H
hahah
Vieras
Ei helvetti miten katkeria ämmät täällä on nuorille naisilleTosin tämä yksi 19v kommentoija kyllä hienosti ylläpitää käsitystä tyhmistä nuorista, mutta vois silti rajoittaa tuota katkeruutta
![]()
Peesi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei helvetti miten katkeria ämmät täällä on nuorille naisilleTosin tämä yksi 19v kommentoija kyllä hienosti ylläpitää käsitystä tyhmistä nuorista, mutta vois silti rajoittaa tuota katkeruutta
![]()
Olisit antanut lapsen miehelle. Olisikohan onni 21-vuotiaan kanssa kauan kestänyt?
Oottepa te fiksuja kun laitatte lapsen pelinappulaks. Onko teillä sitten niin kauheita lapsia että he olisivat teidän mielestä oiva kosto jollekulle? 'Kostan ukolle kun työnnän lapsen sille ettei ukko saa ikinä pillua'
Alkuperäinen kirjoittaja ööh;23445253:Minä ottaisin lapset ainakin mieluusti vastaan, miksi 21v haluaa "vaan bailaa kavereiden kanssa"? On kummallista jos joku siinä iässä käyttäytyy kuin teini mielestäni, itse olin 21vuotiaana menossa naimisiin ja 22vuotiaana esikoinen syntyi. Ihan tuikitavallinen perheenäiti olin/olen.Bailaamiset bailasin siellä teini-iän puolella, jonka koen normaaliksi, toisin kuin nämä jotka bailaavat 10vuotta
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ööh;23445253:Minä ottaisin lapset ainakin mieluusti vastaan, miksi 21v haluaa "vaan bailaa kavereiden kanssa"? On kummallista jos joku siinä iässä käyttäytyy kuin teini mielestäni, itse olin 21vuotiaana menossa naimisiin ja 22vuotiaana esikoinen syntyi. Ihan tuikitavallinen perheenäiti olin/olen.Bailaamiset bailasin siellä teini-iän puolella, jonka koen normaaliksi, toisin kuin nämä jotka bailaavat 10vuotta
![]()
![]()
Ei se aina niin mene. Ite olisin mielelläni ottanut. Sain esikoisen 20v ja toinen tulossa, ikää nyt 21v. Enkä todellakaan kaipaa "bailaamaan".![]()
![]()
Jaa-a en tiedä katkerista, miksi joku olisi katkera toiselle iän vuoksi?? Ja joo, olen tottakai vielä tyhmä ja raakile, eikai 19vuotiaana kovin viisas voi vielä ollakaan. Tosin toivottavasti en ikinä ole niin "suvaitsevainen" (tyhmä) että hymistelisin 21v nuoren melkein teinin ja kohta keski-ikäisen suhteelle. Ei tossakaan ikäerossa nyt mitään kauhistelemista olisi jos toinen olisi esim 40v ja toinen 55v, mutta 21v on mun mielestä kyllä henkisesti YLEENSÄ niin lapsi vielä verrattuna 35vuotiaaseen, että en voi ymmärtää. Enkä halua ymmärtää. Enkä voi sille mitään, että kuvottaa ikätoverit jotka seurustelevat oman isäni ikäisten ukkojen kanssa.
Miun ex-mies vaihto aikoinaan minut vanhenpaan naiseen..
Alkuperäinen kirjoittaja monta nähnyt;23445438:Tuo minuakinkiinnostaa. On lihava, nuori, yhden lapsen saanut. Ei ihme jos mies kyllöstyy. Toivottavasti lasta ei unohdeta.
Alkuperäinen kirjoittaja höpsistä;23445416:Jaahas, minä olin kyllä 20+ vuotiaana täysin järjissäni oleva nuori aikuinen. En todellakaan lapsi, teini tai tyhmä millään tavalla. Siinä 18-20vuotiaana tapahtuu kummia, voin sanoa olleeni 19vuotiaana vielä ihan teini ja kakara, mutta taas esim 21vuotiaana järkevä nuori aikuinen, eikö ole kumma, kuitenkin pieni ikäero![]()