Mies ottaa päähän...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohta sammaleessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kohta sammaleessa

Vieras
Meillä ei ole AINAKAAN kuukauteen ollut seksiä, mies pihtaa...Ei kuulemma jaksa, väsyttää ym. Toista naista tuskin on, on aina kotona lähes tulkoon(mitä nyt töissä käy). Miehen näkeminenkin saa mut pahalle päälle, kiukuttelen kaikesta. Kyllästyttää tää koko elämä. Eniten inhottaa toi miehen pihtaus ja kun ei huomioi mua. Siksi ehkä kiukkuankin :( Pitääkö tässä kohta lähteä etsimään rakastajaa vai mitä helvettiä tässä tekee. En kyllä aio pettää, mutta I need hellyyttä!!!

Mä itse lopetin avoliiton sen vuoksi etten saanut seksiä tarpeeksi.Mies halus kerran kuussa tai kerran puolessa vuodessa,mä en sellaseen suostu,mun paisuhteeseen kuuluu seksielämä ja aktiivinen sellainen.Mun pää ei kestä pihtaamista.

Miten paljon huomioit itse häntä? Entä jos tänä iltana antaisit miehellesi ennen nukkumaanmenoa hieronnan öljyn kera? Meillä ainakin virkistytään siitä kummasti vaikka etukäteen väsyttäis miten paljon tahansa ;)

Mites olis, jos laittaisit miehelle hyvää iltapalaa ja laittaisit itsesi hehkeeksi ( hiukset, meikki ja sexy alusasu ja stay up sukat)? Meillä riittää stay up sukat kun vilahtaa, niin uni kaikkoaa..

Ei kai miestä haluta, kun varmasti huomaa sinusta, että hänen näkeminenkin saa sinut pahalle päälle. Kuka sitä viitsii pahantuulisen kanssa mitään edes yrittää.

Yhteistyössä