L
"lumpeenlehti"
Vieras
meillä meni suhde ihan pipariksi talon rakennus aikana. samaan syssyyn kun oli vastasyntynyt ja 4v uhmis. mies tietty halusi tehdä kaiken pitkästä ja kaikki itse mitä vaan osasi ja tuohan nyt osaa paljon. mutta kun yksi mies rakentaa yksin yhtä taloa niin sehän ei kovin nopeaa tule valmista. musta ei kauheasti apua ollut(eikä mies apua halunnut, huusi vaan jos yritti auttaa, annoin sitten olla) kun oli oltava lasten kanssa ja pyörittää normi arkea. miestä tuskin näki muuta kuin ohi mennen. rakentaminen kesti 2-vuotta. ensimmäisen vuoden aikana 0kertaa seksiä. sittemmin seksiä 2-4kertaa puolessa vuodessa ja sama tahti on nyt jatkunut vaikka ollaan tässä uudessa talossa asuttu pari vuotta. Nyt miestä yhtäkkiä taas kiinnostais seksi mutta mua ei vois enää vähempää kiinnostaa, ajoittain miehen pelkkä läsnäolo ärsyttää niin että aivan keittää. Aina kun otan puheeksi parisuhteen hoitaminen miehelle se tarkoittaa seksiä koska joka kerta se ehdottaa seksiä sen keskustelun jälkeen. olen eroakin väläytellyt ja silloinkin sillä ei ollu muuta tarjota kun seksiä. En mä oikein itsekään enää tiedä mitä mä haluan mutta ei seksi ainakaan oo ratkaisu. Kaikesta huolimatta en oo pihdannu joten siitä ei voi mua syyttää. Vaikka se onkin kauhean ristiriitainen fiilis kun mies tekee aloitteen seksiin eikä huvita mutta kyllä mä silti orgasmin saan mutta jälkeen päin on ihan äärettömän TYHJÄ olo.