N
Nipo
Vieras
Olenkohan ihan nipo kun en anna lapseni esim. kaupassa räplätä kaikkea.. Mieheni mielestä olen kohtuuton, kun aloin komentamaan 2-vuotiasta poikaamme siitä, kun alkoi kassalla kärryistä käsin räpläämään sitä maksukortin lukulaitetta. Siis korttia ei ollut laitteessa, joten sinänsä mitään vahinkoa ei päässyt tapahtumaan, mutta mieheni antoi lapsen muuten vaan räplätä ja painella nappeja siitä. Mielestäni ihan joka paikkaan ei tarvi koskea, vaikka mikään laite ei menisikään rikki. Mies ei taas näe asiassa mitään väärää, koska eihän se laite siitä naputtelusta kuulemma rikki mene. No ei mene ei, mutta silti ei tarvitsisi joka paikkaan koskea.
Meillä on aiemminkin miehen kanssa ollut vääntöä esim. kaupassa syömisestä ennen kuin ollaan niitä ruokia maksettu. Mieheni mielestä sekin on ihan ok, että syödään jo kaupassa ja viedään viivakoodit kassalle maksua varten. Tämänkin kielsin, minä kaamea nipo mäkättäjä...
Nyt mies mököttää tuolla kun kehtasin häntä ja poikaa kassaneidin kuullen ojentaa. Voi huokaus...
Meillä on aiemminkin miehen kanssa ollut vääntöä esim. kaupassa syömisestä ennen kuin ollaan niitä ruokia maksettu. Mieheni mielestä sekin on ihan ok, että syödään jo kaupassa ja viedään viivakoodit kassalle maksua varten. Tämänkin kielsin, minä kaamea nipo mäkättäjä...
Nyt mies mököttää tuolla kun kehtasin häntä ja poikaa kassaneidin kuullen ojentaa. Voi huokaus...