M
MarttaLiina
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja maikki:mll;n lastenhoitajan joka piipahtaa aina tarvittaessa (pääsen kampaajalle ,hierojalle jne). naapurista (joka 4km päässä) löysin mukavan miehen ,joka käy talvi aikaan auraamassa tietä -maksua vastaan. ja nyt olen ajatellut vielä etsiä hierojan -kauneushoitajan joka kävis kotona sekä siivojaa harkitsen...että palveluitakin saan ,kun etsin...
No minun äippärahoilla ei paljon tollasia maksella...Muuten hyvä idea. Ja kun sanoit että miettiä mitä haluan.. No siis haluan kyllä ystäviä joiden kanssa oleskella päivisinkin ja mieheni jota rakastan. Tuli nuo aikasemmat kommentit aika jännästi että itse olet vapaaehtoisesti.... No niin minäkin olen itse mieheni valinnut mutta en ajatellut hänen työnsä tuntuvan minusta tällaiselle..
Valitankin varmaan turhasta mutta olen ihminen joka tarvitsee ihmisiä ympärilleen pelkkä vauvan kanssa "jutustelu" ei minun päivän juttu tarpeilleni riitä. Tiedän, että voin vaatia aika mahdottomia miheltäni välissä..mutta olen vain niin yksinäinen...Ja vauva on todellakin haluttu!