Mies pettää, miten saada hänet kiinni siitä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sari"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="äiti";23833935]
Kamalan rumasti te muut naiset tässä keskustelussa heitätte paskaa toisen niskaan lisää. Hävetkään oikeasti, minä häpeän teidän puolestanne![/QUOTE]

Muuten kirjoituksesi oli puppua, mutta tästä olemme samaa mieltä!

Käyttääkö mies tietokonetta esim. chattailyyn, facebookiin tai sähköpostien lähettelyyn? Koneelle voit ainakin asentaa vakoiluohjelman.
Toinen mahdollisuus olisi tuo yksityisetsivä.
Itse varmaan laittaisin miehen valitsemaan näyttääkö puhelimensa vai lähteekö lätkimään.

[QUOTE="Tiina";23833953]On olemassa myös sellasia jäljittimiä jonka voi laittaa autoon, että näkee missä menee... Siinä voi aika nopeasti selvitä sen naikkosen osoite. Eipä sitten muutakun siinä vaiheessa kun mies taas siellä niin oven taakse. Siinä ei paljon sitte enää selitellä. Itse oon monta kertaa meinannut ostaa sellasen, mutta en tiedä onko parempi leikkiä ettei aavista mitään ja koittaa sinnitellä lasten takia vielä muutama vuosi. Perheenarki on ihanaa ja meidän suhde on "hyvä". Ikävä kyllä mies valehtelee missä on käynyt ja puhelin piippaa koko ajan.. En haluaisi lapsia pistää avioeron läpi, joten ehkä oma onni saa sitten odottaa.[/QUOTE]

Meidän suhde on myös muuten "hyvä". Seksiäkin meillä on. Yhdessä voidaan nauraa ja jutella. Ensimmäinen järkevä asia tuli sinun suusta tähän keskusteluun, Minäkään en haluaisi lapsia pistää avioeron lävitse menemään, varsinkaan jos siitä tulee rumaa.

On sitä ihmiset ennenkin eronneet, ja tulee eroamaankin. Ja lapsethan siinä aina kärsii, mutta kärsii lapset myös jos vanhemmilla ei ole kaikki suhteessa kunnossa.

[QUOTE="sari";23833967]Meidän suhde on myös muuten "hyvä". Seksiäkin meillä on. Yhdessä voidaan nauraa ja jutella. Ensimmäinen järkevä asia tuli sinun suusta tähän keskusteluun, Minäkään en haluaisi lapsia pistää avioeron lävitse menemään, varsinkaan jos siitä tulee rumaa.[/QUOTE]

Valmistaudu kuitenkin: sitoudu häneen mahdollismman vähän henkisesti ja ei ollenkaan taloudellisesti, kaikki raha-asiat erilleen jne.

Pidä perhe koossa ja mies perheesi elättäjänä. Ja sitten:jos miehesi tekee sitä niin mikset sinäkin? Voit myös alkaa kantamaan omaa kännykkääsi suihkuun kun tulee kuuma viesti rakastajalta. Siinäpähän miehesi ihmettelee, ei pitäisi olla nokan koputtamista :)

Onko sinulla sellainen (ainakin alitajuinen) toive, että kun saat vedenpitävät todisteet mies myöntää tekonsa ja keskustelette siitä aikuisesti ja hän katuu ja sitten teistä tulee lopulta onnellinen perhe eikä teidän tarvitse erota? Tai että hän ainakin sen jälkeen hoitaa eron katuvasti ja asiallisesti?

Minusta takerrut nyt liikaa tuohon haavekuvaan, sinänsä ymmärrettävästi koska se on ainoa mitä sinulla on enää jäljellä. Ikävä kyllä olet kuitenkin väärässä - mies ei ala mystisesti yhtä äkkiä katua tekojaan vaikka ne tunnustaisikin. Hän ei ilmiselvästi kunnioita sinua eikä perhettänne, eikä hän sitä ala tehdä vaikka saisit hänet pi***n päältä kiinni. Hän kyllä keksii aina lisää tekosyitä, jos ei muuta niin sen että "en minä aiemmin tehnyt mitään, mutta kun minua niin epäilit niin se ajoi minut tähän". Hän ei tule IKINÄ ottamaan vastuuta teoistaan.

Lyhyesti: miehen saaminen kiikkin tai hänen tunnustamisensa (mitä ei tule tapahtumaan ikinä) ei muuta yhtään mitään. Sinulla on jo TÄYSIN pitävät todisteet miehen pettämisestä, mutta et suostu sitä tunnustamaan itsellesi koska haluat pitää tuosta harhakuvasta vielä kiinni. Jotta toipuminen alkaisi, sinun pitää hyväksyä se että mies on täysi sika, hän on pettänyt sinua jo pitkään ja hän EI tule ottamaan teostaan mitään vastuuta. Ikinä.

On sinun oma päätöksesi kuinka pitkään itseäsi kidutat, vai teetkö hommasta heti lopun. Petät itsekin itseäsi uskottelemalla, että jokin todiste tekisi eroprosessista helpomman. Pelaat sillä vain itsellesi aikaa, koska lopullisen päätöksen tekeminen on (ymmärrettävästi) vaikeaa ja haluat välttää sitä keksimällä tekosyitä kuten "tarvitsen vielä lisää todisteita".

Usko pois, ainoa oikea päätös on pistää ukko välittömästi pihalle. Hän tietää mitä on tehnyt, mutta hän ei ikinä tule sitä sinulle tunnustamaan.

• Tykkää
Reactions: Kurmeli
[QUOTE="sari";23833967]Meidän suhde on myös muuten "hyvä". Seksiäkin meillä on. Yhdessä voidaan nauraa ja jutella. Ensimmäinen järkevä asia tuli sinun suusta tähän keskusteluun, Minäkään en haluaisi lapsia pistää avioeron lävitse menemään, varsinkaan jos siitä tulee rumaa.[/QUOTE]

Meilläkin on seksiä ja vaikken mallimitoissa olekaan, en nyt mieltäisi itseäni kauhean vastenmieliseksi... Siis normaalipainoinen, ihan perusnätti nainen.. Meillä nauretaan yhdessä ja en oo koskaan edes miettinyt pettäväni miestä, jne.. En voi käsittää miten hän oikeasti kykenee vaarantamaan tämän kaiken jonkun hupakon takia.. :(
Ymmärtäisin ehkä jotenki jos olisin pihdannut tai kova nalkuttamaan, mutta kun kaikki on paremmin kuin hyvin ja meillä on ihanat lapsetkin. Oon jo miettinyt miten järjestäisin elämän mulle ja lapsille sit kun ero tulee. Itse varmasti selviäisin siitä ,mutta lapset.. Isä on heille tärkeä ja hyvä isä, joten oon ihan umpikujassa. Voisin ottaa eron ja muuttaa lasten kanssa pois. Viedä lapsilta jokapäiväisen isän ja löytää ehkä itselleni luotettavan miehen. Tai sitten jäädä, odottaa mitä mies tekee ja antaa lapsille ehkä muutaman vuoden armonaikaa... :/

Tuo puhelimen mukana kuljettelu on jo aika paha - miksi pitää sitä tyynyn alla ja mukana vessassa, jos mitään salattavaa ei ole?
Mä kyllä varmaan jättäisin miehen hetkeksi miettimään, ottaisin muksut mukaan kesälomalla ja lähtisin sukulaisiin tai mökille - etäisyys asiaan voi saada ajatukset paremmin liikkeelle ja miehenkin miettimään, mitä tahtoo.

Vaadit mieheltä puhelimen käyttöösi vuorokaudeksi yllättäen. Mitään tietoja ei sieltä saa poistaa. Jos hän kieltäytyy, niin se on selvä tapaus. Näyttää kyllä olevan jo muutenkin selvä tapaus. Ihmettelen, mihin sinä vielä lisätodisteita kaipaat.

Rehellisellä miehellä ei ole mitään syytä kieltäytyä näyttämästä puhelintaan.

Toinen konsti on tutkia miehen puhelin salaa yöllä, kun hän nukkuu.

[QUOTE="Tiina";23834074]Meilläkin on seksiä ja vaikken mallimitoissa olekaan, en nyt mieltäisi itseäni kauhean vastenmieliseksi... Siis normaalipainoinen, ihan perusnätti nainen.. Meillä nauretaan yhdessä ja en oo koskaan edes miettinyt pettäväni miestä, jne.. En voi käsittää miten hän oikeasti kykenee vaarantamaan tämän kaiken jonkun hupakon takia.. :(
Ymmärtäisin ehkä jotenki jos olisin pihdannut tai kova nalkuttamaan, mutta kun kaikki on paremmin kuin hyvin ja meillä on ihanat lapsetkin. Oon jo miettinyt miten järjestäisin elämän mulle ja lapsille sit kun ero tulee. Itse varmasti selviäisin siitä ,mutta lapset.. Isä on heille tärkeä ja hyvä isä, joten oon ihan umpikujassa. Voisin ottaa eron ja muuttaa lasten kanssa pois. Viedä lapsilta jokapäiväisen isän ja löytää ehkä itselleni luotettavan miehen. Tai sitten jäädä, odottaa mitä mies tekee ja antaa lapsille ehkä muutaman vuoden armonaikaa... :/[/QUOTE]

Vaikka voi kuulostaa ylimieliseltä niin en minäkään se pensaan rumin marja ole. Hoikka, pitkä vaalea tukkainen ja varsin näyttävä nainen. Tiedän sen että minulle löytyisi myös tarjontaa.

Meillä nuorin on vasta 7 kk. Mies on todella hyvä isä lapsilleen. Vanhin on 7 vuotias ja kolmas 4 vuotias. Lapsille ero tulee olemaan rankka, ja veikkaan että pienin 7 kk jää isän kanssa vieraammaksi kun ero tulee.

[QUOTE="Tiina";23834074]Meilläkin on seksiä ja vaikken mallimitoissa olekaan, en nyt mieltäisi itseäni kauhean vastenmieliseksi... Siis normaalipainoinen, ihan perusnätti nainen.. Meillä nauretaan yhdessä ja en oo koskaan edes miettinyt pettäväni miestä, jne.. En voi käsittää miten hän oikeasti kykenee vaarantamaan tämän kaiken jonkun hupakon takia.. :(
Ymmärtäisin ehkä jotenki jos olisin pihdannut tai kova nalkuttamaan, mutta kun kaikki on paremmin kuin hyvin ja meillä on ihanat lapsetkin. Oon jo miettinyt miten järjestäisin elämän mulle ja lapsille sit kun ero tulee. Itse varmasti selviäisin siitä ,mutta lapset.. Isä on heille tärkeä ja hyvä isä, joten oon ihan umpikujassa. Voisin ottaa eron ja muuttaa lasten kanssa pois. Viedä lapsilta jokapäiväisen isän ja löytää ehkä itselleni luotettavan miehen. Tai sitten jäädä, odottaa mitä mies tekee ja antaa lapsille ehkä muutaman vuoden armonaikaa... :/[/QUOTE]

Mikäli jatkat suhteessa sinun pitäisi kuitenkin tehdä henkinen (ja taloudellinen) ero mieheesi. Muuten et tuota jaksa. Henkisellä erolla tarkoitan sitä, että ala elää vahvasti omaa elämää. Harrastuksia, itsestä huolen pitämistä, ehkä uusi (sala)suhde sinullekin?

Puhelinlasku? Tuleeko niin että sä voisit saada siitä erittelyn? Mä olen joskus tilannut mieheni puhelilaskusta eritelyn - tosin hänen omasta pyynnöstä. Oli näet silloin ulkomailla ja ei ollut käyttänyt ko. kännykää ja lasku oli silti julmettu. Eli täältä kotoa käsin sitten selviteltiin miten suuri lasku oli syntynyt.

Mutta siis niin saisit selville minne soittelee.

Vaadit mieheltä puhelimen käyttöösi vuorokaudeksi yllättäen. Mitään tietoja ei sieltä saa poistaa. Jos hän kieltäytyy, niin se on selvä tapaus. Näyttää kyllä olevan jo muutenkin selvä tapaus. Ihmettelen, mihin sinä vielä lisätodisteita kaipaat.

Rehellisellä miehellä ei ole mitään syytä kieltäytyä näyttämästä puhelintaan.

Toinen konsti on tutkia miehen puhelin salaa yöllä, kun hän nukkuu.

puhelimessa näppäinlukkokoodi ja nukkuu puhelin patjan alla. Mietin että voisin kaveri/äitiä tms muuta soittamaan miehen puhelimeen ja asiaa olisi minulle. Sitten vaikka vessaan puhumaan ja olisi mahdollisuus viestit lukea.

Sari: Meillä nuorin on 9kk ja esikoinen 3v. Lapset eivät aavista mitään. Eikä kukaan muukaan. Mies edelleenkin pussaa kotiin tullessaan ja emme riitele lasten kuullen. Miestä on vaikea ymmärtää. Mitä hän saa joltain muulta mitä minä en olisi ollut valmis antamaan. Kun katson kun mieheni leikkii lastemme kanssa tiedän etten voi viedä isää lapsilta. He rakastavat häntä niin paljon.. niinkuin minäkin.

Vieras: Pidän itsestäni hyvin huolta liikun,tykkään laittaa hiuksia ja meikkailla...
Omia harrastuksia mulla ei ole, olen lasten kanssa mennyt ja tehnyt. Salasuhdetta en pysty aloittamaan. En kykene pettämään tai satuttamaan miestäni, koska rakastan häntä. Tiedän että hänelle on jotain tapahtunut, ehkä hänen tunteensa on kuolleet, en tiedä mutta itse en pysty pettämään. On odotettava siihen että tämä on ohi. Ehkä joskus on sitten munkin onnen aika. Lasten takia yritän jaksaa tätä mahdollisimman pitkään...

[QUOTE="äiti";23833935]Ymmärrän aloittajan tilannetta, te joita ei ole petetty ette tiedä miltä se miehen tunnustus loppujen lopuski tuntuu, tulee omalla tavallaan helpotuksen tunne, varsinkin jos on pitkään epäillyt ja tiedostanut asian. Ihan ihmisarvoa varten tarvitsee sen tunnustuksen. Jos aloittaja sinun miehesi ei osaa olla sen vertaa edes mies ettei tunnusta tekosiaan niin olen samaa mieltä että mies ulos.

Kamalan rumasti te muut naiset tässä keskustelussa heitätte paskaa toisen niskaan lisää. Hävetkään oikeasti, minä häpeän teidän puolestanne![/QUOTE]

juur näin!

[QUOTE="Tiina";23834197]Sari: Meillä nuorin on 9kk ja esikoinen 3v. Lapset eivät aavista mitään. Eikä kukaan muukaan. Mies edelleenkin pussaa kotiin tullessaan ja emme riitele lasten kuullen. Miestä on vaikea ymmärtää. Mitä hän saa joltain muulta mitä minä en olisi ollut valmis antamaan. Kun katson kun mieheni leikkii lastemme kanssa tiedän etten voi viedä isää lapsilta. He rakastavat häntä niin paljon.. niinkuin minäkin.

Vieras: Pidän itsestäni hyvin huolta liikun,tykkään laittaa hiuksia ja meikkailla...
Omia harrastuksia mulla ei ole, olen lasten kanssa mennyt ja tehnyt. Salasuhdetta en pysty aloittamaan. En kykene pettämään tai satuttamaan miestäni, koska rakastan häntä. Tiedän että hänelle on jotain tapahtunut, ehkä hänen tunteensa on kuolleet, en tiedä mutta itse en pysty pettämään. On odotettava siihen että tämä on ohi. Ehkä joskus on sitten munkin onnen aika. Lasten takia yritän jaksaa tätä mahdollisimman pitkään...[/QUOTE]

Minulla sama, miksi alentuisin samalle tasolle mieheni kanssa ja alkaisin häntä pettämään. Minä haluan olla avoimin kortein. Yhden miehen nainen kerrallaan.
Muutamalle ystävälleni olen puhunut asiasta ja epäilyksistä, ystäviltä onneksi tukea, turvaa ja neuvoja saa.
Taloudellisesti pystyn helposti elämään ilman miestäni. Ja henkisesti voin myös hyvin, saan omaa aikaa muutaman kerran viikossa että pääsen käymään jumpissa ja salilla. Muuten aika menee lasten kanssa touhuten.
Kulissiliitossa en haluisi elää, edes lasten takia, mutta lasten takia haluan tehdä tämän asian mahdollisimman kauniisti ja ns. pehmeällä laskulla. Sen takia miehen pitäisi tunnustaa jotta voisimme yhdessä miettiä miten tämä pehmä lasku parhaiten tapahtuisi

[QUOTE="Tiina";23834197]Sari: Meillä nuorin on 9kk ja esikoinen 3v. Lapset eivät aavista mitään. Eikä kukaan muukaan. Mies edelleenkin pussaa kotiin tullessaan ja emme riitele lasten kuullen. Miestä on vaikea ymmärtää. Mitä hän saa joltain muulta mitä minä en olisi ollut valmis antamaan. Kun katson kun mieheni leikkii lastemme kanssa tiedän etten voi viedä isää lapsilta. He rakastavat häntä niin paljon.. niinkuin minäkin.

Omia harrastuksia mulla ei ole, olen lasten kanssa mennyt ja tehnyt. Salasuhdetta en pysty aloittamaan. En kykene pettämään tai satuttamaan miestäni, koska rakastan häntä. Tiedän että hänelle on jotain tapahtunut, ehkä hänen tunteensa on kuolleet, en tiedä mutta itse en pysty pettämään. On odotettava siihen että tämä on ohi. Ehkä joskus on sitten munkin onnen aika. Lasten takia yritän jaksaa tätä mahdollisimman pitkään...[/QUOTE]

Voi sisko hyvä, ei tässä ole rakkaudesta kyse vaan puhtaasta henkiinjäämisestä!!! Lopeta marttyyrina olo ja ole oman onnesi seppä. Kukaan muu ei nimittäin voi sinua onnelliseksi tehdä, sen pystyy tekemään vain ja ainoastaan ihminen itse itselleen. Myöskin lapsesi tarvitsevat äidin, jolla on perushyvä olo omassa elämässään. Jos et miehesi salasuhteita hyväksy, eroa. Jos ne pystyt ilman marttyyrin kruunua hyväksymään, sitten jatka suhteessa. Puolitietä ei tuossa asiassa vaan yksinkertaisesti ole.

[QUOTE="Sari";23834252]Minä haluan olla avoimin kortein. [/QUOTE]

Sitten sanokaa miehillenne, että ette jaksa tätä pettämistä, aletaan siis avoimessa suhteessa. Silloin kyse ei enää ole pettämisestä ja pelataan avoimin kortein.

[QUOTE="Sari";23834252] Sen takia miehen pitäisi tunnustaa jotta voisimme yhdessä miettiä miten tämä pehmä lasku parhaiten tapahtuisi[/QUOTE]
Ei tule tapahtumaan. Jos mies olisi "kunnon mies" (okei, kunnon miehet eivät petä mutta kuitenkin...) ei hän pitäisi sinua nyt löysässä hirressä, syytellen vainoharhaiseksi. Mies ei muutu taikaiskusta kunnolliseksi, vaikka saisit hänen itse teossa kiinni. Tuo on ihan toiveajattua, vaikkakin ymmärrettävää niinkuin jo aiemmin sanoin.

Miehesi on megasika, hän on pettänyt ja hän ei myönnä tekoaan vaikka sinulla ON JO täysin pitävät perusteet. Hän ei edes yritä selvittää asiaa, eikä ilmeisesti ole lopettamassakaan pettämistä. Ei tuollainen sika muuta käytöstään ja ala aikuiseksi. Toive "aikuisesta erosta" ja pehmeästä laskusta on ymmärrettävä mutta turha, kidutat itseäsi toivomalla jotain mikä ei tule tapahtumaan. Ainoa keino on pistää miehelle kovaa kovaa vasten, sanoa että tiedät mitä tapahtuu, ja että jätät miehen ja hänen pitää poistua kotoanne. Tottakai hän yrittää väittää vastaan, mutta se on edessä JOKA TAPAUKSESSA jossain vaiheessa.

Käyttäydyt rauhallisesti, ja sanot vaikka "lähden viikonlopuksi lasten kanssa xxx:n luo kylään. Kun tulen takaisin, olet sinä muuttanut pois. Lasten takia haluan että pystymme hoitamaan tämän asiallisesti, minä tiedän mitä sinä olet tehnyt enkä hyväksy sitä. Tämä oli nyt tässä, eikä asiasta keskustella sen enempää. En halua kuunnella selityksiäsi sillä se on myöhäistä. Sovimme lasten tapaamiset ja muut sitten myöhemmin, kun olet saanut asumisasiasi kuntoon". Ja sitten poistut paikalta.

Hullun kanssa on turha väitellä, niin myös ihmisen joka ei suostu myöntämään tehneensä väärin. Hän kyllä yrittää kääntää tämän sinun viaksesi, mutta sinun pitää ymmärtää että se tilanne EI muutu vaikka saisit mitkä todisteet. Kuten jo aiemmin sanoin, hän kyllä keksii selitykset kaikelle, ja kaiken saa sinun viaksesi jos hän haluaa. Ja ilmeisesti haluaa, kun ei ota mitään vastuuta itse. Ainoa mihin voit vaikuttaa on kärsimyksesi pituus.

• Tykkää
Reactions: misStar
[QUOTE="vieras";23834311]Sitten sanokaa miehillenne, että ette jaksa tätä pettämistä, aletaan siis avoimessa suhteessa. Silloin kyse ei enää ole pettämisestä ja pelataan avoimin kortein.[/QUOTE]

tästä olen samaa mieltä. Kortit pöydälle. "mä tiedän, äläkä sano vastaan. Mä en jaksa tätä, mä lähden jossei tää lopu"

Kenelle joudut todistelemaan? Itse olet varma, että mies pettää ja hän on varma, ettei petä. Jos et luota, et luota, vaikka todisteet kertoisivat mitä.

Ei tule tapahtumaan. Jos mies olisi "kunnon mies" (okei, kunnon miehet eivät petä mutta kuitenkin...) ei hän pitäisi sinua nyt löysässä hirressä, syytellen vainoharhaiseksi. Mies ei muutu taikaiskusta kunnolliseksi, vaikka saisit hänen itse teossa kiinni. Tuo on ihan toiveajattua, vaikkakin ymmärrettävää niinkuin jo aiemmin sanoin.

Miehesi on megasika, hän on pettänyt ja hän ei myönnä tekoaan vaikka sinulla ON JO täysin pitävät perusteet. Hän ei edes yritä selvittää asiaa, eikä ilmeisesti ole lopettamassakaan pettämistä. Ei tuollainen sika muuta käytöstään ja ala aikuiseksi. Toive "aikuisesta erosta" ja pehmeästä laskusta on ymmärrettävä mutta turha, kidutat itseäsi toivomalla jotain mikä ei tule tapahtumaan. Ainoa keino on pistää miehelle kovaa kovaa vasten, sanoa että tiedät mitä tapahtuu, ja että jätät miehen ja hänen pitää poistua kotoanne. Tottakai hän yrittää väittää vastaan, mutta se on edessä JOKA TAPAUKSESSA jossain vaiheessa.

Käyttäydyt rauhallisesti, ja sanot vaikka "lähden viikonlopuksi lasten kanssa xxx:n luo kylään. Kun tulen takaisin, olet sinä muuttanut pois. Lasten takia haluan että pystymme hoitamaan tämän asiallisesti, minä tiedän mitä sinä olet tehnyt enkä hyväksy sitä. Tämä oli nyt tässä, eikä asiasta keskustella sen enempää. En halua kuunnella selityksiäsi sillä se on myöhäistä. Sovimme lasten tapaamiset ja muut sitten myöhemmin, kun olet saanut asumisasiasi kuntoon". Ja sitten poistut paikalta.

Hullun kanssa on turha väitellä, niin myös ihmisen joka ei suostu myöntämään tehneensä väärin. Hän kyllä yrittää kääntää tämän sinun viaksesi, mutta sinun pitää ymmärtää että se tilanne EI muutu vaikka saisit mitkä todisteet. Kuten jo aiemmin sanoin, hän kyllä keksii selitykset kaikelle, ja kaiken saa sinun viaksesi jos hän haluaa. Ja ilmeisesti haluaa, kun ei ota mitään vastuuta itse. Ainoa mihin voit vaikuttaa on kärsimyksesi pituus.

Ei minulla ole tarkoitus miehellä olla mikään vittupää! Ei se nyt yhdessä viikonlopussa asuntoa itselleen löydä. Ja mieheni tunnen, että kun rysänpäältä jää kiinni ja kunnon todisteet on niin alkaa siinä vaiheessa kyllä myöntää, eikä koita mitään enää selitellä, ja hän tietää sen että jos koittaa rumaksi pistää niin minulla on omat valttikortit jos mieheni ei pystykkään asioita kauniisti sopimaan. Sinun realismi ei vastaa ihan tätä meidän suhtetta kuitenkaan, jta pientä samaa voi olla, muttei noi miten sinä kirjoitat.

[QUOTE="Sari";23834252]Minulla sama, miksi alentuisin samalle tasolle mieheni kanssa ja alkaisin häntä pettämään. Minä haluan olla avoimin kortein. Yhden miehen nainen kerrallaan.
Muutamalle ystävälleni olen puhunut asiasta ja epäilyksistä, ystäviltä onneksi tukea, turvaa ja neuvoja saa.
Taloudellisesti pystyn helposti elämään ilman miestäni. Ja henkisesti voin myös hyvin, saan omaa aikaa muutaman kerran viikossa että pääsen käymään jumpissa ja salilla. Muuten aika menee lasten kanssa touhuten.
Kulissiliitossa en haluisi elää, edes lasten takia, mutta lasten takia haluan tehdä tämän asian mahdollisimman kauniisti ja ns. pehmeällä laskulla. Sen takia miehen pitäisi tunnustaa jotta voisimme yhdessä miettiä miten tämä pehmä lasku parhaiten tapahtuisi[/QUOTE]

Sinä haluat olla avoimin kortin yhden kanssa rehellisesti kerrallaan, mutta miehesi ei. Mitään tunnustusta, anteeksipyytöä, katumusta tai rauhallista pehmeää ja syvällistä parisuhdekeskustelua mieheltä on turha odottaa. Tämä kuulostaa ehkä tylyltä mutta kun nämä hommat on nähty niiiin useaan kertaan.

Yhteistyössä