Mies vaihtoi minut 21-vuotiaaseen!

  • Viestiketjun aloittaja se vanha kulunut akka
  • Ensimmäinen viesti
se vanha kulunut akka
Sain reilu kuukausi sitten oikeastaan vahingossa selville, että miehellä oli salasuhde. Mies tunnusti kaiken minulle, ja oli sitä mieltä että liittomme päättyy siihen. Itsekin olin sen verran järkyttynyt ja raivona, etten halunnut antaa anteeksi. Kyseessä oli 21-vuotias typykkä miehen työpaikalta, jota mies (kohta 35 v) oli lämmitellyt aikansa ja muutaman viikon olivat ehtineet olemaan suhteessa ennen kun sain asian selville.

Muutimme siis lapsen kanssa (kohta 4 v) pois. Mies jatkaa nyt elämäänsä meidän kotonamme. Ja minä olen edelleenkin aivan sekaisin, järkyttynyt, poissa tolaltani... kuolen kohta tähän suruun ja kipuun! Lapsi on ainut asia, jonka takia jaksan eteenpäin. Olen joutunut aloittamaan kaiken alusta, tekemään tästä vuokra-asunnosta meille kahdelle kodin, ostamaan kaikki huonekalut, auton yms. irtaimistoa... ja ottamaan jopa lainaa tätä varten.

Ajatus, että se 21-vuotias vei minun paikkani tuosta vaan, sattuu niin paljon... minut ajettiin ulos kotoani ja elämästäni, ja mies ja 21-v jatkavat elämää. Minun elämääni!!! Tuosta vaan kaikki tulevaisuudensuunnitelmamme hävitettiin, mies toivoi kovasti toista lasta, suunniteltiin asunnon vaihtoa, seuraavia lomamatkoja... kesän viettoa miehen perheen kesäpaikassa... ja nyt mies vie sinne tuon 21-vuotiaan!!!

En ole EDELLEENKÄÄN saanut mieheltä kunnon selitystä tähän kaikkeen. "Paras" selitys on suunnilleen se, että "en mä osaa selittää", "selitän sitten kun kykenen siihen, sillä minuunkin sattuu", "mä nyt vaan olen tällainen kylmä ja tunteeton ihminen, en mä osaa puhua, kyllä sä mut tunnet". Kummasti herra sitten kykenee jatkamaan elämäänsä täysillä eteenpäin. 8 vuoden suhde pyyhkäistiin noin vaan historiaan, samoin kun minun tulevaisuuteni ja elämäni. Yritän nyt hädissäni rakentaa lapselle jotain pysyvää, lapselle joka itkee ikävää isänsä perään (viettävät kyllä aikaa yhdessä mutta lapsi ikävöi silti heti tänne uuteen kotiimme tultuaan isäänsä, ja varmasti myös vanhaa kotiamme). Lapsi saa valtavia raivokohtauksia, paiskoo ovia ja lyö minua... purkaa siis pahan olonsa minuun.

Huh, pyydän anteeksi pitkää tekstiä... koitin pitää asian tiivistettynä. Paha olo on niin ääretön että pakko yrittää purkaa johonkin kun täällä yksin istuu lapsen nukkuessa :(
 
No onhan toi OKSETTAVAA. Mulla ainakin vaikuttaisi ikä aikasta paljonkin suhtautumiseen. Oikeesti 35v mies ja 21v nainen? Huh huh, etovaa. En ymmärrä mitä sen 21v päässä liikkuu, miehiltä nyt mun mielestä voi odottaa mitä vain..

Tsemppiä sulle, sä tarviit nyt paljon voimia!

Terv.19v joka ei voisi ikinä kuvitellakaan yli 5vuotta vanhempaa miestä, saati perheellistä..
 
elämä voittaa
olethan jaksanut jo tosi paljon!! Kuukaudessa hommannut vuokra asunnon ja sinne tavarat ja autonkin!! Tohon ei moni pysty, tuskin kukaan. Siitä voit jo onnitella itseäs!!!
 
"vieras"
No jos se oli noin löysässä, niin eikö ole parempi että loppui nyt kuin sitten kun on se useampi lapsi ja pidempi elämä takana. Sinulla on aikaa toipua tästä suhteesta ja perustaa vaikka perhe vielä unelmien miehen kanssa, joka sinun kanssasi istuu sitten vanhana kiikkustuolissa ja odottaa että lapsenlapset tulee käymään. Ei se maailmanloppu ole, vaikka nyt siltä tuntuukin, häntä pystyyn ja jatkatte lapsen kanssa elämäänne, teette omat suunnitelmat ensikesälle. Otat nyt ensiksi selvää esim. teidän seurakunnan kesäleireistä, niitä järjestetään äitilapsileireinäkin, yleensä ei maksa mitään ja hauskaa on, olemme olleet lasten kanssa jo monena kesänä. Haet tuottuja lomia yms. tuskin teillä on hirveesti lomiin laittaa juuri nyt kun kaikki muu on vienyt rahat.
 
42 vee
Tuntuisiko sinusta muka yhtään helpommalta, jos nainen olisi sinun ikäisesi??
Älä nyt ala sitä uutta naista moittia ja vieläpä hänen ikäänsä... (Ex-)ukkos on aivan eksyksissä, hän ehkä kuvitteli pystyvänsä pyörittämään toista naista perheen rinnalla ja se ei sitten mennytkään niin näppärästi kuin kuvitteli.

Älä harmittele käytännön asioista, niin eihän sulla ole mitään hätää avioerossa!
Niin... olittehan naimisissa???
 
"vieras"
Kamala tilanne, mutta ei siinä ole paljon seliteltävää miehellä sen kummemmin. Rakastui toiseen. Aikansa tuosta selviäminen varmasti ottaa, mutta ethän sä oikeasti olisi varmaan halunnut pettäjän jatkaakaan. Vaikka tämä uusi suhde ei olisi jatkunutkaan.

Sulla alkoi uusi elämä ja SE on nyt sun elämää. Sä pahoitat vaan omaa mieltäsi turhaan pohtimalla, että joku muu eläisi SUN elämää. Omaa elämääsi elät vain sinä itse.

Voimia uuden elämän aloittamiseen.
 
"Vierailija"
Outoja kommentteja olet saanut. Eihän ikä toki tärkeää ole (petti se ukko minkä ikäisen kanssa tahansa), mutta onhan se kyllä aika outoa 35v ukkomiehen kiinnostua 21v "tytönhupakosta", näin kärjistettynä.

Kovasti jaksamista. Onneksi sinulla on lapsesi. Koitat vaan pitää arjen mahdollisimman rauhallisena ja normaalina vaikka oma olosi onkin varmasti varsin pa*ka... Kyllä se aurinko vielä sinullekin paistaa :)
 
HAH!
[QUOTE="Vierailija";23445112]Outoja kommentteja olet saanut. Eihän ikä toki tärkeää ole (petti se ukko minkä ikäisen kanssa tahansa), mutta onhan se kyllä aika outoa 35v ukkomiehen kiinnostua 21v "tytönhupakosta", näin kärjistettynä.

Kovasti jaksamista. Onneksi sinulla on lapsesi. Koitat vaan pitää arjen mahdollisimman rauhallisena ja normaalina vaikka oma olosi onkin varmasti varsin pa*ka... Kyllä se aurinko vielä sinullekin paistaa :)[/QUOTE]

Tytönhupakosta? Ikävää että sinä olit nuorena naisena vain tytönhupakko. :D
 
No onhan toi OKSETTAVAA. Mulla ainakin vaikuttaisi ikä aikasta paljonkin suhtautumiseen. Oikeesti 35v mies ja 21v nainen? Huh huh, etovaa. En ymmärrä mitä sen 21v päässä liikkuu, miehiltä nyt mun mielestä voi odottaa mitä vain..

Tsemppiä sulle, sä tarviit nyt paljon voimia!

Terv.19v joka ei voisi ikinä kuvitellakaan yli 5vuotta vanhempaa miestä, saati perheellistä..
Kiitos yleistyksestä, todennäköisesti ja toivottavasti ikä tuo sinulle lisää viisautta.

Laiha lohtu, mutta aina voi toimia edes huonona esimerkkinä. Taas yksi tapaus lisää mappiin "parisuhde ei kannata".
 
Voimia toivotan sulle ja erityisesti lapselle. : / Tehän selviätte kyllä, olet lapsen tukena ja turvana ja lapsi tottuu uuteen kuvioon, ihan samalla lailla järkytyksenä se on sillekki tullu. Et sie tuommosta miestä mihinkään tarvi, parempi olla ilman. Jostaki löytyy sullekki se oikea.
 
"Vieras"
Ihan aikuinen on ikänsä puolesta toinen nainen, eli ikä ei oleellista. Olin itsekin siinä iäs 35-v kans, tosin en varatun todellakaan. Eikö ukko olisi voinu lähteä pois ja jättää kotia teille? Mutta eipä se vuokra-asunto sen huonompi kotina ole, eipähän ole muistoja joka puolella. Olet saanut paljon aikaiseksi, voimia myös jatkoon.
 
sggs
Ei helvetti miten katkeria ämmät täällä on nuorille naisille :D Tosin tämä yksi 19v kommentoija kyllä hienosti ylläpitää käsitystä tyhmistä nuorista, mutta vois silti rajoittaa tuota katkeruutta :D
 
äh
No onhan toi OKSETTAVAA. Mulla ainakin vaikuttaisi ikä aikasta paljonkin suhtautumiseen. Oikeesti 35v mies ja 21v nainen? Huh huh, etovaa. En ymmärrä mitä sen 21v päässä liikkuu, miehiltä nyt mun mielestä voi odottaa mitä vain..

Tsemppiä sulle, sä tarviit nyt paljon voimia!

Terv.19v joka ei voisi ikinä kuvitellakaan yli 5vuotta vanhempaa miestä, saati perheellistä..
Minusta vanhemmat miehet on viehättäviä, komeita.
Terv. 21v, jolla on ollut suhteita vanhempiin miehiin :)
 

Yhteistyössä