Mies pettää henkisesti?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sekaisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sekaisin

Vieras
Ollaan seurusteltu miehen kanssa parisen vuotta ja meillä on pieni poika. Koko tän ajan, oon aina välillä saanu miehen kiinni valheista.
Nyt sain tietää että mies tekstailee ja soittelee kaikille muille naisille kaikkia seksi hommia, yrittää siis kaikkia muita mun selän takana. Mies vain kiistää kaiken ja sanoo ettei ole mua pettänyt koska ei ole mitään fyysistä tehnyt. Yrittää vielä senkin jälkeen kun tiedän asiasta niin valehdella aivan kaikesta. En jaksa enää tätä, mutta en haluais erotakkaan, haluaisin uskoa että mies voi muuttua. Mutta onko se mahdollista? Kertokaa mitä mieltä olette koska olen niin sekasin etten enää ymmärrä koko soppaa?!

Ei se muutu, jos ei kerran edes myönnä mitään ilmiselviä asioita. Ihan satavarmana ottaa vielä senkin askeleen että pettää fyysisesti.

Ja mulle kyllä riittäis tuollainen tekstailukin. Miksi ihmeessä pitäisin tuollaisen miehen? Eihän se mua rakastais, jos se muiden kanssa vehtaa.

onpahan tuo jo pettänykkin. Heti ensimmäisellä kerralla. Mutta miten kestän sen eron tuskan. Siis rakastan miestä niin paljon että...
En ymmärrä. Mies väittää rakastavansa mua mutta mikä hemmetin oikeus sillä muka on tehdä noin!!

Juu, vahinkohan vaaveli oli. Mutta maailman ihanin sellanen! Luulin tosiaan että meillä menee hyvin, kun odotin vaavia. Meillä tuntu menevän hyvin. Nyt sain tietää että selän takana mies yrittää seksiä kaikilta muilta!

Miehesi ei taida tietää millainen tunne rakkaus oikeasti on. Itselläni vahva rakkaus suhde jossa kumpikin tuntee samoin, ei silloin voi tehdä toisen seläntakana noin eikä edes pysty valehtelemaan toiselle. Pistäppä harkintaa onko suhde oikeasti jatkamisen arvoinen. Itse tiedän että huonossa suhteessa voi elää ja leikkiä rakastavansa mutta kun kohtaa sen oikean ja oikeasti rakastuu TIETÄÄ SEN VARMASTI, ja näinkin voi käydä.

No nyt mies sano että voi kyllä vaihtaa numeroansa ja poistaa kaikkien naisten numerot. Mutta loppuiskohan se sittenkään. Tuntuu että mies on muuttunu, ei ole enää se sama ihanuus johon aikoinaan rakastuin.

Alkuperäinen kirjoittaja Sekaisin:
No nyt mies sano että voi kyllä vaihtaa numeroansa ja poistaa kaikkien naisten numerot. Mutta loppuiskohan se sittenkään. Tuntuu että mies on muuttunu, ei ole enää se sama ihanuus johon aikoinaan rakastuin.

Hiemanhan tuo arveluttaa

Yhteistyössä