Istuta mies, puhelimensa kera, keittiön pöydän ääreen ja vaadi selitys. Iske kortit pöytään ja sano jos ei voi rehellisesti puhelintaan antaa katsottavaksi NYT, niin se on ero!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kunnioita itseäsi!;23834436:Vittu mitä paskaa! Sun miehes on itse vienyt lapsiltaan isän, nussimalla toista naista! Hän on yksin se, joka perheenne rikkoo. Sinä vain ylläpidät paskaa tilannetta ja leikit marttyyria. Lopulta kärsivät kaikki, sinä, miehesi ja lapset. Päästä irti, mahdollisimman pian hyvä nainen!
Just näin. Sitä on helppo huudella takavasemmalta että "minä en koskaan katselisi, pellolle vain jne jne.." niin kauan kun omassa pesässä ei haise palaneelle. Niin huutelin minäkin, kunnes osui kohdalle. Olin satavarma että mies pettää, mutta hän ei tunnustanut mitään. Välillä epäilin itsekin, olenko sekoamassa ja epäilenkö turhaan. Kunnes lopulta murruin täysin hänen edessään, ja se sai miehenkin polvilleen. Tunnustus tuli. Se helpotti ihan perkeleesti, ja siitä oli paljon helpompi alkaa viemään asioita eteenpäin kohti lopullista eroa.
Alkuperäinen kirjoittaja nainen myös;23835034:ei se eroaminen niin helppoa ole, jotenkin kun haluaa loppuun asti löytää siitä "elämänsä rakkaudesta" jotain hyvääkin. Minun ns.mieheni on nauhoitellut ja kuvannut salaa mm.kun minä imuroin ja kun jäi siitä kiinni sanoi keräävänsä aineistoa minun epävakaisuudestani, että saa lasten huoltajuuden. Silti tuosta on jotenkin vaikea erota, kummallista, joku kohtelee sinua tosi huonosti, mutta haluat vaan nähdä jotain hyvää siinäkin. Mieheni on väärennellyt nimikirjoitustani ja kiristää jatkuvasti taloudellisesti, silti haluaa olla yhdessä perhe ja mitä teen minä? Jatkan kynnysmattona, sillä minulla ei ole voimia lähteäTsempit sarille, ymmärrän sinua.
Alkuperäinen kirjoittaja Miestäältäjostain;23847135:Neuvo kaikille teille naisille jotka lukevat tätä ketjua. Pitäkää miehenne tyytyväisinä seksuaalisesti. Vähän se ottaa, uskollisen miehen se antaa. Luuletteko että tyydytetty mies pettää? Ei todellakaan. Mies pettää kun ei saa tarpeilleensa vastinetta kotona, piste. Katse peiliin, sieltä löytyy se syy joka ajaa miehen pettämään.
Seksi ei ole miehelle mikään huvi tai "jippii kun sain tässä kuussa".
Se on DNA:han kirjoitettu PAKKO, sitä on SAATAVA!
Mies voi katsella vuoden tai kaksikin melkein seksitöntä suhdetta mutta sitten MIES lähtee muille apajille. Ehkä joku hiiri jää siihen vielä toivomaan parempaa elämää mutta miehen siitä kuuluukin lähteä.
Jos miehellänne on kivekset, se rakastaa teitä tasan niin kauan kuin seksi toimii. Sen jälkeen se on game over.
Huomioikaa tässä asiassa se että mies on todella helppo pitää tyytyväisenä.
Mies on kuin saavi rännin alla joka täytyy vain tyhjentää aika-ajoin.
Onko se todella niin vaikeaa, naiset?!
Ottakaa neuvosta vaarin. Nielkää ylpeytenne hetkeksi ja tehkää kuten neuvotaan.
Hangatkaa se kultanne kuivaksi, vaikka kuukausi putkeen joka päivä.
Kahdesti päivässä jos tarve vaatii.
Näin muuttuu suhde ja näin vahvistuu miehenne rakkaus.
Täysi vatsa ei mökötä, eikä kevyet kassit.
JOKU kokeilee ja laittaa palautteen, kiitos.
Sanon jo nyt: mitäs minä sanoin.
Toimikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miestäältäjostain;23847135:Neuvo kaikille teille naisille jotka lukevat tätä ketjua. Pitäkää miehenne tyytyväisinä seksuaalisesti. Vähän se ottaa, uskollisen miehen se antaa. Luuletteko että tyydytetty mies pettää? Ei todellakaan. Mies pettää kun ei saa tarpeilleensa vastinetta kotona, piste. Katse peiliin, sieltä löytyy se syy joka ajaa miehen pettämään.
Seksi ei ole miehelle mikään huvi tai "jippii kun sain tässä kuussa".
Se on DNA:han kirjoitettu PAKKO, sitä on SAATAVA!
Mies voi katsella vuoden tai kaksikin melkein seksitöntä suhdetta mutta sitten MIES lähtee muille apajille. Ehkä joku hiiri jää siihen vielä toivomaan parempaa elämää mutta miehen siitä kuuluukin lähteä.
Jos miehellänne on kivekset, se rakastaa teitä tasan niin kauan kuin seksi toimii. Sen jälkeen se on game over.
Huomioikaa tässä asiassa se että mies on todella helppo pitää tyytyväisenä.
Mies on kuin saavi rännin alla joka täytyy vain tyhjentää aika-ajoin.
Onko se todella niin vaikeaa, naiset?!
Ottakaa neuvosta vaarin. Nielkää ylpeytenne hetkeksi ja tehkää kuten neuvotaan.
Hangatkaa se kultanne kuivaksi, vaikka kuukausi putkeen joka päivä.
Kahdesti päivässä jos tarve vaatii.
Näin muuttuu suhde ja näin vahvistuu miehenne rakkaus.
Täysi vatsa ei mökötä, eikä kevyet kassit.
JOKU kokeilee ja laittaa palautteen, kiitos.
Sanon jo nyt: mitäs minä sanoin.
Toimikaa.