I
ilmeisesti kaunis
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ei-niin-kaunis suomalaisnainen:Pointti tässä onkin se, että KAUNIIT suomalaisnaiset saavat kehuja tutuilta ja tuntemattomilta. 90 % naisistamme on kuitenkin vähemmän kauniita ja ei-niin-nuoria enää. Ei suomimieheltä riitä kehuja sille tavalliselle ahkeralle naiselle kotona. Siksi ei ole ihme, että tavallinen suomalainen nainen on aivan pyörällä päästään, kun hänelle flirttaillaan ja hän saa kokea olevansa nainen.
Minulle ei ole_KOSKAAN_flirttailtu Suomessa. Enpä ole saanut kehuja enkä silmäniskujakaan. Minusta jokainen nainen ansaitsee sen, että edes kerran eläessään saisi kokea olevansa naisellinen ja miehen silmissä todellinen nainen. Jos sitä ei saa kotimaassa, niin minusta siinä ei ole mitään pahaa, että edes joskus sellaista saa ulkomailla.
Kyllä minulle flrittailevat Suomessa (myös) suomalaiset miehet, hyvännäköisetkin sellaiset. Varsinkaan kesäaikaan ei yksinkertaisesti voi kulkea kadulla saamatta huomiota. Ehkä olen sitten kaunis ja menen vielä nuorestakin (olen kolkyt)