Mies yksin Thaimaahan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaanika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moi!

Kun puhutaan vain, että mitä miehet tekee thaimaassa, niin mitä sitten naiset, kaverukset tekee, kun ovat lomilla thaimaassa. Eikö se ole mahdollista, että naiset myös nauttivat paikallisista uroista??

Alkuperäinen kirjoittaja mies varattu:
Moi!

Kun puhutaan vain, että mitä miehet tekee thaimaassa, niin mitä sitten naiset, kaverukset tekee, kun ovat lomilla thaimaassa. Eikö se ole mahdollista, että naiset myös nauttivat paikallisista uroista??

no naisillakin on paikkansa,,,,,,esim. Turkkiin mennään,,,, ja hei, Kreikassa on tosi komeita uroita ja niin palvelualttiita että, naisen huomioivia, siis kaikinpuolin,,,, että ei siihen suomipoika pysty

Alkuperäinen kirjoittaja Ei inhottavammasta väliä;9689105:
"Toisaaltaan kyll kuullostaa epäillyttävältä että mies valitsi matkakohteekseen juuri thaimaan. Omassa tuttavapiirissäkin pari perheenisää lähti thaimaaseen "poikien reisulle" ja tultuaan kotia leuhkivat muille pojille kuinka thaimaassa naiset ja tytöt teki mitä tahansa pienestä rahasummasta ja joka ilta palveluksessa oli kuulemma uus nainen tai tyttö."

Kehuskelivat siis oikein pedofiliallakin? Voisitko ilmoittaa poliisille, niin saataisiin edes kalpenemaan kuulustelussa? Kerrothan vaimoillekin? Kuka muka haluaa olla tuollaisten kanssa naimisissa?

Voi luoja. Varmasti 90 % miehistä kutsuu alle 25-vuotiaita tytöiksi. Joten tyttö ei automaattisesti tarkoita pientä lasta. Haloo!!

Eräs tuttavani työn kautta kertoilee aina miehensä keilaporukasta, joka tekee joka toinen vuosi näitä miesten ryhmämatkoja. Kohteita tähän mennessä on olleet muutama kerta Thaimaa, Filippiinit, Vietnam...ne ainakin. Ja tämä tuttavani tekee tyttöjen reissuja Turkkiin, Kreikkaan ja kerran olivat Karibialla. No hyvä, että on edes molemminpuolista tuo ulkomailta seksiseuran hakeminen!

Hassua, että aina kun kuulee seksiturismia harrastavista naisista, joku kertoo kuulleensa siitä tutun tutultaan... En ole koskaan lukenut naistenlehdistä, keskustelufoorumeilta, en mistään kenenkään omakohtaista kertomusta asiasta. Kyseessä taitaa olla todella harvinainen ilmiö ja se että nainen suorastaan maksaisi "etelänuroille" seksistä kylmällä käteisellä on varmaankin vielä paaaljon harvinaisempaa. Olisi kyllä hauskaa jos vaikkapa tällä foorumilla olisi joku nainen, joka olisi harrastanut seksiturismia ja kertoisi, miltä se tuntui!

Hassua, että aina kun kuulee seksiturismia harrastavista naisista, joku kertoo kuulleensa siitä tutun tutultaan... En ole koskaan lukenut naistenlehdistä, keskustelufoorumeilta, en mistään kenenkään omakohtaista kertomusta asiasta. Kyseessä taitaa olla todella harvinainen ilmiö ja se että nainen suorastaan maksaisi "etelänuroille" seksistä kylmällä käteisellä on varmaankin vielä paaaljon harvinaisempaa. Olisi kyllä hauskaa jos vaikkapa tällä foorumilla olisi joku nainen, joka olisi harrastanut seksiturismia ja kertoisi, miltä se tuntui!

Naiset eivät harrasta seksiturismia niin "paljaltaan" kuin miehet. Naisten seksiturismi puetaan romantiikan kaapuun. Afrikassa ja Väli-Amerikassa iäkkäämmät rouvat "seurustelevat" nuorempien komeiden miesten kanssa eivätkä suinkaan maksa heille vaan "antavat lahjoja". Tämän vuoksi naisten virallista seksiturismia ei ole. Voisi ehkä sanoa, että se on romantiikkaturismia, johon kyllä liittynee yleensä seksikin...

Viimeksi muokattu:
Mieheni ei haluaisi lähteä ulkomaille (lomamatkalle) ilman minua. Jos hän ehdottaisi matkaa poikaporukassa Thaimaahan katsoisin peiliin äkkiä ja toteaisin että olen tehnyt väärän valinnan mieheni suhteen. En iki maailmassa katsoisi miestä, joka haluasi viettää lomia ilman minua ja vieläpä Thaimaassa. HIV tai muu sukupuolitauti kun ei näy päällepäin. Nuorella, kauniilla naisella voi olla tauti ja kuinka moni humalassa oleva mies, suojautuu? Jo pelkkä ajatus siitä että mies riskeeraisi minun terveyden pelehtimällä thai naisten (tai muiden) kanssa saa minut voimaan pahoin.

Ja ne miehet ja naiset, jotka kotimaassa, tai ulkomailla harrastatatte suojaamatonta seksiä tuntemattoman kanssa, onko terveys ihan samantekevää teille?

En kunnioita miehiä enkä naisia, jotka harrastavat seksiä tuntemattomien kanssa pisaran vertaakaan.
Miten edes alentua moiseen, en käsitä.

Alkuperäinen kirjoittaja kaunis ei petä;10386299:
En iki maailmassa katsoisi miestä, joka haluasi viettää lomia ilman minua ja vieläpä Thaimaassa.
Et siis luota mieheesi.

Meillä saa reissata itsekseenkin, eikä heti epäillä pettämisestä. Jos sellaista kuitenkin tapahtuu, on itsestäänselvää, että kondomi on käytössä.

Alkuperäinen kirjoittaja kaunis ei petä;10386299:
Mieheni ei haluaisi lähteä ulkomaille (lomamatkalle) ilman minua.
En iki maailmassa katsoisi miestä, joka haluasi viettää lomia ilman minua ja vieläpä Thaimaassa.

Tai mies ei vaan uskaltaisi sanoa vaikka haluaisikin viettää lomaa ilman sinua, aika pirttihirmumaiselta kuullostaa tuo että heti tulee ero jos mies edes _haluaisi_ tehdä jotain ilman sinua. Thaimaa tietysti on vähän eri juttu kun se on profiloitunut pelkäksi seksimatkakohteeksi jos miesseurueiden matkoja ajatellaan, mutta todellisuudessahan sinne voi mennä poikaporukalla ihan vaikka sukeltelemaan ilman mitään pervoilutarkoitusta. Uskomatonta?

Jos en olisi naimisissa, lähtisin varmasti italiaan mahd. pitkäksi aikaa paneskelemaan ihania ja kiimaisia italiaanoja. Olimme jo melkein varanneet sinne matkan etelä-amerikkalaisen ystävättäreni kanssa, mutta kohtalo puuttui peliin ja tapasin mieheni. Siitä olis tullut niin kuuma reissu että oksat pois ;)...

Tuo MIKE muuten puhuu "normaaliuden rajojen hämärtymisestä" joka viittaa aika vahvasti joko transuihin, alaikäisiin, eläimiin tai muuten erikoiseen toimintaan. Jos on mies ja (prostitituoitu) nainen, niin mitkä normaaliuden rajat hämärtyy? vaikka olis kaksikin naista niin silti..

Tules meidän duunipaikalle! Ollaan akkavaltainen iso työpaikka, kyllä siellä ainakin naiset avoimesti kertovat kokemuksistaan Turkissa ym. Ja ei ole kyse mistään 15v teineistä, vaan 20-60 v rouvista. Useampi vanhempikin rouva ihan suoraan sanoo että suomimiehistä ei ole 50+ iässä enää mihinkään, pakko mennä etelän suuntaan. Tosin nämä rouvat eivät ole mitään kaunottaria enää, eli eivät he ns. laadukkaampia suomalaisia miehiä saisikaan, ja senkin nämä sanovat ihan suoraan. Ja kyllä, rahaa siinä hommassa tarvitaan, mutta hyvästä kannattaa kuulemma maksaa. Itse en osaa ottaa kantaa, olen pitäytynyt vain suomipojissa.

Käsittääkseni Egyptiinkin tehdään seksimatkoja, siellä kuulemma on kai hyvä tarjonta, tiedä häntä sitten.

Viimeksi muokattu:
Poikakaveri (2v seurusteltu) kävi viime talvena 3 viikon reissulla Thaimaassa miesporukalla, "rannalla oltiin ja baarissa juotiin halpaa viinaa"...

Nyt huomasin että hän saa sähköpostia joltain thainaiselta...

Ja kuulemma haluaa mennä taas talvella kuukaudeksi thaimaaseen. V*tut niin ei todellakaan mene!

Poikakaveri (2v seurusteltu) kävi viime talvena 3 viikon reissulla Thaimaassa miesporukalla, "rannalla oltiin ja baarissa juotiin halpaa viinaa"...

Nyt huomasin että hän saa sähköpostia joltain thainaiselta...

Ja kuulemma haluaa mennä taas talvella kuukaudeksi thaimaaseen. V*tut niin ei todellakaan mene!

... ja siirrä samalla kamppeensa pihalle. Pieksut sentään, pari vuotta yhdessä ja jo nyt ukko kulkee yksin naimalomilla. Ei tosiaankaan ole haikailemisen arvoinen kaveri. Missä on sinun järkesi ja itsetuntosi?

Viimeksi muokattu:
Vakipanoni viettää talvisin Thaimaassa viikkoja-kuukauden, ensi talvena jopa kaksi kuukautta. asia ei minua liikuta mutta herran naisystävä on näreissään reissuistaan vaikka heillä kuulemma on hyvä luottamus puolin ja toisin :DD
Siitä menen valalle että siellä naidaan thaityttöjä, pettäähän mies täällä kotosuomessakin naistaan, minun kanssani ja ties monenko muun. no hyvä hänen on käydä luonani kun naisensa asuu sadan kilometrin päässä.
pojat on poikia, aina!

Vakipanoni viettää talvisin Thaimaassa viikkoja-kuukauden, ensi talvena jopa kaksi kuukautta. asia ei minua liikuta mutta herran naisystävä on näreissään reissuistaan vaikka heillä kuulemma on hyvä luottamus puolin ja toisin :DD
Siitä menen valalle että siellä naidaan thaityttöjä, pettäähän mies täällä kotosuomessakin naistaan, minun kanssani ja ties monenko muun. no hyvä hänen on käydä luonani kun naisensa asuu sadan kilometrin päässä.
pojat on poikia, aina!

Näin ne taudit leviää. Äläkä vaan usko että tää pano käyttää joka kerran kortsua naidessaan näitä huoria. Onko tää mies niin hyvä sängyssä, että nöyrryt hänen höylättäväkseen? Vai oletko huonoitsetuntoinen reppana joka tyytyy siihen mitä saa?

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Höylä;10633651:
Näin ne taudit leviää. Äläkä vaan usko että tää pano käyttää joka kerran kortsua naidessaan näitä huoria. Onko tää mies niin hyvä sängyssä, että nöyrryt hänen höylättäväkseen? Vai oletko huonoitsetuntoinen reppana joka tyytyy siihen mitä saa?

eiköhän tuo mies ole se reppana?

pojat on poikia, aina!

Muistahan käyttää kumia tuollaisen kanssa, ettet vietä ennenaikaisia hautajaisiasi.

Viimeksi muokattu:
avomieheni sanoi muutama päivä sitten, että jos hänelle tulee töissä tauko, niin hän lähtee Thaimaahan ja että enhän mä voi lähteä/tunkea mukaan kun mulla ei ole lomaa.

Että se olis mun vaan hyväksyttävä, hänen mielestään siinä ei ole mitään pahaa jos menee itsekseen ja jos vaikka vieraassa punkassakin käväsee, ja se jos mikä on todennäköistä.
Käynyt olen ja nähnyt sen touhun, ei siinä oma eukko mieleen muistu.

Kuinka suhtautuisitte tähän?

Ei se ole sinun syysi, mies vain on renttu. Anna hänen mennä ja jatka omaa elämääsi täällä. Löydät kyllä jonkun tasapainoisemman kumppanin.

Viimeksi muokattu:
Moi!

Instant idiot. Aasialaisilla miehillä on tunnetusti maailman pienimmät penikset. Luuletko sä tosiaan, että naiset lähtis seksimatkalle Thaimaahan ja vielä paikallisten kanssa paneskelemaan!

Viimeksi muokattu:
pojat on poikia, aina!

Vai vakipanosi. Mä en koskis pitkällä tikullakaan miestä, joka paneskelee Thaimaassa. Tiesitkö, että kondomi EI suojaa kaikilta sukupuolitaudeilta, mm. kondylooma, herpes ja klamydia sekä hepatiitti-B ja -C voivat tarttua kondomista huolimatta. Puhumattakaan siitä, jos kondomi pääsee rikkoutumaan. Pelaat vaarallista peliä.

Viimeksi muokattu:
Instant idiot. Aasialaisilla miehillä on tunnetusti maailman pienimmät penikset. Luuletko sä tosiaan, että naiset lähtis seksimatkalle Thaimaahan ja vielä paikallisten kanssa paneskelemaan!

Niinpä, naiset varmaan paneskelee niiden länsimaalaisten miesten kanssa, joiden ei tarvitse ostaa seksiä tai jotka eivät ole kiinnostuneet tuonkaltaisesta seksikulttuurista. Lomillahan voi olla romansseja ihan toisten lomalaisten kanssa...

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä