Mies pettää, miten saada hänet kiinni siitä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sari"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="sari";23834356]Ei minulla ole tarkoitus miehellä olla mikään vittupää! Ei se nyt yhdessä viikonlopussa asuntoa itselleen löydä. Ja mieheni tunnen, että kun rysänpäältä jää kiinni ja kunnon todisteet on niin alkaa siinä vaiheessa kyllä myöntää, eikä koita mitään enää selitellä, ja hän tietää sen että jos koittaa rumaksi pistää niin minulla on omat valttikortit jos mieheni ei pystykkään asioita kauniisti sopimaan. Sinun realismi ei vastaa ihan tätä meidän suhtetta kuitenkaan, jta pientä samaa voi olla, muttei noi miten sinä kirjoitat.[/QUOTE]

Ensinnäkin, et sinä miestäi tunne. Toiseksi, ei se ole vittupäänä oloa, että vaatii itselleen itselleen kunnioitusta ja jos sitä ei tule, niin poistuu paikalta.

[QUOTE="sari";23834356]Ei minulla ole tarkoitus miehellä olla mikään vittupää! Ei se nyt yhdessä viikonlopussa asuntoa itselleen löydä. Ja mieheni tunnen, että kun rysänpäältä jää kiinni ja kunnon todisteet on niin alkaa siinä vaiheessa kyllä myöntää, eikä koita mitään enää selitellä, ja hän tietää sen että jos koittaa rumaksi pistää niin minulla on omat valttikortit jos mieheni ei pystykkään asioita kauniisti sopimaan. Sinun realismi ei vastaa ihan tätä meidän suhtetta kuitenkaan, jta pientä samaa voi olla, muttei noi miten sinä kirjoitat.[/QUOTE]

No eikös se mies ole kuitenkin ole ollut aikamoinen vittupää sinua kohtaan? Miksei sitten näinkin päin välillä. Mistä muuten tiedät miten miehesi käyttäytyy kun jää rysän päältä kiinni, onko siis jäänyt joskus aiemmin..?

[QUOTE="sari";23834120]
Meillä nuorin on vasta 7 kk. Mies on todella hyvä isä lapsilleen. Vanhin on 7 vuotias ja kolmas 4 vuotias. Lapsille ero tulee olemaan rankka, ja veikkaan että pienin 7 kk jää isän kanssa vieraammaksi kun ero tulee.[/QUOTE]

Miksi oletat, että lapset 100% varmasti jäisivät sinulle? Kirjoittamasi perusteella sinusta voisi olla aika helppo tehdä varsin vainoharhainen ja epävakaa kuva. Ja vaikka kuva ei pitäisikään paikkaansa, niin sen perusteella asioita kuitenkin päätetään.

[QUOTE="mies";23834389]Miksi oletat, että lapset 100% varmasti jäisivät sinulle? Kirjoittamasi perusteella sinusta voisi olla aika helppo tehdä varsin vainoharhainen ja epävakaa kuva. Ja vaikka kuva ei pitäisikään paikkaansa, niin sen perusteella asioita kuitenkin päätetään.[/QUOTE]

No sanotaan vaikka siksi että olen ammatiltani Lastenlääkäri.. Kyllä lapset minulle jää.

[QUOTE="Tiina";23834197]Sari: Meillä nuorin on 9kk ja esikoinen 3v. Lapset eivät aavista mitään. Eikä kukaan muukaan. Mies edelleenkin pussaa kotiin tullessaan ja emme riitele lasten kuullen. Miestä on vaikea ymmärtää. Mitä hän saa joltain muulta mitä minä en olisi ollut valmis antamaan. Kun katson kun mieheni leikkii lastemme kanssa tiedän etten voi viedä isää lapsilta. He rakastavat häntä niin paljon.. niinkuin minäkin.

Vieras: Pidän itsestäni hyvin huolta liikun,tykkään laittaa hiuksia ja meikkailla...
Omia harrastuksia mulla ei ole, olen lasten kanssa mennyt ja tehnyt. Salasuhdetta en pysty aloittamaan. En kykene pettämään tai satuttamaan miestäni, koska rakastan häntä. Tiedän että hänelle on jotain tapahtunut, ehkä hänen tunteensa on kuolleet, en tiedä mutta itse en pysty pettämään. On odotettava siihen että tämä on ohi. Ehkä joskus on sitten munkin onnen aika. Lasten takia yritän jaksaa tätä mahdollisimman pitkään...[/QUOTE]

Vittu mitä paskaa! Sun miehes on itse vienyt lapsiltaan isän, nussimalla toista naista! Hän on yksin se, joka perheenne rikkoo. Sinä vain ylläpidät paskaa tilannetta ja leikit marttyyria. Lopulta kärsivät kaikki, sinä, miehesi ja lapset. Päästä irti, mahdollisimman pian hyvä nainen!

[QUOTE="Sari";23834401]No sanotaan vaikka siksi että olen ammatiltani Lastenlääkäri.. Kyllä lapset minulle jää.[/QUOTE]

No älä luota siihen vaikka olisit mikä lääkäri et ole muita parempi. Ukko mäkeen ja sillä siisti, mitä tuon kans jahkailee jos kerran tiiät että pettää. Tunnut itse vain haluavan likaista peliä.

[QUOTE="Sari";23834401]No sanotaan vaikka siksi että olen ammatiltani Lastenlääkäri.. Kyllä lapset minulle jää.[/QUOTE]

Hyvä että itseluottamus on kunnossa. Valittavasti ammatillinen koulutus ei automaattisesti takaa sitä, että olisi ihmisenä tai vanhempana parempi. Charles Cullen ja Harold Shipmankin olivat lääkäreitä. Ja koulutettuna ihmisenä varmasti tiedät, että koulutus ei suojaa paranoialta.

[QUOTE="mies";23834497]Hyvä että itseluottamus on kunnossa. Valittavasti ammatillinen koulutus ei automaattisesti takaa sitä, että olisi ihmisenä tai vanhempana parempi. Charles Cullen ja Harold Shipmankin olivat lääkäreitä. Ja koulutettuna ihmisenä varmasti tiedät, että koulutus ei suojaa paranoialta.[/QUOTE]

No eipä tuo ap kovin paranoidilta vaikuta, haloo! Jos ei noilla todisteilla epäilisi mitään niin olisi jo suoraansanottuna typerä.

[QUOTE="mies";23834497]Hyvä että itseluottamus on kunnossa. Valittavasti ammatillinen koulutus ei automaattisesti takaa sitä, että olisi ihmisenä tai vanhempana parempi. Charles Cullen ja Harold Shipmankin olivat lääkäreitä. Ja koulutettuna ihmisenä varmasti tiedät, että koulutus ei suojaa paranoialta.[/QUOTE]

Tiedän tottakai, mutta te ette tiedä esim. mieheni koulutusta ja taustoja, Voin sanoa ihan 100% varmuudella että lapset tulee olemaan minulla.

Ymmärrän täysin aloittajaa. Se miehen "tunnustus" tai muuten nalkkiin jääminen on vain se lopullinen piste, todiste siitä, ettei itse ole turhaan ollut vainoharhainen jne. Ettei jää pienintäkään mahdollisuutta jäädä jossittelemaan, että olenko kuitenkin väärässä.

Onko pienintäkään aavistusta, kuka se toinen nainen voisi olla? Mulla kävi "hyvä" tuuri ja tämä kenen kanssa petti, selvisi helposti, olkoon nyt sitten vaikka "Liisa" Käyttäytyminen mieheltä oli juurikin kuvailemasi kaltaista ja aloin henkisesti valmistautua eroon. Halusin tehdä tilanteen miehelle henkisesti vielä pahemmaksi kuin se varmasti hänelle oli ja aloin käyttäytymään oikein "super-rakastuneesti". Näin kuinka pahaa miehellä teki, miehellä ei vaan ollu selkärankaa tunnustaa ja en ollut huomaavinaankaan toisen pahaa oloa, vaan jatkoin lässytyksiä tulevaisuudesta jne. Sitten päätin, että mies saa elämänsä parasta seksiä ja hitto vieköön, tein kaikkeni. Juuri ennen laukeamista kuiskasin miehen korvaan "sano mua Liisaksi". Olipa muuten paras turn off ikinä. Ja ei jäänyt miehellä enää muuta vaihtoehtoa kuin tunnustaa koko paska.

Eli laukaise asia päin naamaa sellaisella hetkellä, jolloin mies ei ikinä osaisi siihen varautua, silloin kun mies on heikoimmillaan.

Tiedän, tuo on vaikeaa ja sattuu niin saatanasti, mutta voin kertoa että ainakin minä sain asiasta mielenrauhan vaikka paska maku suhteen päättymisestä jäikin.

Sano miehellesi, että hänen käytöksensä on antanut sinulle niin vahvan syyn epäillä pettämistä, että jos hän haluaa todistaa väitteen vääräksi niin hän antaa sinun välittömästi tarkastaa hänen puhelimensa. Jos hän ei anna, niin sano, ettei sinulla ole sitten aikomusta jatkaa yhdessäoloa hänen kanssaan, koska näyttämättä jättämällä hän myöntää pettävänsä. Sano, että sinulla on oikeus saada rauha itsellesi tästä asiasta.

[QUOTE="Yks";23834544]Ymmärrän täysin aloittajaa. Se miehen "tunnustus" tai muuten nalkkiin jääminen on vain se lopullinen piste, todiste siitä, ettei itse ole turhaan ollut vainoharhainen jne. Ettei jää pienintäkään mahdollisuutta jäädä jossittelemaan, että olenko kuitenkin väärässä.

Onko pienintäkään aavistusta, kuka se toinen nainen voisi olla? Mulla kävi "hyvä" tuuri ja tämä kenen kanssa petti, selvisi helposti, olkoon nyt sitten vaikka "Liisa" Käyttäytyminen mieheltä oli juurikin kuvailemasi kaltaista ja aloin henkisesti valmistautua eroon. Halusin tehdä tilanteen miehelle henkisesti vielä pahemmaksi kuin se varmasti hänelle oli ja aloin käyttäytymään oikein "super-rakastuneesti". Näin kuinka pahaa miehellä teki, miehellä ei vaan ollu selkärankaa tunnustaa ja en ollut huomaavinaankaan toisen pahaa oloa, vaan jatkoin lässytyksiä tulevaisuudesta jne. Sitten päätin, että mies saa elämänsä parasta seksiä ja hitto vieköön, tein kaikkeni. Juuri ennen laukeamista kuiskasin miehen korvaan "sano mua Liisaksi". Olipa muuten paras turn off ikinä. Ja ei jäänyt miehellä enää muuta vaihtoehtoa kuin tunnustaa koko paska.

Eli laukaise asia päin naamaa sellaisella hetkellä, jolloin mies ei ikinä osaisi siihen varautua, silloin kun mies on heikoimmillaan.

Tiedän, tuo on vaikeaa ja sattuu niin saatanasti, mutta voin kertoa että ainakin minä sain asiasta mielenrauhan vaikka paska maku suhteen päättymisestä jäikin.[/QUOTE]

Mä tekisin aivan samanlailla jos mun mies pettäisi minua! saisi paska itsekkin kärsiä!

[QUOTE="sari";23833756]No meillä on lapsia tässä parisuhteessa myös niin ei tästä niin vain pakata tavaroita ja lähdetä![/QUOTE]

Mutta jos saisit todisteet niin lähtisit? Mihin ihmeeseen tarvitset niitä todisteita? Tapaus on aivan selvä; mies pettää. Avioeroonkaan ei tarvita mitään muuta syytä, kuin että haluaa erota. Lasten huoltajuuskiistoissakaan pettämiset ei vaikuta mitenkään.

[QUOTE="mies";23834601]Mutta jos saisit todisteet niin lähtisit? Mihin ihmeeseen tarvitset niitä todisteita? Tapaus on aivan selvä; mies pettää. Avioeroonkaan ei tarvita mitään muuta syytä, kuin että haluaa erota. Lasten huoltajuuskiistoissakaan pettämiset ei vaikuta mitenkään.[/QUOTE]

Sanoin jo että minä en ole lähdössä mihinkään minun omasta ostamasta kodista. Mies lähtee jos joku lähtee. Todisteet kun saat ni se on miehen lähtö.

Äh, ap haluaa vaan että häntä säälitään ja yritetään ymmärtää. Normaalien ihmisten esittämät vaihtoehdot ei käy missään nimessä, pitää jäädä ja kärsiä ja vakoilla jne.

Lycka till ja hienoa tulevaisuutta ;)

[QUOTE="Joona";23834697]Ap:han nimen omaan pyysi neuvoja että miten miehen voisi saada kiinni, ei neuvoja miten lähteä parisuhteeta tai muuta.[/QUOTE]

Kiinnihn tuo on jo jäänyt.Ap:lla on nuo kuitit hotelliöistä jne..
Jos ne ei käy todisteiksi niin mikä sitten?

Alkuperäinen kirjoittaja että näin;23834734:
Kiinnihn tuo on jo jäänyt.Ap:lla on nuo kuitit hotelliöistä jne..
Jos ne ei käy todisteiksi niin mikä sitten?

Kysyin mieheltäni näistä kuiteista ja sepitti jta työmatkoihin liittyviä hotelliöitä. Mutta hotelli yöt on ollut meidän omassa kaupungissa ja ei edes firman kortilla maksettu vaan miehen omalla.

no eikö ne kuitit riitä todisteeks?? tee se mitä ite sanoit, pyydä ystävääs tai äitiäs soittaa siihen, katkaise heti vessas puhelu, tutki puhelin, mutta jatka koko ajan puhumista ääneen, ettei miehes arvaa ettet enää ees puhu. ja ovi lukkoon.

Äh, ap haluaa vaan että häntä säälitään ja yritetään ymmärtää. Normaalien ihmisten esittämät vaihtoehdot ei käy missään nimessä, pitää jäädä ja kärsiä ja vakoilla jne.

Lycka till ja hienoa tulevaisuutta ;)

Näinhän tämä taitaa mennä. Minusta on turha olla marttyyri, jos ihan vapaaehtoisesti jää moiseen suhteeseen. Tiedät jo itsekin että miehen selitykset ovat olleet valetta, et sinä tarvitse mitään hienompaa "todistetta". Pitää vain todeta, että koulutus ja fiksuus eivät todellakaan aina korreloi - tässä ketjussa kuulostat enemmän joltain tyhmältä pubiruusulta kuin akateemiselta ihmiseltä. Siis haloo, ukkosi kyntää pitkin kyliä ja vielä päälle pitää sinua pilkkanaan ja sinä vain katsot kiltisti vierestä ja haluat "lopullisia todisteita"?! Ne hotelliyöt ovat 100% todiste, samoin kännykän piilottelu.

Aika vaikea löytyä enää empatiaa, kun selvästi itse haluat moista paskaa elämää. Avaa silmäsi hyvä nainen, ukko on sinulle niin kusipää kuin ihminen pystyy olemaan, ja sinä vain mietit hänen asumisjärjestelyjään?! Jatka vain toki samaa rataa ja yritä metsästää niitä todisteita, samalla tulet pilanneeksi loputkin itsetunnostasi ja arvostasi, ja samalla tuhoat lapsilta mahdollisuuden ymmärtää millaista normaali parisuhde-elämä on. Ainiin ja lääkärinä varmaan myös odotat innolla, mitä tauteja mies kotiin kantaa reissuiltaan. Huhuh, sitä saa mitä tilaa, muista se.

Yhteistyössä