Mies pettää, miten saada hänet kiinni siitä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sari"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei se eroaminen niin helppoa ole, jotenkin kun haluaa loppuun asti löytää siitä "elämänsä rakkaudesta" jotain hyvääkin. Minun ns.mieheni on nauhoitellut ja kuvannut salaa mm.kun minä imuroin ja kun jäi siitä kiinni sanoi keräävänsä aineistoa minun epävakaisuudestani, että saa lasten huoltajuuden. Silti tuosta on jotenkin vaikea erota, kummallista, joku kohtelee sinua tosi huonosti, mutta haluat vaan nähdä jotain hyvää siinäkin. Mieheni on väärennellyt nimikirjoitustani ja kiristää jatkuvasti taloudellisesti, silti haluaa olla yhdessä perhe ja mitä teen minä? Jatkan kynnysmattona, sillä minulla ei ole voimia lähteä :( Tsempit sarille, ymmärrän sinua.

[QUOTE="Yks";23834544]Ymmärrän täysin aloittajaa. Se miehen "tunnustus" tai muuten nalkkiin jääminen on vain se lopullinen piste, todiste siitä, ettei itse ole turhaan ollut vainoharhainen jne. Ettei jää pienintäkään mahdollisuutta jäädä jossittelemaan, että olenko kuitenkin väärässä.

[/QUOTE]

Just näin. Sitä on helppo huudella takavasemmalta että "minä en koskaan katselisi, pellolle vain jne jne.." niin kauan kun omassa pesässä ei haise palaneelle. Niin huutelin minäkin, kunnes osui kohdalle. Olin satavarma että mies pettää, mutta hän ei tunnustanut mitään. Välillä epäilin itsekin, olenko sekoamassa ja epäilenkö turhaan. Kunnes lopulta murruin täysin hänen edessään, ja se sai miehenkin polvilleen. Tunnustus tuli. Se helpotti ihan perkeleesti, ja siitä oli paljon helpompi alkaa viemään asioita eteenpäin kohti lopullista eroa.

En ilkeile, mutta uskon että hyssyttely ei tuossa tilanteessa auta mitään. Ap pitää saada avaamaan silmänsä, vain se on ainoa keino saada muutos ja ratkaisu tilanteeseen. Tottakai lopullinen ero ei tule olemaan helppoa, mutta ei se muutu yhtään helpommaksi tilannetta pitkittämällä. Päinvastoin se syö loputkin ap:n itsetunnosta ja mielenterveydestä. Ymmärrän kyllä ap:n käytöksen, sehän on klassista paniikinomaista "keksin jonkun keinon pitkittää tätä koska en halua kohdata todellisuutta" käytöstä. Joskus se todellisuus on kuitenkin kohdattava, parempi ennemmin kuin myöhemmin. Ainakin valmisteleva työ kannattaa aloittaa, eli juurikin raha-asiat kuntoon, fokus oman hyvinvoinnin ylläpitoon, tukiverkkojen hankkiminen ystävistä ja sukulaisista jne.

Alkuperäinen kirjoittaja kunnioita itseäsi!;23834436:
Vittu mitä paskaa! Sun miehes on itse vienyt lapsiltaan isän, nussimalla toista naista! Hän on yksin se, joka perheenne rikkoo. Sinä vain ylläpidät paskaa tilannetta ja leikit marttyyria. Lopulta kärsivät kaikki, sinä, miehesi ja lapset. Päästä irti, mahdollisimman pian hyvä nainen!

Miten naiset antaa itselleen tehdä tälläistä..näistä teksteistä paistaa läpi kuinka sitä miestä yritetään puolustaa silti kaiken jälkeen.Ei miehelle tarvi kostaa mutta pitäis pitää omaa puoltaan.Minkä kuvan se antaa lapsillekin kun eron syyt joskus selvii,että äiti alistuu huonoon kohteluun.Varsinkin tytöt toimivat sitten omissa suhteissaan sillä äidin antamalla mallilla.

Mä ymmärrän että sen perheen tahtoo pitää kasassa loppuun saakka,varsinkin lasten takia mutta ei sitä silti voi tehdä oman elämän kustannuksella.Mitä kauemmin tollasessa suhteessa roikkuu sitä enemmän katkeroituu kaikelle.

Just näin. Sitä on helppo huudella takavasemmalta että "minä en koskaan katselisi, pellolle vain jne jne.." niin kauan kun omassa pesässä ei haise palaneelle. Niin huutelin minäkin, kunnes osui kohdalle. Olin satavarma että mies pettää, mutta hän ei tunnustanut mitään. Välillä epäilin itsekin, olenko sekoamassa ja epäilenkö turhaan. Kunnes lopulta murruin täysin hänen edessään, ja se sai miehenkin polvilleen. Tunnustus tuli. Se helpotti ihan perkeleesti, ja siitä oli paljon helpompi alkaa viemään asioita eteenpäin kohti lopullista eroa.

Siksi toivoisin että tähän keskusteluun ei kirjoittaisi sellaiset kellä ei oikeasti ole omakohtaista kokemusta ja näkemystä asiasta. Ei pitkästä parisuhteesta lähdeta niin vain että pakataan laukut ja selän taakse ei enää katsota.

Tänä iltana nostan kissan pöydälle. Kysyn mieheltä yhden kerran että onko hänellä jta mitä hänen pitäisi kertoa minulle, tai jättänyt kertomatta. Ja että miettii tarkkaa vastaustaan, kysyn vain kerran.

Kun meillä mies jäi aikanaan kiinni pettämisesta, se ei sitä itse myöntänyt. Ei, vaikka mulla oli mustaa valkosella asiasta. Siinä väitti ja vähätteli asiaa. Viikkokausien tivaamisen jälkeen se lopulta kertoi koko totuuden.

Miehet tietysti pelkää eikä tahdo kertoa. Varaudu sinäkin siihen. Älä anna periksi, jos kerran tiedät varmaksi asiasi. Kysy selvitystä hotelliöille ja muille epäilyttäville. Sano vaikka et sulle soitti joku nainen.

Eiköhän se siitä säikähdä :D

ensin alkoi salailu ja poissa olot siis työmatkoja. Tämän jälkeen mieheni muuttui, luulen että siksi kun halusi että minä teen lopullisen ratkaisun. Mies siis muuttui todella ilkeäksi ja teki riitaa kaikesta ja haki syytä että pystyi lähtemään tyttöystävänsä luo. Lopulta kai koska en tilannetta tajunnut soitti ja kertoi pettäneensä..no eroa tehtiin noin 7kk ja sitten mies vaan yhtenä yönä nukkuessani lähti. Jäin yksin kahden pienen lapsen kanssa, aikalailla kuitenkin yllättäen. Minulla tunnetasolla helpotti kun mies lähti joten se oli meille hyvä asia. Lapset ovat sopeutuneet tilanteeseen suht hyvin, toki aluksi oli vaikeaa. Olin lapsille heti rehellinen ja kerroin että isä on rakastunut toiseen ja ei siksi enää asu kotona, ihan ilman mitään syyttelyitä. Tälläinen vaan kuuluu elämään eikä lapsia voi säästää tosiasiolta

tee kuten se yksi nikki oli tehnyt. osta prepaid liittymä, laita mihelle viesti ja sovi tapaaminen johonkin hotelliin, ja katso tuleeko hän sinne. tämä ei ehkä kuitenkaan toimi, jos mihelläsi on joku vaki pano, jota tapailee, mutta jos käy näissä ns. huorissa, niin silloin ehkä toimii

Tärkein teidän liitossa on jo menetetty - molemminpuoleinen luottamus.

Totuuden tuskin tuut kuulemaan vaikka kuinka kyselet, itse en laskenut enää kun versio 20 oli tullut.

Erosin 19 v kestänyt yhdessäolon jälkeen josta 11 v naimisissa ja 3 lasta, vaimolla oli suhde työkaveriin ja näin se omin silmin kun oli sen sylissä. Jälkeenpäin selvis että niitä miehiä oli ollut monta..

[QUOTE="Sari";23834772]Kysyin mieheltäni näistä kuiteista ja sepitti jta työmatkoihin liittyviä hotelliöitä. Mutta hotelli yöt on ollut meidän omassa kaupungissa ja ei edes firman kortilla maksettu vaan miehen omalla.[/QUOTE]

no mitä se sanoi siihen selitykseksi että hotelliyöt on ollut omassa kaupungissa? Tuo on jo minusta 100% todiste.

Alkuperäinen kirjoittaja nainen myös;23835034:
ei se eroaminen niin helppoa ole, jotenkin kun haluaa loppuun asti löytää siitä "elämänsä rakkaudesta" jotain hyvääkin. Minun ns.mieheni on nauhoitellut ja kuvannut salaa mm.kun minä imuroin ja kun jäi siitä kiinni sanoi keräävänsä aineistoa minun epävakaisuudestani, että saa lasten huoltajuuden. Silti tuosta on jotenkin vaikea erota, kummallista, joku kohtelee sinua tosi huonosti, mutta haluat vaan nähdä jotain hyvää siinäkin. Mieheni on väärennellyt nimikirjoitustani ja kiristää jatkuvasti taloudellisesti, silti haluaa olla yhdessä perhe ja mitä teen minä? Jatkan kynnysmattona, sillä minulla ei ole voimia lähteä :( Tsempit sarille, ymmärrän sinua.

Tuollaisen itsetunnon siemenet on varmaankin kylvetty jo lapsuudessa. Onneksi on paljon ihmisiä - ja nykyään yhä enemmän - joiden vanhemmat ymmärtävät vastuunsa vanhempina ja kasvattavat lapsilleen paremman itsetunnon kuin meidän vanhempamme aikoinaan.

Avioero prosessina - siis siitä, kun asiaa alkaa miettiä siihen, kun tekee lopullisen päätöksen - voi oikeasti kestää vuosia. Itselläni siihen meni kaiken kaikkiaan kahdeksan vuotta. Monta kertaa ehtiä takertua turhiin toiveisiin ja uskoa, että kyllä se tästä nyt kuitenkin sujuu. Paha olo vaan jatkuu ja lopulta riidat saastuttavat koko perheen elämän, mutta lähteminen on yllättävän vaikeaa. Meidät kasvatetaan uskomaan siihen, että avioliitto on pyhä ja eroaminen on väärin lasten vuoksi ja kertoo vain pinnallisesta ja itsekkäästä suhtautumisesta ihmissuhteisiin. Kukapa tahtoisi tulla leimatuksi sellaiseksi ihmiseksi?

[QUOTE="Sari";23835558]Siksi toivoisin että tähän keskusteluun ei kirjoittaisi sellaiset kellä ei oikeasti ole omakohtaista kokemusta ja näkemystä asiasta. Ei pitkästä parisuhteesta lähdeta niin vain että pakataan laukut ja selän taakse ei enää katsota.

Tänä iltana nostan kissan pöydälle. Kysyn mieheltä yhden kerran että onko hänellä jta mitä hänen pitäisi kertoa minulle, tai jättänyt kertomatta. Ja että miettii tarkkaa vastaustaan, kysyn vain kerran.[/QUOTE]

Mutta julkiseen keskusteluun voivat ja saavat osallistua kaikki, joita asia kiinnostaa. Ihmisiä kiinnostaa myös se, miksi jotkut eivät lähde huonoista suhteista. Samalla se pelottaa, koska entä jos itsekin olisi yksi niistä, joka ei lähtisi vaan antaisi itsensä hiljalleen kuolla suhteeseensa. Toisia se suututtaa, koska naisilla on nykyään mahdollisuus olla miehistä riippumattomia ja huonoon suhteeseen jäävät naiset herättävät sääliä, suuttumusta ja turhautuneisuutta sen suhteen, että naiset antavat tehdä itselleen väärin samanaikaisesti, kun toisaalla naiset taistelevat ihan perusoikeuksistaan.

täällä on kyllä kokemusta kans.
ei se auta kun huutaa perkelettä (kahden kotona) ja iskeä kissa pöydälle. minä oon huutanut ja jemeltänyt ettei minua ainakaan kohdella kun paskaa, säikäyttänyt ukon (oli oikeasti ihan paniikissa että mikä minuun meni) ja osoittanut että oon pirun vahva akka ja minua ei ukot nöyryytä kulkemalla vieraissa. (tämän jälkeen herra käsi vapisten sanoi anteeksi,elä rakas lähe).

istutin ukon pöydän ääreen, vaadin puhelimen omaan käteen nähtäväksi JUSTIISA NYT. Sieltä se selittelyjen jälkeen löytyi, oma sydän takoi 200 mut pidin kylmän viileän ulkoisen olemuksen. sieltä ne viestit sitten löytyi ja yölliset puhelut (yötöissä oleva mies).....

Tyhmänä annoin anteeksi ja ei se luottamus päälle vuosi kaiken jälkeen oo tullu takaisin. joten ero edessä. sama toistui vissiin uudestaan. ensimmäinen kerta oli ku anteeksi annoin, ja nimittäin viimeinen. ukko tietää asian, että kerta vielä kun joutuu edes epäilemaan, niin en sano ees heippaa. lähen vaan villasukat viuhuen. joten en viiti ees salapoliisia leikkiä, vaikka mielitekis tietää kuka se tällä kertaa on.

parin kuukauden päästä omaan kämppään ipanan kanssa... tuntuu kuin iso taakka ois tippunu harteilta. suosittelen, vaikka tuskaa tekee ja kiljun sisäisesti mut minua ei ukko petä. prkl.

Neuvo kaikille teille naisille jotka lukevat tätä ketjua. Pitäkää miehenne tyytyväisinä seksuaalisesti. Vähän se ottaa, uskollisen miehen se antaa. Luuletteko että tyydytetty mies pettää? Ei todellakaan. Mies pettää kun ei saa tarpeilleensa vastinetta kotona, piste. Katse peiliin, sieltä löytyy se syy joka ajaa miehen pettämään.
Seksi ei ole miehelle mikään huvi tai "jippii kun sain tässä kuussa".
Se on DNA:han kirjoitettu PAKKO, sitä on SAATAVA!
Mies voi katsella vuoden tai kaksikin melkein seksitöntä suhdetta mutta sitten MIES lähtee muille apajille. Ehkä joku hiiri jää siihen vielä toivomaan parempaa elämää mutta miehen siitä kuuluukin lähteä.
Jos miehellänne on kivekset, se rakastaa teitä tasan niin kauan kuin seksi toimii. Sen jälkeen se on game over.
Huomioikaa tässä asiassa se että mies on todella helppo pitää tyytyväisenä.
Mies on kuin saavi rännin alla joka täytyy vain tyhjentää aika-ajoin.
Onko se todella niin vaikeaa, naiset?!
Ottakaa neuvosta vaarin. Nielkää ylpeytenne hetkeksi ja tehkää kuten neuvotaan.
Hangatkaa se kultanne kuivaksi, vaikka kuukausi putkeen joka päivä.
Kahdesti päivässä jos tarve vaatii.
Näin muuttuu suhde ja näin vahvistuu miehenne rakkaus.
Täysi vatsa ei mökötä, eikä kevyet kassit.

JOKU kokeilee ja laittaa palautteen, kiitos.
Sanon jo nyt: mitäs minä sanoin.

Toimikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Miestäältäjostain;23847135:
Neuvo kaikille teille naisille jotka lukevat tätä ketjua. Pitäkää miehenne tyytyväisinä seksuaalisesti. Vähän se ottaa, uskollisen miehen se antaa. Luuletteko että tyydytetty mies pettää? Ei todellakaan. Mies pettää kun ei saa tarpeilleensa vastinetta kotona, piste. Katse peiliin, sieltä löytyy se syy joka ajaa miehen pettämään.
Mies voi katsella vuoden tai kaksikin melkein seksitöntä suhdetta mutta sitten MIES lähtee muille apajille. Ehkä joku hiiri jää siihen vielä toivomaan parempaa elämää mutta miehen siitä kuuluukin lähteä.
Jos miehellänne on kivekset, se rakastaa teitä tasan niin kauan kuin seksi toimii. Sen jälkeen se on game over.

Toimikaa.

Vedä sä vaan kätees kun et muuta saa.

Alkuperäinen kirjoittaja Miestäältäjostain;23847135:

Toimikaa.

Allekirjoitan ylläolevan! Näin se vaan aikalailla on...
Ja AP voisi tulla kommentoimaan miten meni keskustelut...

Yhteistyössä