mies sitten JÄTTI koska ollaan hänestä liian erilaisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
mikä syy se on? tekosyy? ihmiset on erilaisia ja asian kanssa oppii kyllä elää (on meillä kuitenkin myös yhteistä). pahinta on että saatan olla raskaanakin, ja on yksi lapsi ennestään jo. jättämistä ennen valehteli ja petti lupauksiaan ja juuri kun oltiin saatu kaikki asiat melkein sovittua. niin sitten mies tekee näin!

-niin siis kirjoitin tuon toisenkin ketjjun se oli valitusta lapsen puolesta ja tämä minun. pakko purkaa jonnekkin tätä. miksi aina minä?

Parempi ilman kuin valehtelevan kanssa :hug: .
Kaikki ihmiset ei vaan sovi yhteen, ja raaka totuus on se ettei toista voi pakottaa olemaan kanssaan, vaikka miten hyvin sopisi yhteen :/ .

Voihan se olla tekosyy tai sitten ihan oikea syy. Jos ei ole sitä tunnetta, minkä tarvisi parisuhteeseen, niin joku lähtee ihan ilman selitystä, toinen koittaa antaa jonkun selityksen. En tiedä onko olemassa sellaista selitystä, joka jätetystä olisi hyvä ja kunnollinen. Toivottelen sinulle jaksamista :flower:

niin siis voisihan sen muuten käsittää mutta vielä hetki sitten itki sitä kun haluaisi vauvan! (ja erään tempauksen jälkeen kieltäydyin yrittämästä hänen kanssaan lasta enään,tässä lähiaikoina. mutta saatan olla jo raskaana), niin miksi hän olisi itkenyt sitä ettei saa mun kanssa lasta, ja sano vielä että välittää

nimimerkille vaimo: mies ensin itkee sitä että haluaisi vauvan yhdessä ja sitten jättää parin päivän päästä siksi että ollaan liian erilaisia ja että hän tarvitsee paljon omaa aikaa ja baareissa kavereiden kanssa oloa. eikö kenenkään muun mielestä vaikuta yhtään ristiriitaiselta? en vaan ymmärrä. miksi se ei ole puhunut aiemmin? miksi se on vaan jäänyt meille olee ja asuu kun olis voinut hyvin vaan käydäkkin aina välillä? ja miksi halus vauvaa jos kerran haluaa omaa aikaa?

Hei oikeesti, onko sillä merkitystä, miksi? Jos se nyt vaan muutti mielensä. Se ei ollu nyt se sun oikeasi, surullista mutta totta. Kyllä sekin vielä löytyy. Kannattaako tuollaisen tuuliviirin perään itkeä kun tolleen yhtäkkiä päätti häipyä? Parempi ilman semmoista.

on sillä,asiat on nopeampi käsitellä jos tietää syyt. mut nyt olen sille miehelle niin vihainen!!!! mun sydän on särjettyennenkin(vaikka uskoinkin etttei koskaan enään),mut toi pieni lapsi joutuu palaa kotiin niin että hänelle rakas ihminen puuttuuu eikä palaa.

niin tosiaan en ikinä opi että ei ole erilaisia miehiä vaan kaikki on pohjimmiltaan itsekkäitä idiootteja jotka vaan valehtelee ja käyttää hyväkseen,kiitos kun muistutit minua siitä . mutta toki kerro vee mitä sinä asialla tarkoitit?

Yhteistyössä