikeuksia löytää fyysistä naisseuraa kotimaasta. Itselläni vika on ollut vain tuolla korvien välissä. Miksi kirjoitin? Siksi, että te ketkä olette suunnittelemassa reissua sinne, niin ajatelkaa kolme kertaa ennenkuin menette. Kaikesta täytyy aina maksaa jokin hinta.. Toiseksi, jos puoliso haluaa välttämättä lähteä Thaimaahan yksin, on silloin mielestäni aika nostaa kytkintä.

Toinen mitä haluaisin sanoa, on se että kaikki Thaimaalaiset naiset eivät ole prostituoituja. Eivät edes välttämättä ne, ketkä ovat Suomeen miehen mukana tulleet. Jos naiset haluatte olla vihaisia jollekkin, niin olkaa vihaisia sille järjestelmälle joka estää Thaimaassa tyttöjen pääsyn riittävään koulutukseen ja sitä kautta tuomitsee nämä tytöt köyhyyteen loppuiäksi. Kun vaihtoehtoja ei ole, on sitten se viimeinen vaihtoehto..

Piece for everybody..

Alkuperäinen kirjoittaja Mike HKI:
Olen itse nuorempana reissannut Thaimaassa muutaman kerran yksin, nimenomaan näissä viihdekeskuksissa (Bangkok, Pattaya) vapaan seksin perässä, kunnes tapasin nykyisen puolisoni Suomessa. Hän valitettavasti ja onneksi tietää menneisyydestäni tämän, ja sen takia ei voi ikinä oikeastaan enää tässä asiassa luottaa minuun. Tarkoitan nyt sitä, että en voisi kuvitella matkaa Thaimaahan yksin tai kaveriporukassa. Vaikka itse olen ollut luottamuksen arvoinen, en silti kuitenkaan ikinä menisi Thaimaahan yksin. Nimittäin nuo matkat ja kokemukset siellä muuttivat minua perustavanlaatuisesti ihmisenä, eikä mitenkään hyvään suuntaan. Senkaltainen seksuaalinen vapaus, jota siellä on tarjolla, oli jotakin sellaista mitä ei ikinä olisi pitänyt kokea. Se oli nautinnollista ja hekumallista silloin, mutta nyt tajuan minkälaiset vauriot tästä toiminnasta olen aikaansaanut. Itselleni, nykyiselle puolisolle ja tietenkin näille naisille Thaimaassa. Vapaaehtoisestihan naiset siellä periaatteessa ovat duunissa, mutta jos vaihtoehtona on 12 tuntia riisipellolla 100THB päiväpalkalla, on se oikeasti pakon sanelema työ. Useimmissa tapauksissa perhe maaseudulla ei ainoastaan toivo, vaan myös aktiivisesti odottaa tytön lähtevän "tienaamaan rahaa". Raha otetaan vastaan ilolla, mutta sen lähteestä vaietaan. Se tulee kaltaisiltani länsimaalaisilta turisteilta, jotka matkustavat tuonne halujensa perässä. Mutta se syy miksi sanoin, että en nuo matkat ovat muuttaneet minua on tässä: on ollut todella vaikeaa sopeutua enää normaaliin parisuhteeseen vain yhden ihmisen kanssa. On ollut erittäin vaikeaa yrittää suhtautua toiseen ihmiseen muuna kuin pelkästään seksiobjektina, joka tyydyttää tarpeeni, ja joka vaihdetaan kun alkaa kyllästyttää. Tämä kyvyttömyys on kaikista pahinta, ja toivon että voisin joskus oikeasti rakastella puolisoni kanssa ajatellen häntä itseään.

Täytyy vielä sanoa sen verran kaikille, että en ole ikinä reissuillani harrastanut/ostanut seksiä alaikäisiltä. Olen akateeminen hyväpalkkainen mies, jolla ei ole ollut ikinä vaikeuksia löytää fyysistä naisseuraa kotimaasta. Itselläni vika on ollut vain tuolla korvien välissä. Miksi kirjoitin? Siksi, että te ketkä olette suunnittelemassa reissua sinne, niin ajatelkaa kolme kertaa ennenkuin menette. Kaikesta täytyy aina maksaa jokin hinta.. Toiseksi, jos puoliso haluaa välttämättä lähteä Thaimaahan yksin, on silloin mielestäni aika nostaa kytkintä.

Toinen mitä haluaisin sanoa, on se että kaikki Thaimaalaiset naiset eivät ole prostituoituja. Eivät edes välttämättä ne, ketkä ovat Suomeen miehen mukana tulleet. Jos naiset haluatte olla vihaisia jollekkin, niin olkaa vihaisia sille järjestelmälle joka estää Thaimaassa tyttöjen pääsyn riittävään koulutukseen ja sitä kautta tuomitsee nämä tytöt köyhyyteen loppuiäksi. Kun vaihtoehtoja ei ole, on sitten se viimeinen vaihtoehto..

Piece for everybody..

Kai tajusit edes käyttää kortsua.

Ajattelin olla ensin kommentoimatta tähän ketjuun, sen verta surullinen ketju luottamuksesta ja sen puutteesta tämä on. Sitäpaitsi uskon siihen, että parit kommunikoikoot keskenään. Nyt kuitenkin haluan naisena sanoa jotain yleisellä tasolla.

Heti alkuun tiedoksi tässä ketjussa kauneus/rumuus-akseliin ja ulkonäköön keskittyneille: kyllä, olen keski-ikäinen nainen, jo parhaat päiväni nähnyt. Löytyy raskausarpea selluliittia ja muutakin arpea, eikä kroppa pysy kiinteänä kovallakaan treenillä. Se siitä. Se on onneksi vain pintaa.

Mutta mitä vajavaisella sydämelläni käsitän rakkaudesta, liittyy johonkin aidosti kauniiseen. Luottamukseen, vahvaan sellaiseen. Aitoon vapaaseen haluun olla ja kasvaa ja opetella yhdessä. En oikein usko liittoihin enkä sormuksiin, tai sanotaan - niillä ei ole minulle väliä. Vapautta en haluaisi keneltäkään kahlita.

Luottamus on mielestäni tärkein asia miehen ja naisen suhteessa, ja koko rakkauden perusta.

Rakkaus taas pohjautuu toisen aitoon kunnioittamiseen. Rakkaus on toisen kokonaispersoonallisuuden tukemista ja hyväksyntää, halua ymmärtää toisen heikkoja kohtia, kykyä antaa anteeksi. Siinä toisen historiaa ymmärretään ja toisen harrastuksia tuetaan, toisen ystäväpiiri otetaan osaksi omaa, tärkeimmät jaetaan.

Uskon, että vakaassa ja jo vuosia kestäneessä parisuhteessa, joka perustuu kunnioitukseen ja luottamukseen, tällainenkin asia kuin miehen lähtö ilman toista osapuolta yksinään seksiturismin pahimpaan kohteeseen, voisi EHKÄ onnistua.

Ei kuitenkaan suhteen alussa, jolloin tarvittavaa luottamuspohjaa ei ole vielä päässyt kasvamaan, tilanteessa, jossa tarvittavaa työtä parisuhteen perustan luomiseksi ei ole tehty. Sellaisessa tilanteessa voi särkyä herkkä mieli. Käydä köpelösti vähän kuin talolle, jonka perustan betonit eivät ole vielä ehtineet valmiiksi eivätkä edes kuivua, kun jo työnnetään sen taakaksi liian raskaat rakennelmat kannettavaksi.

Toista ei voi kahlita. Uskon vapaaseen tahtoon rakastaa. Mutta en usko Thaimaan seksimatkojen suhdetta ylläpitävään ja kasvattavaan voimaan siinä vaiheessa, kun nainen ja mies vasta tutustuvat toisiinsa. Rakkaus on työtä, ei yhteinen illallinen hienossa ravintolassa.

Itse olen särkynyt pahasti tällaisen tarinan kautta enkä toivo samaa kenellekkään. Koko mieli järkkyi miehen lähdettyä.

Hyvää jatkoa kaikille ketjuun osallistuneille, miehille ja naisille. Ihmisiähän täällä vain ollaan, yritetään jaksaa antaa toisillemme anteeksi, vanhat ja nuoret, rumat ja kauniit. Ja jaksaa tehdä sitä suhteen eteen vaadittavaa työtä. Älkää nuoret pitäkö toisianne itsestäänselvyytenä. Rakkaus on kaunis lahja.

Nainen 39

Poikkeus vahvistaa säännön. Leija007 varmasti lienee melkoisen ainutlaatuinen ajatuksineen.

Leijan kirjoituksessa pisti kuitenkin miettimään, mikä sitten ajaa miehet noiden pikkutytön näköisten naisten hyväksikäyttäjiksi? Onko se pelkästään tarjonta vai ovatko teinipornosivustot luoneet jonkin standardin, minkä näköinen, kokoinen ja ikäinen on "pantava"?

Eikö kellekään muulle miehelle tule sairas olo tai omatunto ala kolkuttaa Thaimaassa? Vai kuvittelevatko kaikki, että thaimaalaiset naiset ihan omasta halustaan ovat kyseisessä bisneksessä?

En edelleenkään voi ymmärtää...

Alkuperäinen kirjoittaja Mike HKI:

Piece for everybody..

On sinulla tyhmä puoliso.Hyi helvetti, en koskaan ilkeäisi koskea mieheen joka on nainut thaitytön kanssa. Miehillä ei näytä olevan mitään moraalia eikä minkäänlaista itsekunnioitusta, reikä kun reikä kaikkia pannaan.

Yhteistyössä