Miten saada mies kiinni pettämisestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "alisha"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"alisha"

Vieras
Ei tietenkään myönnä mitään, kun olen (useaan eri otteeseen useassa eri tilanteessa) kysynyt.

Nykyään hänellä on alkanut olla paljon "ylitöitä". Asunnostamme löytyy välillä ihan jonkun muun naisen kuin minun hiuksiani... Esim. sängystä, kylpyhuoneesta, sohvalta, eteisen lattialta....

Mies on laittanut suojakoodin puhelimeensa ja kantaa puhelinta koko ajan mukanaan. Välillä puhelin piippailee öisinkin.

On välillä äärimmäisen hellä minua kohtaan, välillä taas todella kireä.

On yhtäkkiä kiinnostunut kuntoilusta.

Kaikki klassiset pettämisen merkit ilmassa. Ei tunnu silti mielekkäältä vaihtoehdolta tuosta vaan pakata tavaroita ja häipyäkään..

piilotettu kamera eteiseen ulko-ovea kohti. Niitä on sellaisia mitkä saa hyvin piiloon, kynäkamera tms pieni.
Näin näet kuka tulee teille, niitä on sellaisia myös joissa liiketunnistin, eli aktivoituu kuvaamaan vain liikkeestä

Minä taas huomasin, että roskapussina oli Silja Linen Tax Free Superstore -muovipussi. Uudenkarhea (ei siis ollut minkäänlaisena kauppakassina tms). Mietinpä vain että milloinkas sitä on laivalla käyty... Tokihan porukka myy-ostaa-vaihtaa-lainaa tavaraa ja tulee käytyä kaverin luona joka pakkasi unohtuneen takin-paidan-housut muovipussiin jnejnejne.

Mutta silti vähän mietin että mitäsmitäs.

Eikö toi nyt oo aika helppoa? Järkkäät itsellesi pari ylimääräistä vapaapäivää muttta lähdetkin aamulla normisti duuniin ja sit tuletkin yllärinä kotiin. -Etkä tietenkään laita valoja tai muita päälle, ettei aavista. Tai menet kaverin kanssa toiseen kaupunkiin juhlimaan ja palaatkin aamuyöllä...

Miksi pitäis saada kiinni? Silloinhan kaikki romahtaa. Nyt vaan jatkat esittämistä että kaikki hyvin ja hommaat itelles kans rakastajan.

Win-win jutska. Molemmat saa parempaa seksiä ja liitto pysyy :D

Miksi pitäis saada kiinni? Silloinhan kaikki romahtaa. Nyt vaan jatkat esittämistä että kaikki hyvin ja hommaat itelles kans rakastajan.

Win-win jutska. Molemmat saa parempaa seksiä ja liitto pysyy :D

Suosittelen tätä.

Mikäli taas et halua jatkaa liittoa pettävän miehen kanssa, niin sitten kannattaa erota heti suosiolla. Ei se todisteiden kaivelulla yhtään sen paremmaksi muutu.

Sano lähteväs kaverin luo yöks, ja tuutki kotia kun muka kännykkä jäi kotia.

Lähdet seuraa miestä kun muka kännykkä ja avaimet jäi kotia. (osta vaikka kympin varapuhelin ja teetä toinen kotiavain), unohdat ne oikeat vaikka hattuhyllyyn mistä mies ei näe niitä

Siis tuohon jälkimäiseen kappaleeseen, että olet muka edelleen menny sinne kaverille, vaikka oikeesti istut tiellä vahtimassa, ja tulit just muka pihalla vastaan kun mies lähtee johonkin, ja lähdet seuraamaan saadaksesi kiinni

Ja suosittelen kyllä laina-autoa, mä jäin kiinni kyttäämisestä kun mies oli huomioinut autoni työpaikan ikkunasta, onneksi eräs ystäväni asui siinä lähellä, että toki olin sinne menossa yms.

Yhteistyössä