Mies petti

  • Viestiketjun aloittaja Petetty
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
Minä en voisi jatkaa.
Ensinnäkin se, et jos lapsi kuuluisi miehen elämään, se sattuisi liikaa, se lapsen näkeminen.
Toisaalta taas en pystyisi elämään miehen kanssa, joka ei välittäisi omasta lapsestaan. Sehän olisi hirviö, se mies siis. Omista lapsistaan on pidettävä huolta.
Eli mulle ei kävisi mikään järjestely enää tuossa tilanteessa, pakko olis panna kattilat jakoon.

Näin mä luulen että mullekin kävisi jos tilanne olisi tuollainen.

 
Saraldo
Onpa kauhea tilanne sulla :'( . Luin koko ketjun läpi ja mietin, miksi ihmisen pitää joutua kestämään tuollaista. Kun omasta mielestä kaikki on hyvin, elät elämäsi onnelisinta aikaa, on hyvä (?) mies, ihana lapsi... Ja sitten mäjähtää silmille. Mä voisin ehkä antaa pettämisen anteeksi, jos se olisi kertaluontoista ja ilman tunteita, koska haluaisin yrittää lapsen vuoksi. Mutta jos siitä pettämisestä syntyisi lapsi, niin sitä en kyllä pystyisi koskaan sulattamaan.
 
juups
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Luin koko ketjun. Ei selvinnyt.
Sivusta seuranneena puutun vähän tähän. Mä käsitin asian niin, että mies oli silloin tammikuun alussa pettänyt vaimoaan muutamaan(?) otteeseen tuon toisen naisen kanssa eli heillä oli jonkinmoinen (seksi)suhde ja tuo toinen nainen oli silloin tullut raskaaksi. Tätä ei kuitenkaan ap (ja ilmeisesti mieskään) tiennyt silloin, kun he puivat tuota pettämisjupakkaa läpi. Ap päätti jatkaa yhdessä miehensä kanssa ja muutaman kuukauden päästä (ilmeisesti silloin toukokuussa) tämä toinen nainen oli ilmoittanut, että on raskaana ja pitää vauvan.

Voin olla hakoteillä, mutta näin mä asian käsitin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja juups:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Luin koko ketjun. Ei selvinnyt.
Sivusta seuranneena puutun vähän tähän. Mä käsitin asian niin, että mies oli silloin tammikuun alussa pettänyt vaimoaan muutamaan(?) otteeseen tuon toisen naisen kanssa eli heillä oli jonkinmoinen (seksi)suhde ja tuo toinen nainen oli silloin tullut raskaaksi. Tätä ei kuitenkaan ap (ja ilmeisesti mieskään) tiennyt silloin, kun he puivat tuota pettämisjupakkaa läpi. Ap päätti jatkaa yhdessä miehensä kanssa ja muutaman kuukauden päästä (ilmeisesti silloin toukokuussa) tämä toinen nainen oli ilmoittanut, että on raskaana ja pitää vauvan.

Voin olla hakoteillä, mutta näin mä asian käsitin.
Tälläisen kuvan minäkin sain. Siis lapsi sai alkunsa siitä pettämisestä, eikä mies enää pettänyt sen jälkeen kun asia oli puitu kotipesässä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Tälläisen kuvan minäkin sain. Siis lapsi sai alkunsa siitä pettämisestä, eikä mies enää pettänyt sen jälkeen kun asia oli puitu kotipesässä.
Eli ap on tehnyt nyt useampia lapsia isättömäksi vain sen takia, ettei osaa katsoa omaa napaansa pidemmälle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Tälläisen kuvan minäkin sain. Siis lapsi sai alkunsa siitä pettämisestä, eikä mies enää pettänyt sen jälkeen kun asia oli puitu kotipesässä.
Eli ap on tehnyt nyt useampia lapsia isättömäksi vain sen takia, ettei osaa katsoa omaa napaansa pidemmälle.
Eli sun mielestäkö ap:n olisi pitänyt jatkaa miehen kanssa, joka oli pettänyt? Nyt on ap:n vika, että heidän yhteinen lapsi on isätön?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Tälläisen kuvan minäkin sain. Siis lapsi sai alkunsa siitä pettämisestä, eikä mies enää pettänyt sen jälkeen kun asia oli puitu kotipesässä.
Eli ap on tehnyt nyt useampia lapsia isättömäksi vain sen takia, ettei osaa katsoa omaa napaansa pidemmälle.
Eli sun mielestäkö ap:n olisi pitänyt jatkaa miehen kanssa, joka oli pettänyt? Nyt on ap:n vika, että heidän yhteinen lapsi on isätön?
Jep. Pettäminenhän oli jo käsitelty pois päiväjärjestyksestä.
 
Mutta eikös se ollut selvinnyt sitten myöhemmin, että mies oli valehdellut, että oli yhden illan juttu ja sitten se olikin ollut suhde. Mun mielestä on ap:n oma asia, minkä päätöksen asiasta teki. Olisi mies miettinyt sitä ennenkuin hyppäsi toisen naisen sänkyyn.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:
Mutta eikös se ollut selvinnyt sitten myöhemmin, että mies oli valehdellut, että oli yhden illan juttu ja sitten se olikin ollut suhde. Mun mielestä on ap:n oma asia, minkä päätöksen asiasta teki. Olisi mies miettinyt sitä ennenkuin hyppäsi toisen naisen sänkyyn.
Emmä siltikään ymmärrä, että nähdään vaan oma napa ja oman mielipahan vuoksi rikotaan perhe.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:
Mutta eikös se ollut selvinnyt sitten myöhemmin, että mies oli valehdellut, että oli yhden illan juttu ja sitten se olikin ollut suhde. Mun mielestä on ap:n oma asia, minkä päätöksen asiasta teki. Olisi mies miettinyt sitä ennenkuin hyppäsi toisen naisen sänkyyn.
Emmä siltikään ymmärrä, että nähdään vaan oma napa ja oman mielipahan vuoksi rikotaan perhe.
Mä taas en ymmärrä että oman mielihyvän takia ollaan valmis rikkomaan perhe-
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:
Mutta eikös se ollut selvinnyt sitten myöhemmin, että mies oli valehdellut, että oli yhden illan juttu ja sitten se olikin ollut suhde. Mun mielestä on ap:n oma asia, minkä päätöksen asiasta teki. Olisi mies miettinyt sitä ennenkuin hyppäsi toisen naisen sänkyyn.
Emmä siltikään ymmärrä, että nähdään vaan oma napa ja oman mielipahan vuoksi rikotaan perhe.

sanoo ukko jonka mielestä 13 v : tä voi nus.si.a koska sehän vaan tyrkyttää itteensä.
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:
Mutta eikös se ollut selvinnyt sitten myöhemmin, että mies oli valehdellut, että oli yhden illan juttu ja sitten se olikin ollut suhde. Mun mielestä on ap:n oma asia, minkä päätöksen asiasta teki. Olisi mies miettinyt sitä ennenkuin hyppäsi toisen naisen sänkyyn.
Emmä siltikään ymmärrä, että nähdään vaan oma napa ja oman mielipahan vuoksi rikotaan perhe.
Pakko kommentoida sulle Isä: eiköhän se ap:n perhe ollut jo aika pahasti hajalla ennen kun ap päätti lopullisesti erota. Vertauskuvallisesti:
Heidän suhde oli kuin lasinen vaasi, joka särkyi miehen petettyä. Yhdessä yrittivät liimata vaasin kokoon, mutta eihän siitä enää entisenlaista tullut, säröt olivat näkyvissä. Sitten tuohon jo kerran särkyneeseen vaasiin tuli uusi isku, vieras nainen raskaana. Aikansa ap vielä yritti koota vaasia, mutta se ei enää onnistunut sillä kaikki palat ei enää olleet tallella (mies valehdellut suhteestaan naiseen).
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:
Mutta eikös se ollut selvinnyt sitten myöhemmin, että mies oli valehdellut, että oli yhden illan juttu ja sitten se olikin ollut suhde. Mun mielestä on ap:n oma asia, minkä päätöksen asiasta teki. Olisi mies miettinyt sitä ennenkuin hyppäsi toisen naisen sänkyyn.
Emmä siltikään ymmärrä, että nähdään vaan oma napa ja oman mielipahan vuoksi rikotaan perhe.

sanoo ukko jonka mielestä 13 v : tä voi nus.si.a koska sehän vaan tyrkyttää itteensä.
:eek: sairasta
 
vieras
Isä - entä jos tilanne olisi niin että oma vaimosi pettäisi ja antaisit anteeksi, sitten myöhemmin vaimosi huomaisi olevansa raskaana?? Olisitko valmis elämään kokonaisena perheenä sillä olithan jo antanut anteeksi? Vai tuijottaisitko vain omaan napaasi ja haluaisit erota??????????
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Isä - entä jos tilanne olisi niin että oma vaimosi pettäisi ja antaisit anteeksi, sitten myöhemmin vaimosi huomaisi olevansa raskaana?? Olisitko valmis elämään kokonaisena perheenä sillä olithan jo antanut anteeksi? Vai tuijottaisitko vain omaan napaasi ja haluaisit erota??????????
Vaikea paikkahan tuo olisi, eikä nyt tietenkään yksi-yhteen ap:n tapauksen kanssa. Ehkä puolisoni ei haluaisi tuossa tilanteessa edes pitää tuota lasta. En tiedä. Toivottavasti ei koskaan tuosta tarvi ottaa selvää.

Mutta olis mun aika paha tehdä isättömiä lapsia ihan vaan sen takia, että mulla on paha mieli asiasta. Juu, olen kyllä eronnut ja etä-isä, mutta ihan muista syistä kuin tämmöisistä. Lapset on mulle tärkeitä, ihan kaikki lapset ja tietty omat lapset omaa etulyötiasian. Ei se lapsen vika ole, jos vanhempi/aikuiset on töpänneet.
 
???
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Isä - entä jos tilanne olisi niin että oma vaimosi pettäisi ja antaisit anteeksi, sitten myöhemmin vaimosi huomaisi olevansa raskaana?? Olisitko valmis elämään kokonaisena perheenä sillä olithan jo antanut anteeksi? Vai tuijottaisitko vain omaan napaasi ja haluaisit erota??????????
Vaikea paikkahan tuo olisi, eikä nyt tietenkään yksi-yhteen ap:n tapauksen kanssa. Ehkä puolisoni ei haluaisi tuossa tilanteessa edes pitää tuota lasta. En tiedä. Toivottavasti ei koskaan tuosta tarvi ottaa selvää.

Mutta olis mun aika paha tehdä isättömiä lapsia ihan vaan sen takia, että mulla on paha mieli asiasta. Juu, olen kyllä eronnut ja etä-isä, mutta ihan muista syistä kuin tämmöisistä. Lapset on mulle tärkeitä, ihan kaikki lapset ja tietty omat lapset omaa etulyötiasian. Ei se lapsen vika ole, jos vanhempi/aikuiset on töpänneet.
Eli näin lyhyeesti sä pystyisit elämään niin et teillä kotona olisi lapsi joka olisi vaimosi ja jonkun toisen miehen jonka kanssa vaimosi petti sinua?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Eli näin lyhyeesti sä pystyisit elämään niin et teillä kotona olisi lapsi joka olisi vaimosi ja jonkun toisen miehen jonka kanssa vaimosi petti sinua?
Vaikea paikkahan se on varmasti, onhan tuossa niin montaa muutakin asiaa mitkä liittyy tähän. Sanoisin niin, että siinä rajoillahan se on minullekkin, mutta jos muuten asiat on kunnossa niin kaiketi pystyisin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Isä - entä jos tilanne olisi niin että oma vaimosi pettäisi ja antaisit anteeksi, sitten myöhemmin vaimosi huomaisi olevansa raskaana?? Olisitko valmis elämään kokonaisena perheenä sillä olithan jo antanut anteeksi? Vai tuijottaisitko vain omaan napaasi ja haluaisit erota??????????
Vaikea paikkahan tuo olisi, eikä nyt tietenkään yksi-yhteen ap:n tapauksen kanssa. Ehkä puolisoni ei haluaisi tuossa tilanteessa edes pitää tuota lasta. En tiedä. Toivottavasti ei koskaan tuosta tarvi ottaa selvää.

Mutta olis mun aika paha tehdä isättömiä lapsia ihan vaan sen takia, että mulla on paha mieli asiasta. Juu, olen kyllä eronnut ja etä-isä, mutta ihan muista syistä kuin tämmöisistä. Lapset on mulle tärkeitä, ihan kaikki lapset ja tietty omat lapset omaa etulyötiasian. Ei se lapsen vika ole, jos vanhempi/aikuiset on töpänneet.
Mikä on sitten tarpeeksi hyvä syy erota? Kun kuitenkin olet itse eronnut, mutta ap ei olisi tästä syystä saanut erota.
 

Yhteistyössä