Mies petti

  • Viestiketjun aloittaja Petetty
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ensimmäinen nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on salasuhde varattuun mieheen ja tämä riski on aina olemassa vaikka kierukkaa käytänkin...
Miksi et vain lopeta suhdetta? Onko miehellä lapsia? Ymmärrätkö kuinka käyttäytymisesi vaikuttaa myös niiden lasten elämään? Kodin ilmapiiri ja avioero asian tultua esille, ei voi olla vaikuttamatta lasten kehitykseen negatiivisesti.
Heillä ei ole lapsia. Parisuhteensa voi huonosti. Tämä ensimmäinen nainen kyllä tietää minusta.
Tämä järjestely sopii tällä hetkellä meidän kaikkien elämäntilanteeseen, mutta en voi väittää ettenkö haluaisi olla se ykkönen.

 
ap
Koska sitten voi testata, että onko mieheni tän lapsen isä? Vasta lapsen synnyttyäkö?

Mies nyt väittää, ettei pitäisi mitään yhteyttä tähän naiseen ja lapseen, jos mä jättäisin sen. Mut se nyt olis mulle ihan sama, jos eroon päädyn...

Kynnysmatoksihan mä tunnen itseni, aivan täysin nollaksi. Ehkä mullekkin olis tarjolla joku muu, joku uskollisempi.

Mut siltikään en tiedä mitä tekis... jos lapsi ei ookkaan mun miehen...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ensimmäinen nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on salasuhde varattuun mieheen ja tämä riski on aina olemassa vaikka kierukkaa käytänkin...
Miksi et vain lopeta suhdetta? Onko miehellä lapsia? Ymmärrätkö kuinka käyttäytymisesi vaikuttaa myös niiden lasten elämään? Kodin ilmapiiri ja avioero asian tultua esille, ei voi olla vaikuttamatta lasten kehitykseen negatiivisesti.
Heillä ei ole lapsia. Parisuhteensa voi huonosti. Tämä ensimmäinen nainen kyllä tietää minusta.
Tämä järjestely sopii tällä hetkellä meidän kaikkien elämäntilanteeseen, mutta en voi väittää ettenkö haluaisi olla se ykkönen.

No mikä salasuhde se sitten on, jos kerran miehen vaimo on tietoinen sinusta?
 
surullinen
Meilläkin samantyylistä. Kamalaa tämä elämä. Mies petti, kertoi siitä minulle. Suhde oli katkolla ja sitten toiselta naiselta vielä "pommi" että on raskaana ja että lapsi on mieheni ja aikoo pitää sen ja eroaa omasta miehestään.
Toinen nainen halusi saada hänet keinolla millä hyvänsä! Hävettää että joku nainen voi noin tehdä... ei käytä mitään ehkäisyä, valehtelee miehille. Joo sillä oli niitä kaksi, minun mieheni ja omansa. Kumman sitten tämä lapsi, kun molempien miesten kanssa on ollut samalla viikolla. Oman miehensä kanssa tosin säännöllisesti.
Mieheni puhui toiselle naiselle, että hän ei oo lasta halunnut, eikä hänestä sille lapselle isää tule. (ois kai mies joutunut elatusmaksut maksamaan jos isyystestissäkin ois todettu isäksi)
Toinen nainen teki raskaudenkeskeytyksen, kun tajusi ettei miestäni sillä keinolla saa.

Meidän suhde on katkolla.

Voimia sinulle täältä lähetän! Koeta jaksaa lapsesi takia. Äidit on vahvoja! Soita perheneuvolaan ainakin maanantaina. Siellä osaavat auttaa sinua.
 
On kyllä ikävä tilanne. Voimia!

Itse ehkä "kuulostelisin" tilannetta vähän aikaa, vaikka se on itselle varmasti tosi rankkaa. Tällaisessa tilanteessa on varmasti itse kukin niin sekaisin, ettei pysty ajattelemaan ja toimimaan järkevästi. Pelkästään lapsen takia ei kyllä kannata olla yhdessä. Millainen suhteenne on ilman tätä episodia? Ja voitko enää luottaa mieheesi?Kannattaisi ehkä yrittää jutella tämän "toisen naisen" kanssa...kävi mielessä, joskushan joku voi sanoa olevansa raskaana, vaikkei olekaan, jotta saisi suhteen päättäneen miehen takaisin...Jos nyt hän raskaana on ja lapsen saa, niin syntymän jälkeenhän se isyys vasta pystytään selvittämään. Sitä kyllä miehesi kannattaa vaatia. Jos te jatkatte yhdessä, teidän täytyy keskustella tämä asia todella hyvin keskenänne ja sopia miten TE toimitte suhteessa tulevaan lapseen ja hänen äitiinsä. Teidän täytyy olla silloin samalla puolella. Varmaan kannattaisi yhdessä käydä juttelemassa jossakin, että pääsette eteenpäin, jos yhdessä vielä jatkatte.

Ja pidä pää pystyssä vaan! Sinä et ole tähän sotkuun syyllinen, vaan olet vain joutunut vedetyksi siihen. Yritä tosiaan tehdä asioita, joista itse nautit, nähdä ystäviäsi, käydä harrastuksissa, keskittyä ihanaan lapseesi.
 
winhis
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Koska sitten voi testata, että onko mieheni tän lapsen isä? Vasta lapsen synnyttyäkö?

Mies nyt väittää, ettei pitäisi mitään yhteyttä tähän naiseen ja lapseen, jos mä jättäisin sen. Mut se nyt olis mulle ihan sama, jos eroon päädyn...

Kynnysmatoksihan mä tunnen itseni, aivan täysin nollaksi. Ehkä mullekkin olis tarjolla joku muu, joku uskollisempi.

Mut siltikään en tiedä mitä tekis... jos lapsi ei ookkaan mun miehen...
Mulle viimeinen tikki olisi juuri se, jos mies sanoo, ettei aio olla missään tekemisissä lapsen kanssa. En voisi arvostaa miestä joka pystyisi sanoutumaan irti vastuustaan noin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Petetty:
ja saatiin kumminkin asia sovittua, eli minä annoin anteeksi ja jatkettiin yhdessä, koska mieskin vakuutti, että haluaa olla mun kanssa. Kauan kumminkin jahkasin, mitä teen, että pystynkö asian unohtamaan.

Meillä on yks lapsi ja oikeastaan sen takia päätin, että nyt yritetään kummikinkin jatkaa ja ehkä hakea ulkopuolistakin apua.. Suht hyvin meillä menikin muutama kuukausi, kunnes mieheni "hoito" ilmoitti, että on raskaana ja pitää lapsen.

Tuntuu, kuin olis isketty sata puukon iskua selkään :( . Luulin, et tämmöstä tapahtuu vain kauniissa ja rohkeissa.

Mies ei halua osallistua tän tulevan lapsen elämään, kuulemma... mä en taida haluta enää osallistua miehen elämään.... :(

Eli tää oli kyllä vain piste iin päälle... eihän tämmöisessä tilanteessa voi enää jatkaa yhdessä, en pysty, en.

Mitä ihmettä mä teen?!?! Mies haluaisi jatkaa mun kanssa, mut kuka hullu enää tämmöistä pystyy katsomaan? Oma mies saa lapsen toisen naisen kanssa!!!
no eiköhän se sun "mies" (ei mies oo mies jos ei oo munaa sanoo suoraan ja saututtaa toista tietentahtoen) ole jo tehnyt selväksi että kenen/keiden kanssa haluaa jatkaa.

Hanki itsellesi ja lapsellesi oma asunto. Älä lapsen aikana hauku isää. Jottei lapsi kärsi. Lapsi kuitenkin tulee kärsimään jos jatkat suhdetta jossa toinen ei arvosta ja pyörittää useampaa samaan aikaan.

Jos sinulla on tytär on suuri mahdollisuus että hänellä on tulevaisuudessa samanlainen mies kun isä on. Eli et varmaan tätä halua.
Jos taas sinulla on poika hän saattaa ruveta käyttäytymään kuin isänsä.
Tietenkään ei voi sanoa että näin käy kaikille mutta iso rooli ja malli lapselle tulee kodista.

Älä alennu tuollaiseen suhteeseen. Jokainen nainen ja mieskin tietysti ansaitsee kunnon ja kunnioittavan parisuhteen. Sinun suhteessasi kunnioitus on kaukana.

Helppoa ei varmaan ole mutta aikanaan varmasi löydät kunnon miehen! :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinu76:
Mä en haluais olla miehen kanssa, joka tekee toiselle naiselle lapsen ja kaiken lisäksi ei halua osallistua mitenkään lapsen elämään :kieh: Se kertoo miehestä enemmän kuin mikään muu!
Mutta voimia sulle, päätit mitä hyvänsä :hug:

Peesi!

Se että mies kostaa uskottomuutensa lapselle on todella alhasta
:kieh:

Eihän se lapsen vika ole että isä on tollanen, joten mun mielestä teoistansa pitää kantaa vastuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinu76:
Mä en haluais olla miehen kanssa, joka tekee toiselle naiselle lapsen ja kaiken lisäksi ei halua osallistua mitenkään lapsen elämään :kieh: Se kertoo miehestä enemmän kuin mikään muu!
Mutta voimia sulle, päätit mitä hyvänsä :hug:

Peesi!

Se että mies kostaa uskottomuutensa lapselle on todella alhasta
:kieh:

Eihän se lapsen vika ole että isä on tollanen, joten mun mielestä teoistansa pitää kantaa vastuu.
tää komentti unohtu sanoo. Kyllä miehen pitää olla MIES. eikä hiiri
 
Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:
Meilläkin samantyylistä. Kamalaa tämä elämä. Mies petti, kertoi siitä minulle. Suhde oli katkolla ja sitten toiselta naiselta vielä "pommi" että on raskaana ja että lapsi on mieheni ja aikoo pitää sen ja eroaa omasta miehestään.
Toinen nainen halusi saada hänet keinolla millä hyvänsä! Hävettää että joku nainen voi noin tehdä... ei käytä mitään ehkäisyä, valehtelee miehille. Joo sillä oli niitä kaksi, minun mieheni ja omansa. Kumman sitten tämä lapsi, kun molempien miesten kanssa on ollut samalla viikolla. Oman miehensä kanssa tosin säännöllisesti.
Mieheni puhui toiselle naiselle, että hän ei oo lasta halunnut, eikä hänestä sille lapselle isää tule. (ois kai mies joutunut elatusmaksut maksamaan jos isyystestissäkin ois todettu isäksi)
Toinen nainen teki raskaudenkeskeytyksen, kun tajusi ettei miestäni sillä keinolla saa.

Meidän suhde on katkolla.

Voimia sinulle täältä lähetän! Koeta jaksaa lapsesi takia. Äidit on vahvoja! Soita perheneuvolaan ainakin maanantaina. Siellä osaavat auttaa sinua.

Toinen nainenko siihen sotkuun oli syyllinen? Entäs sun mies, miksi ei huolehtinut ehkäisystä, etenkin kun vieraisiin lähti... :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja winhis:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Koska sitten voi testata, että onko mieheni tän lapsen isä? Vasta lapsen synnyttyäkö?

Mies nyt väittää, ettei pitäisi mitään yhteyttä tähän naiseen ja lapseen, jos mä jättäisin sen. Mut se nyt olis mulle ihan sama, jos eroon päädyn...

Kynnysmatoksihan mä tunnen itseni, aivan täysin nollaksi. Ehkä mullekkin olis tarjolla joku muu, joku uskollisempi.

Mut siltikään en tiedä mitä tekis... jos lapsi ei ookkaan mun miehen...
Mulle viimeinen tikki olisi juuri se, jos mies sanoo, ettei aio olla missään tekemisissä lapsen kanssa. En voisi arvostaa miestä joka pystyisi sanoutumaan irti vastuustaan noin.
ehkä just muuten voisin tollasessa tilanteessa ite antaa anteeks mut en kyllä jatkas miehen kans joka ei lastaan tapaisi..kestämistähän siinä ois alkaa tavata lasta joka on syntyny miehen syrjähypystä mut mieluummin niin ku tollasen luuserin kans..
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on salasuhde varattuun mieheen ja tämä riski on aina olemassa vaikka kierukkaa käytänkin...
Niin, onhan se miehenkin syy kun pettää, mutta miksi pidät varattuun mieheen suhdetta? Tajuatko kuinka loukkaat toista? :(
Ai että miehenKIN syy...
Vapaa ihminen saa naida ketä tahtoo, mutta parisuhteessa oleva miettikööt ihan itse mikä on sopivaa ja sallittua.

JOS minä olisin vapaa ja haluaisin viettää aikaa vaikka sitten sekstaillen jonkun miehen kanssa, niin minun siis pitäisi olla uskollinen jonkun miehen vaimolle, kun ukko ei itse ymmärrä olla, niinkö???

Ja vielä lopuksi: en ole koskaan ollut varatun miehen kanssa, mutta kyllä ihmiset vaativat sitä uskollisuutta ihan väärältä henkilöltä...
 
mä tulin raskaaksi ja ex- mies vaati aborttia.Oltiin silloin molemmat 18 ja mä idiootti suostuin :'( :'(
Sitten se kävi vieraissa sillä aikaa kun olin sairaalassa (jouduin pitemmäksi aikaa) ja se muija tuli raskaaksi ja piti lapsen.Kyllä tuntui kun sydän olisi revitty rinnasta ulos ja vedetty vesanpöntöstä alas...ja sen jälkeen erottiin aika pian.

Ex sanoi ettei halua koskaan lapsia ja että ei todellakaan aio osallistua sen muksun elämään.
 
tuutikki
Alkuperäinen kirjoittaja shenda81:
mä tulin raskaaksi ja mies vaati aborttia.Oltiin silloin molemmat 19 ja mä idiootti suostuin :'( :'(
Sitten se kävi vieraissa sillä aikaa kun olin sairaalassa (jouduin pitemmäksi aikaa) ja se muija tuli raskaaksi ja piti lapsen.Kyllä tuntui kun sydän olisi revitty rinnasta ulos ja vedetty vesanpöntöstä alas...
Karmeaa, ei voi muuta sanoa :(
 
surullinen
Alkuperäinen kirjoittaja Liinu76:
Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:
Meilläkin samantyylistä. Kamalaa tämä elämä. Mies petti, kertoi siitä minulle. Suhde oli katkolla ja sitten toiselta naiselta vielä "pommi" että on raskaana ja että lapsi on mieheni ja aikoo pitää sen ja eroaa omasta miehestään.
Toinen nainen halusi saada hänet keinolla millä hyvänsä! Hävettää että joku nainen voi noin tehdä... ei käytä mitään ehkäisyä, valehtelee miehille. Joo sillä oli niitä kaksi, minun mieheni ja omansa. Kumman sitten tämä lapsi, kun molempien miesten kanssa on ollut samalla viikolla. Oman miehensä kanssa tosin säännöllisesti.
Mieheni puhui toiselle naiselle, että hän ei oo lasta halunnut, eikä hänestä sille lapselle isää tule. (ois kai mies joutunut elatusmaksut maksamaan jos isyystestissäkin ois todettu isäksi)
Toinen nainen teki raskaudenkeskeytyksen, kun tajusi ettei miestäni sillä keinolla saa.

Meidän suhde on katkolla.

Voimia sinulle täältä lähetän! Koeta jaksaa lapsesi takia. Äidit on vahvoja! Soita perheneuvolaan ainakin maanantaina. Siellä osaavat auttaa sinua.

Toinen nainenko siihen sotkuun oli syyllinen? Entäs sun mies, miksi ei huolehtinut ehkäisystä, etenkin kun vieraisiin lähti... :eek:
Hei Liinu76
Halusin vain sanoa että tällaista ikävää tapahtuu muillekin kuin ap:lle. Tiedän miten tuskallinen tällainen tilanne on... Ei ole oikein mitään hyvää ratkaisua olemassa.

Minun suhteessani mies on ihan yhtä syyllinen kuin se toinen nainen. Toinen nainen on vain käyttäytynyt todella sairaalla tavalla. Ehkäisystä on valehdellut, että pillereitä käyttää. Minun mieheni on todellakin idiootti tai voisi sanoa vielä hyväuskoinen. Selvitetty on nyt sekin, ettei mitään sukupuolitauteja ole tullut. Toinen nainen on myös valehdellut todella paljon elämästään. Se on laittanut minullekin tekstiviestejä. Ihan hullu. Miestä en kuitenkaan vihaa, vaikka olenkin todella vihainen. Sitä naista kohtaan tunnen aika paljon inhoa. Olen vihainen kaikille jotka pettävät...

Olen syyllinen siihen, etten ole huolehtinut parisuhteestani. Olen tehnyt liikaa töitä "uraa" luodessani. Voit siis sanoa että minäkin olen syyllinen. Itse en kuitenkaan halua niin uskoa. Niinkuin ap:kin, minustakin tuntuu niinkuin sata puukkoa ois isketty selkään.

Toivon ap:lle jaksamista. Hänelle asia on tuore, minä olen vatvonut tätä jo kauemmin. Toivon, että hän saisi olonsa kohenemaan ajattelemalla edes jotain positiivia asioita elämässä. Itse olen jo päässyt pahimmasta sokista ohi. Aiemmin en pystynyt kunnolla syömään mitään enkä nukkumaan.
Me käydään miehen kanssa siellä pariterapiassa selvittelemässä asioita, kun tuntuu paremmalta, että on joku ulkopuolinen mukana ja hyötyä niistä käynneistä on ollut. Lasten vuoksi ei olla vielä muutettu eri osoitteisiin, kun on tässä niin paljon selvittelemistä. En tiedä jaksaisinko edes tällaisessa tilanteessa hoitaa yksin lapsia, kotia, töitä. En tiedä jaksaisinko tällaisessa tilanteessa jos en saisi hoitaa lapsia, kotia, töitä.
 
LEP
Itselläni kyllä mies lähtisi niin kovasti pihalle mun elämästä tuollaisen teon jälkeen, että hyvä jos jalat maata ehtisi koskettaa. Pettämisen jälkeen en voisi enää luottaa koskaan sellaiseen ihmiseen. Ja jos vielä lapsikin olisi toisen kanssa tulossa, niin en minä pystyisi siinä mukana jatkamaan niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinu76:
Mä en haluais olla miehen kanssa, joka tekee toiselle naiselle lapsen ja kaiken lisäksi ei halua osallistua mitenkään lapsen elämään :kieh: Se kertoo miehestä enemmän kuin mikään muu!
Mutta voimia sulle, päätit mitä hyvänsä :hug:
Tähän yhdyn. Olen itse yhden lapsen äiti ja kahden äitipuoli, ja tuntuisi tosi omituiselta, jollei mieheni haluaisi olla tekemisissä kaikkien lapsiensa kanssa. Sellaista miesta en olisi huolinut.

 
vaimo
Alkuperäinen kirjoittaja shenda81:
mä tulin raskaaksi ja ex- mies vaati aborttia.Oltiin silloin molemmat 18 ja mä idiootti suostuin :'( :'(
Sitten se kävi vieraissa sillä aikaa kun olin sairaalassa (jouduin pitemmäksi aikaa) ja se muija tuli raskaaksi ja piti lapsen.Kyllä tuntui kun sydän olisi revitty rinnasta ulos ja vedetty vesanpöntöstä alas...ja sen jälkeen erottiin aika pian.

Ex sanoi ettei halua koskaan lapsia ja että ei todellakaan aio osallistua sen muksun elämään.
Hirveää :(

Toivottavasti olet löytänyt uuden rakkauden, pikkasen syljettää tollanen "mies".

:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja shenda81:
mä tulin raskaaksi ja ex- mies vaati aborttia.Oltiin silloin molemmat 18 ja mä idiootti suostuin :'( :'(
Sitten se kävi vieraissa sillä aikaa kun olin sairaalassa (jouduin pitemmäksi aikaa) ja se muija tuli raskaaksi ja piti lapsen.Kyllä tuntui kun sydän olisi revitty rinnasta ulos ja vedetty vesanpöntöstä alas...ja sen jälkeen erottiin aika pian.

Ex sanoi ettei halua koskaan lapsia ja että ei todellakaan aio osallistua sen muksun elämään.
Hirveää :(

Toivottavasti olet löytänyt uuden rakkauden, pikkasen syljettää tollanen "mies".

:hug:
Joo nyt on maailman ihanin mies ja pieni tyttövauva :heart: :heart:
Välillä vaan mietin että minkälainen siitä lapsesta olisi tullut jos olisin pitänyt sen.Nyt en IKINÄ suostuisi miehen painostukseen.

 
oma kokemukseni
Olin kerran samassa tilanteessa. Tosin meillä ei ollut lasta. Tämä yhden yön juttu väitti kivenkovaan että miesystäväni oli hänen lapsensa isä. Miesystäväni väitti taas ettei lapsi varmasti ole hänen, oli kuulemma ollut niin kännissä ettei varmaan ollut tapahtunut mitään.
Me pysyimme yhdessä odotellen testituloksia.

No, siinä odotellessa paha oloni vaan lisääntyi. Minäkin petin ja tunnustin sen. Miesystäväni halusi erota. Muutin ulkomaille. Myöhemmin hän lähetti minulle tulokset ettei lapsi ollutkaan hänen.
 
Jos et pysty enää luottamaan mieheen, niin suhde poikki. Luottamus on kaiken perusta. Toinen nainen voi olla susi toiselle ja väittää olevansa raskaana miehelles. Totuus se välttämättä ei ole.
Mieti rauhassa mitä haluat ja toimi sen mukaan.

Olen ollu itse samalaisessa tilanteessa, jossa kävi kuitenkin ilmi, että toinen nainen valehteli raskaudestaan. Mitäköhän silläkin voitti, ei mitään. Mä en koskaan saanu takaisin luottamusta mieheen, joten se ero koitti jossakin vaiheessa.

Hirveesti voimia sulle!!!
 
minä
minä petin mutta mies huoli mut takasin meillä yks lapsi nyt tästä jupakasta aikaa 4 vuotta ja lapsia siunaantunut 2 lisää
luottamus miehellä edelleen välillä ihan nolla muhun.
 

Yhteistyössä