Mies petti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Petetty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pirta73:
On kyllä ikävä tilanne. Voimia!

Itse ehkä "kuulostelisin" tilannetta vähän aikaa, vaikka se on itselle varmasti tosi rankkaa. Tällaisessa tilanteessa on varmasti itse kukin niin sekaisin, ettei pysty ajattelemaan ja toimimaan järkevästi. Pelkästään lapsen takia ei kyllä kannata olla yhdessä. Millainen suhteenne on ilman tätä episodia? Ja voitko enää luottaa mieheesi?Kannattaisi ehkä yrittää jutella tämän "toisen naisen" kanssa...kävi mielessä, joskushan joku voi sanoa olevansa raskaana, vaikkei olekaan, jotta saisi suhteen päättäneen miehen takaisin...Jos nyt hän raskaana on ja lapsen saa, niin syntymän jälkeenhän se isyys vasta pystytään selvittämään. Sitä kyllä miehesi kannattaa vaatia. Jos te jatkatte yhdessä, teidän täytyy keskustella tämä asia todella hyvin keskenänne ja sopia miten TE toimitte suhteessa tulevaan lapseen ja hänen äitiinsä. Teidän täytyy olla silloin samalla puolella. Varmaan kannattaisi yhdessä käydä juttelemassa jossakin, että pääsette eteenpäin, jos yhdessä vielä jatkatte.

Ja pidä pää pystyssä vaan! Sinä et ole tähän sotkuun syyllinen, vaan olet vain joutunut vedetyksi siihen. Yritä tosiaan tehdä asioita, joista itse nautit, nähdä ystäviäsi, käydä harrastuksissa, keskittyä ihanaan lapseesi.

Tässä samaa mieltä.

Luonteen lujuutta se vaatii.

Mutta taas jos miehen sana pitää paikkansa. Hän on tehnyt erehdyksen. pettänyt yhden kerran.. Oikeesti rakastaa ja haluaa olla sun kanssa ja katuu että noin teki sulle ja jopa itelleen.

Mutta se että haluatko oikeasti ämän miehen rinnallesi?
Se että hän siinä pysyy tarkoittaa kyllä että hän tietää ettet aio katsoa tuollaista erehdystä uudestaan..
Se että jatkat ei tarkoita että olist kynnysmatto vaan sitä että sulla oikeesti halu olla miehen kanssa ja ymmärrät että me kaikki ihmisiä olemme, jotka voivat erehtyä.

Varmasti tekee vaikeata tämän syrjähypystä tuleva lapsi mutta sillekkään ei mitään voi.
yhdessä teillä pitäisi miehen kanssa olla suunnitelma miten asian kanssa edetä.
Se ettette nouse toisianne vastaan tässä vaiheessa vaan pysytte vahvana yhessä ja kasvatatte myös tämän lapsen, yhessä tämän äidin kanssa.

Oletko valmis tähän?

Sekava teksti mut jos jotain ymmärsit

Olen koko yön taas pohtinut tätä asiaa ja päätynyt siihen, että en pysty näkemään tätä lasta.. :( Toki haluaisin, että lapsella olisi isä... mutta ero meille varmaan tulee :(. Mies on työmatkalla ollut jo 5 päivää ja on ollut aikaa miettiä tätä asiaa liikaakin. Mieli aivan sekaisin, kun rakkaus ei ole kuollut.

Minä en voisi jatkaa.
Ensinnäkin se, et jos lapsi kuuluisi miehen elämään, se sattuisi liikaa, se lapsen näkeminen.
Toisaalta taas en pystyisi elämään miehen kanssa, joka ei välittäisi omasta lapsestaan. Sehän olisi hirviö, se mies siis. Omista lapsistaan on pidettävä huolta.
Eli mulle ei kävisi mikään järjestely enää tuossa tilanteessa, pakko olis panna kattilat jakoon.

Jaksamista ap:lle vaikeaan tilanteeseen! Ite en pystyis elämään miehen kanssa, joka ei haluaisi olla tekemisissä oman lapsensa kanssa. Syytönhän tuleva lapsi on siihen että syntyy pettämisen tuloksena. Eikä mies sitä paitsi voi siinä mielessä päättää osallisuuttaan lapsen elämästä kun elatusmaksut (jotka on sitten perheen omasta kassasta pois..) on kuitenkin maksettava, eikä mikään estä etteikö lapsi esim. teininä tahtoisi tutustua isäänsä ja tulisi soittelemaan ovikelloa, miltä lapsesta tuntuisi jos isä silloin läimäisisi oven kiinni ja piiloutuisi sohvan taa..

Raukkamaista pettää, ja vielä raukkamaisempaa olla kantamatta vastuuta teoistaan! Seksissä on aina raskautumisen mahdollisuus, jos ei siihen ole valmis niin kannattaa ptiää housut jalassa.

Mies soitti just työreissusta, kotia tulossa illaksi. Sanoin puhelimes, että kun kotia tuut, minä ja lapsi ei olla enää täällä, haluan erota. Mies meni aivan sanattomaksi ja sanoi, että luuli että oon jo päässyt sinuiksi asian kanssa. Ensin mies melkein itki, etten jättäisi, sitten uhkasi jopa että ajaa rekan alle (!!!!), jos jätän. Pysyin itse ihmeen rauhallisena koko ajan ja sanoin vaan, että näin olen päättänyt, ettei kukaan nainen tämmöistä kestä ja anna anteeksi, ainakaan itseään arvostava nainen. No, sitten lopuksi mies haukkui mut ja sanoi, että mä saan jäädä meidän yhteiseen kotiin, että hän muuttaa sen toisen naisen luo. Sanoin, et mitenkäs tuommoinen yhden illan juttu nyt sut luokseen ottais, niin kuulemma juttu on ollut useamman illan/yön kuin yhden illan juttu. Että mielellään ottaa tää toinen nainen sen omaksi mieheksi...

Pakkaan tässä tavaroita ja lapsi kyselee, et mitä äiti teet. Kädet tärisee ja sydän hakkaa täysillä. Meen mun vanhempien luo ja kerron koko tilanteen heille. :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mies soitti just työreissusta, kotia tulossa illaksi. Sanoin puhelimes, että kun kotia tuut, minä ja lapsi ei olla enää täällä, haluan erota. Mies meni aivan sanattomaksi ja sanoi, että luuli että oon jo päässyt sinuiksi asian kanssa. Ensin mies melkein itki, etten jättäisi, sitten uhkasi jopa että ajaa rekan alle (!!!!), jos jätän. Pysyin itse ihmeen rauhallisena koko ajan ja sanoin vaan, että näin olen päättänyt, ettei kukaan nainen tämmöistä kestä ja anna anteeksi, ainakaan itseään arvostava nainen. No, sitten lopuksi mies haukkui mut ja sanoi, että mä saan jäädä meidän yhteiseen kotiin, että hän muuttaa sen toisen naisen luo. Sanoin, et mitenkäs tuommoinen yhden illan juttu nyt sut luokseen ottais, niin kuulemma juttu on ollut useamman illan/yön kuin yhden illan juttu. Että mielellään ottaa tää toinen nainen sen omaksi mieheksi...

Pakkaan tässä tavaroita ja lapsi kyselee, et mitä äiti teet. Kädet tärisee ja sydän hakkaa täysillä. Meen mun vanhempien luo ja kerron koko tilanteen heille. :(

:hug: Voin vain kuvitella, kuinka paha olo sulla nyt on. Jaksuja!

En jaksanut lukea koko ketjua mutta oothan itse käynyt testeissä sekä tietenkin mies ettei ole mitään tautia saanut kun kerran "hoito" harrastaa seksiä ilman kortsua ties kenen kanssa.

En ole testeissä käynyt, ei ole tullut mieleenkään... hyi sekin vielä :( !

Oon nyt mun vanhempien luona. Äiti oli tosi järkyttynyt ja itki, isä ei oikein osannut sanoa mitään.... kunhan tästä vähän piristyn, alan etsimään uutta kotia. Miehestä en oo kuullut mitään eilisen jälkeen...

voimia sinulle! hyvä että pysyit vahvana ja jätit miehen, kukaan nainen ei ansaitse tuollaista miestä. tosi harmi kuitenkin teidän lapsenkin takia, toivottavasti mies ei hyvlää lastaan.

Mies rukoilee mua palaamaan luokseen... en tiedä mitä tekisin... kosi mua vielä kaiken lisäksi (ollaan vaan kihloissa). Eikö kukaan ole ollut ikinä vastaavassa tilanteessa? Mitä ihmettä mä teen? :( Rakastan silti vieläkin miestäni.

Mies rukoilee mua palaamaan luokseen... en tiedä mitä tekisin... kosi mua vielä kaiken lisäksi (ollaan vaan kihloissa). Eikö kukaan ole ollut ikinä vastaavassa tilanteessa? Mitä ihmettä mä teen? :( Rakastan silti vieläkin miestäni.

ota aikaa tehdä päätökses,jos miehes ei sitä tajua ettei tommosta päätä hetkessä,ei hän kyllä mikään mies ookkaa..kukaan muu ei nyt voi sanoa mitä sun pitäs tehdä vaan sun täytyy selvittää se ite itelles..voimia :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu:
Mutta jos tämä raskaus on saatu alkuunsa tuosa pettämistilanteessa niin ei asia ihan niin yksinkertainen ole.
Minusta s eettä miehesi haluaa jatkaa kanssasi ja koet että voit luottaa häneen kaikesta huolimatta on syy siihen miksi kannattaa yrittää silti vielä.

Sitä se mies sanoo mulle, että haluaa jatkaa mun kanssa. Oon aivan poikki, kun vatvon tätä asiaa jatkuvasti.

mieti tarkkaan oma tilanteesi, voitko antaa miehellesi anteeksi ja voitteko jatkaa perheenä.
parhaassa tapauksessa teillä menee mukavasti ja jos miehesi on isyystestien jälkeen tulevan lapsen isä, niin elarit menee mutta voi olla että saatte perheeseenne ihanan pikkusisaruksen
pahimmassa tapauksessa olette kaikki onnettomia; kaksi "isätöntä"lasta ja kolme katkeraa yksinäistä aikuista

Jotenki siun pitäs saaha nyt selvyys asiaan!Pettikö mies vain sen ainoan kerran vaiko valehteli ja oli suhteessa tämän toisen naisen kanssa.En usko et välttämättä täyttä varmuutta asiaan saat,mutta jos jatkatte yhdessä niin tämä asia etenkin sen lapsen takia tulee aina olemaan tavalla tai toisella välissänne ja muistutuksena luottamuksen pettämisestä.Vaikka rakastat paljon niin pystytkö koskaan enää luottamaan mieheesi?Haluatko elää elämän jossa aina olet varuillasi ja epäilet miestäsi ,etenkin jos hänellä on vielä noita työmatkoja?Olet kotona yksin ja mietit missä miehesi on?Millaisessa tilanteessa ylipäätään miehesi pettäminen sattui?Oliko hän viettämässä ravintolailtaa vai ihan selvinpäin jossain ,kun tapasi tämän naisen?Itseäsi älä syytä tästä.Syyllinen on miehesi.Kaikkiin näihin pitäisi ainakin sinun saada jonkinlainen vastaus.Ja jos yhdessä meinaatte jatkaa niin aivan ehdotonta olisi mennä vaikka perheneuvojalle,parisuhde terapeutille,mitä näitä nyt onkaan,käymään tämä asia läpi yhdessä puolueettoman ihmisen kanssa.Itse vaatisin tätä mieheltä vähintäänkin tällaisessa tilanteessa!
Voimia ja iso voimahali sinulle tällaisen vaikean ajan keskellä!Koita jaksaa mitä sitten päätätkin!

Olen nyt päättänyt tehdä näin (jos jotakin kiinnostaa edes mun jatkuva vatvominen :( ) ; hankin oman asunnon, mut miehen kanssa ei pistetä poikki, tavallaan seurustellaan, mut saan ottaa tilaa itselleni. Toinen nainen on varma, että mieheni on lapsen isä, mutta mieheni epäilee, koska kuulemma kortsua on käytetty. Odotan, että isyys selviää, sitten katsotaan, miten jatkossa. Perheneuvolaan ajattelin varata ajan. Haluan ensin mennä yksin keskustelemaan ja saamaan jonkun ammattilaisen apua.

Olen yli 10 vuotta sitten ollut hiukan vastaavassa tilanteessa. Seurustelin tulevan mieheni kanssa ja entinen naisystävä ilmoitti vähän aikaa suhteemme alettua, että hän on raskaana. Menin tämän miehen kanssa sittemmin naimisiin ja saimme lapsen. Koko tämän ajan tuo "ylimääräinen" lapsi oli tosi raskas juttu. Mies oli ollut aiemminkin aviossa ja hänellä oli siitä liitosta lapsia. Miehellä oli siis loppujen lopuksi kolme perhettä joiden välissä hän yritty luovia. Minulle "nykyiselle" se oli tosi raskasta. Sittemmin paljastui, että mies oli elänyt täyttä kaksoiselämää ja otin eron miehestä lapsemme ollessa vasta vauva. Minä meinasin lähes luhistua ja kävin tosi pohjalla. Tuo "kädet täristen keräsin tavaroita" kuvaa hyvin sen hetkisiä tunteita.

Mutta niin vaan noista ajoista on yli 10 vuotta ja hyvin selvisin. Olen uudessa avioliitossa ja pienen iltatähden ja murrosikäisen onnellinen äiti.

Nostinpa mun vanhan ketjun... vauva syntyi, poika, ja se on mieheni lapsi. Laitoin lopullisesti välit poikki mieheen :( . En tiedä nyt sitten mitä mies tekee... perustaako perheen uuden naisen kanssa.. kuulemma ole edes käynyt katsomassa lastaan! Kävi tai ei, mua ei takaisin se mulkku saa!

Yhteistyössä