V
vierailija
Vieras
Oho! Sano nyt edes monikonumeroinen summa.Ja asia selvisi minulle viiveellä, en ollut tuolla pelitilillä pariin päivään käynyt, samana päivänä parsin yhtä lempivaatettani kasaan niin sit jotain tälläistä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oho! Sano nyt edes monikonumeroinen summa.Ja asia selvisi minulle viiveellä, en ollut tuolla pelitilillä pariin päivään käynyt, samana päivänä parsin yhtä lempivaatettani kasaan niin sit jotain tälläistä.
Eiks toi minun iloitseminen jo kertonut et isompi summa.Oho! Sano nyt edes monikonumeroinen summa.
En tiedä trollaatko, mut ehkä kannattaa nyt joka tapauksessa olla vastailematta ja kertomatta yhtään enempää.Eiks toi minun iloitseminen jo kertonut et isompi summa.
Miksi? Tajuatko, että tämä on kaikki täysin anonyymiä täällä?En tiedä trollaatko, mut ehkä kannattaa nyt joka tapauksessa olla vastailematta ja kertomatta yhtään enempää.
No kun se voisi olla melkeinpä mitä tahansa 9000 ja 500 000 väliltä, uskoisin. Ja vain kiinnostaaEiks toi minun iloitseminen jo kertonut et isompi summa.
En trollaa, miks niin tekisin. Mielelläni jätän tähän.En tiedä trollaatko, mut ehkä kannattaa nyt joka tapauksessa olla vastailematta ja kertomatta yhtään enempää.
Oon taloudellisesti turvattu, josko tää nyt sit riittäis. Ja noiden väliltä juu.No kun se voisi olla melkeinpä mitä tahansa 9000 ja 500 000 väliltä, uskoisin. Ja vain kiinnostaa![]()
Mistä pelistä voitit?Ja nyt rakkaat ihmiset minun valittajan elämä pelastui/helpottui, voitin veikkauksen pelissä ison rahasumman, enkä ollut sitä huomannut niin tilillä lepäsi. Ja täällä minulle lällätelty, ettet sinä tyhmä ”tukityöllistetty” mitään tule koskaan voittaan jne.
En vastaile enempiin kysymyksiin.Mistä pelistä voitit?
Ihanaa!!! Mäkin aion käydä siellä vielä kevään mittaan. Aikaa viime Tampereen reissustaTänään menen pyynikin munkkikahvilaan, sieltä saa maan parhaat munkit. Syön ainakin kaksi. En vielä tiedä, mitä teen lounaaksi. Aika leuto keli, laitan kevättakin päälle. Huivi pitää laittaa myös, ettei tule kipeäksi kuitenkaan.
Hyvä. Äläkä vastaile muuallakaan, älä edes vihjaa asiasta. Ihan joka paikasta löytyy kaikenlaisia tiedonkalastelijoita, jotka yrittää keksiä keinoja päästäkseen huijaamaan.En vastaile enempiin kysymyksiin.
Varsinkin vähän yksinkertaisilta.Hyvä. Äläkä vastaile muuallakaan, älä edes vihjaa asiasta. Ihan joka paikasta löytyy kaikenlaisia tiedonkalastelijoita, jotka yrittää keksiä keinoja päästäkseen huijaamaan.
Juu, no en minä tollaisiin aatellut haksahtaa.Hyvä. Äläkä vastaile muuallakaan, älä edes vihjaa asiasta. Ihan joka paikasta löytyy kaikenlaisia tiedonkalastelijoita, jotka yrittää keksiä keinoja päästäkseen huijaamaan.
Kiusaaja.Varsinkin vähän yksinkertaisilta.
Eli sinä.1-2 satutäti trollia kuluttaa täällä aikaansa vastailemalla toisilleen tai itselleen. Tulin kurkistamaan, jos joku olisi huomannut jotakin uutta Joksuihin liittyvää. Täällä kun on ollut parhaimmat salapoliisit. Liian hiljaista Joksujen rintamalla Bojanin kuvia lukuunottamatta.
Sä olet varmaan se pierutrolli.1-2 satutäti trollia kuluttaa täällä aikaansa vastailemalla toisilleen tai itselleen. Tulin kurkistamaan, jos joku olisi huomannut jotakin uutta Joksuihin liittyvää. Täällä kun on ollut parhaimmat salapoliisit. Liian hiljaista Joksujen rintamalla Bojanin kuvia lukuunottamatta.
Tai sitten vaan kiinnostuneita, ilman sen kummempaa merkitystä omalle elämälleen, kuten esim. minä. Todella naurettavaa kuvitella, että tällaisen palstan kautta joku voisi tuossa vielä huijata jotenkinHyvä. Äläkä vastaile muuallakaan, älä edes vihjaa asiasta. Ihan joka paikasta löytyy kaikenlaisia tiedonkalastelijoita, jotka yrittää keksiä keinoja päästäkseen huijaamaan.
Ja sulle on hirveen tärkeää julistaa tätä omaa keksintöäsi täällä syystä, että?Niinkuin arvelin, 1-2 trollia täällä enää riitaa haastamassa muiden kanssa.
Tai sitten vaan kiinnostuneita, ilman sen kummempaa merkitystä omalle elämälleen, kuten esim. minä. Todella naurettavaa kuvitella, että tällaisen palstan kautta joku voisi tuossa vielä huijata jotenkin![]()
Tuu mun luo!B postasi Thaimaa kuvia! Ihanaa kun K on ollut vastassa B kentällä.
![]()
Onnea voittajalle, onnella on tapana kasaantua samaan paikkaan, ehkä tästä Kompostista tulee "voittoporukka', oiskin oikee plot twist. Pyöräytänkin tästä 10-Kenon......