Jos kerran pettää,aina pettää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä vaan

Vieras
Tuon lausahduksen olen kuullut niin usein...

Mutta itse en suostu tuota uskomaan.

En halua uskoa,koska olen itse "pettäjä".Olin 16-vuotias,nuori ja vetävä naisihmeinen joka seurusteli "vakavasti" nuoren miehen kanssa.Silti nuoruuden huumassa ja hirveässä humalassa eksyin pettämään kerran jos toisenkin,vaikka tiesin sen olevan väärin.Kun vihdoin ero oli poikaystävän kanssa tulossa,tajusin sen mitä olin menettämässä,halusin vielä yrittää ja vannoin uskollisuuttani.Nyt tuosta hetkestä on jo 13-vuotta aikaa,enkä ole pettänyt,ei ole käynyt mielessäkään!

Ihminen voi siis muuttua,minäkin lumpusta kunnialliseksi rouvaksi.
Vai onko tässä sitten toi nuoruus,humala jne...niitä lieventäviä asianhaaroja?

Anteeksi olen saanut,mutta kumpikaan meistä ei varmasti voi unohtaa.Sikäli ikävää että vaikka aikaa on kulunut,mie roikun löysässä hirressä ja joka riidan kohdalla mies ottaa ja vetää hirttosilmukkaa tiukalle,vanhojen takia ja syyllistää minua edelleen.

Nuoruuden teinin pettämisen vielä ymmärtää koska he ovat vielä kasvavassa ja kokevassa iässä.Mutta en ymmärrä jos aikuinen täysjärkinen menee pettämään.Siinä tapauksessa kun kerran pettää pettää toisenkin kerran.Kyllä perheellisenkin pitää miettiä pettääkö

Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Nuoruuden teinin pettämisen vielä ymmärtää koska he ovat vielä kasvavassa ja kokevassa iässä.Mutta en ymmärrä jos aikuinen täysjärkinen menee pettämään.Siinä tapauksessa kun kerran pettää pettää toisenkin kerran.Kyllä perheellisenkin pitää miettiä pettääkö

Kuka on aikuinen ja täysjärkinen? Mä olin 21.. Oisko mun pitänyt olla jo tarpeeksi kypsä ja järkevä?? =)

Apua puhut suoraan mun elämästä tuossa 13v yhdessä olosta ja kännisekoilusta, 11 vuotta tuosta pettämisestä jo on...! Minäkin olen anteeksi saanut ja katumusharjoitukseni läpikäynyt.
Ja mielessäni sitä mieltä etten koskaan enää, ikinä mene sänkyyn toisen miehen kanssa!
No viime yönä flirttailin erään miehen kans netissä aika kiivaasti... jotta voit kuvitella mitä päässä pyörii...

MInäkin olen pettänyt! Olin nuori kun menin yhteen nykyisen mieheni kanssa ja jotain kokemusten puutetta se kai oli. Petin useammin kuin kerran, mutta kun ikää tuli lisää ja perhettämme koetteli muunlaiset ongelmat tajusin mitä olin riskeerannut. Nyt on jo useampi vuosi tuosta törttöilystä ja sen verran olen saanut järkeä päähän etten enää riskeeraa parisuhdettani ja perhettäni tyhjän takia. Mieheni ei onneksi ikinä ole saanut tietää hölmöilyistäni.