V
vierailija
Vieras
Ja samalle ihmiselle vastaat.Paljon kiinnostavampaa kuin moni muu täällä, esim. tuon yhden sairaalloinen laihdutuspakotus.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja samalle ihmiselle vastaat.Paljon kiinnostavampaa kuin moni muu täällä, esim. tuon yhden sairaalloinen laihdutuspakotus.
Paljon kiinnostavampaa kuin moni muu täällä, esim. tuon yhden sairaalloinen laihdutuspakotus.
En minä kai osaa, tulee käytyä tossa vaa’allakin useammin ku yhen kerran päivässä, on tossa keittokomeron nurkassa sopivasti. Ja mittailen ja nipistelen ihoo et onko läskiä vatsassa tai käsissä. Ois kyllä hyvä ottaa rennommin ja nukkuakin enemmän.Jos pää hajoaa painon takia niin ehkä kannattaisi ottaa vähän rennommin. Eikä miettiä liikaa.
Eipä sun juttusi yhtään terveemmiltä tunnu. Antaa toisen kirjoitella, jos se jotenkin helpottaa.Sairas
Juu no voin koittaa yrittää vältellä, eivät vaan tunnu sopivan jodelinkaan mihkään kanavaan, ei siellä voi valittaa mitään, syömishäiriökanavakin niin muistaakseni kommenttini joskus poistui (ne pitää olla myönteisiä tjtvst)Eipä sun juttusi yhtään terveemmiltä tunnu. Antaa toisen kirjoitella, jos se jotenkin helpottaa.
eri
Sulla on rakenteellidesti jämäkämmät reidet. Eikä varmasti silti mitkään silmiinpistävät. Opi korostamaan niitä puoliasi, joita pidät itsessäsi parhaina. Mulla on nätit käsivarret ja olkapäät, mutta perse ei tuu koskaan olemaan ihannemuotoaNyt minä tein niin, että laitoin kaikki minun mitat tonne googleen et onko nämä lihavan ihmisen mittoja, koska epäilin jalkojen olevan, onneks tuli AI tulos, ettei ne ole. Mutta jotain minä teen väärin, koska siis kädet laihtuu jopa liikaa, hauis on onneks pysynyt, kylkiluut näkyy ja selkä on hyvän näköinen. Paino ei oo silti mennyt tavoitteeseen vielä, vähän sellainen pää hajoaa olo.
No on ne kyllä jollain tapaa paksut, vaikkakin toi AI antoi sille mitalle tuloksen normaali, mutta niinkuin ois jotenkin turvonneet tai jotain, pohkeetkin hiukan. Se auttaa, että jalat ja kädet on pitkät pituuteeni nähden, selkä lyhyt, pehva ja lantio ei oo isot niihin oon ihan tyytyväinen. Lantio samanlevyinen kuin hartiat eli ei tää päärynämallikaan taida olla, muttei äkskään ehkä, oisko sit joku H tai noiden väliltä, vyötärö on 20 cm kapeempi kuin lantio (eli se suhde ihan ok kun mittarilla laskin)Sulla on rakenteellidesti jämäkämmät reidet. Eikä varmasti silti mitkään silmiinpistävät. Opi korostamaan niitä puoliasi, joita pidät itsessäsi parhaina. Mulla on nätit käsivarret ja olkapäät, mutta perse ei tuu koskaan olemaan ihannemuotoa
No on ne kyllä jollain tapaa paksut, vaikkakin toi AI antoi sille mitalle tuloksen normaali, mutta niinkuin ois jotenkin turvonneet tai jotain, pohkeetkin hiukan. Se auttaa, että jalat ja kädet on pitkät pituuteeni nähden, selkä lyhyt, pehva ja lantio ei oo isot niihin oon ihan tyytyväinen. Lantio samanlevyinen kuin hartiat eli ei tää päärynämallikaan taida olla, muttei äkskään ehkä, oisko sit joku H tai noiden väliltä, vyötärö on 20 cm kapeempi kuin lantio (eli se suhde ihan ok kun mittarilla laskin)
Minullakin vihdoin reidet kapeni ja paino laski kiloja yhdessä yössä.Ja nyt rakkaat ihmiset minun valittajan elämä pelastui/helpottui, voitin veikkauksen pelissä ison rahasumman, enkä ollut sitä huomannut niin tilillä lepäsi. Ja täällä minulle lällätelty, ettet sinä tyhmä ”tukityöllistetty” mitään tule koskaan voittaan jne.
No ei ole pakko uskoa, mut pääsen Sloveniaan ja ihan mihkä ikinä haluan, harmi vaan et summa jakautu, mutta riittänee minulle korkoineen hyvin pitkäksi aikaa. Uutta autoa ei arvaa heti ostaa.Minullakin vihdoin reidet kapeni ja paino laski kiloja yhdessä yössä.
Ja minä ku luulin et joudun odottaan vielä pitkään, perintörahoja siis.No ei ole pakko uskoa, mut pääsen Sloveniaan ja ihan mihkä ikinä haluan, harmi vaan et summa jakautu, mutta riittänee minulle korkoineen hyvin pitkäksi aikaa. Uutta autoa ei arvaa heti ostaa.
Miten moninumeroisen summan? Mikä peli? Ei Eurojackpot?Ja nyt rakkaat ihmiset minun valittajan elämä pelastui/helpottui, voitin veikkauksen pelissä ison rahasumman, enkä ollut sitä huomannut niin tilillä lepäsi. Ja täällä minulle lällätelty, ettet sinä tyhmä ”tukityöllistetty” mitään tule koskaan voittaan jne.
En halua enempää jakaa, mutta ei siis Eurojackpotista ollut kyse.Miten moninumeroisen summan? Mikä peli? Ei Eurojackpot?
Ja asia selvisi minulle viiveellä, en ollut tuolla pelitilillä pariin päivään käynyt, samana päivänä parsin yhtä lempivaatettani kasaan niin sit jotain tälläistä.En halua enempää jakaa, mutta ei siis Eurojackpotista ollut kyse.
Jodelissa on sellainen kirjekerho-lanka, sieltä voisit saada juttuseuraa ja kertoa näitä asioitasi!Ja asia selvisi minulle viiveellä, en ollut tuolla pelitilillä pariin päivään käynyt, samana päivänä parsin yhtä lempivaatettani kasaan niin sit jotain tälläistä.
Mene itse, jos koet tarvetta, enköhän minä jatka täällä tän päämielenkiintoni kohteen parissa.Jodelissa on sellainen kirjekerho-lanka, sieltä voisit saada juttuseuraa ja kertoa näitä asioitasi!
Eli pierujen, selvä.Mene itse, jos koet tarvetta, enköhän minä jatka täällä tän päämielenkiintoni kohteen parissa.
En kirjoittele mitään tollaisia että.Eli pierujen, selvä.
No mut siitähän täällä enimmäkseen jutellaanEn kirjoittele mitään tollaisia että.
Vähän vajaammat niin.No mut siitähän täällä enimmäkseen jutellaan