mistä voi kertoa, että mies alkaa nolaamaan puolisoaan muiden seurassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja loukattu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ootko sanonut miehellesi, että muutkin kuin sinä ovat tuon huomanneet?

Mä varmaan puhuisin tosi painavasti miehen kanssa tuosta asiasta ja jos ei mene perille, niin alkaisin tehdä hänelle samaa kuin mitä hän tekee sinulle. Eli rupeat kuittailemaan sielusi kyllyydestä takaisin, kun mies sinua yrittää jollain tavalla nolata. Jospa sen silmät siitä silloin aukenisivat.

Ystäväni teki tuota entiselle miehelleen. Ajattelin aina, että hän kokee miehensä puheet noloina ja siksi kiiruhtaa osoittamaan, ettei hän todellakaan ole samaa mieltä. Eron jälkeen selvisikin, ettei hän ollut arvostanut miestään vaan oli tosiaankin pitänyt monia hänen ominaisuuksiaan rasittavina.

Ystäväni ei kuitenkaan tainnut kotioloissakaan olla mitenkään rakastettava vaan sanoi vältelleensä miestään parhaansa mukaan.

Jotkut myös muuttuvat aika paljonkin seuran mukaan. Ehkä miehesi kokee, että hänen pitää antaa vanhalle ystävälleen itsestään jotenkin ronskimpi kuva ja viljelee siksi hölmöjä kommenttejaan.

Isäni oli samanlainen, että nolasi aina äitiä vieraiden (nimenomaan miesvieraiden) läsnäollessa. Nuorempana en tajunnut mitä se on, mutta myöhemmin hoksasin, että isällä oli huono itsetunto ja hän yritti sillä rehvastelulla hakea arvostusta, vaikka lopputulos oli kaikkea muuta eli vieraat kiusaantuivat. Minusta tuollainen käytös on kaikin puolin niin ikävää, että päätin etten suostuisi itse kestämään tuollaista, eikä ole onneksi tarvinnutkaan.

Ap:n miehelle on ilmeisesti nyt vasta noussut pintaan jokin ongelma, jonka takia kokee olevansa alakynnessä miespuolisten ystäviensä joukossa. Onko mies kokenut epäonnistumisia jollain elämän alueilla ja alkanut verrata omaa elämäänsä muihin tai onko vaimo muuttunut jollakin tavalla (se on julmaa, mutta joskus miehet häpeävät, jos vaimo on esim. lihonut)?

Ap:n asemassa painaisin tosiaan mieleen niitä sanomisia, jotka tuntuvat halventavilta ja ottaisin ne jälkikäteen puheeksi. Jos mies kieltää, että ne eivät olleet mitenkään halveksivasti sanottu, kehoittaisin häntä tarkkailemaan ystäviään, kuinka kiusaantuneilta he välillä näyttävät. Mistään miehen nolausyrityksistä ei taatusti ole hyötyä, asiallisesta keskustelusta toivon mukaan on.

Meillä mies tekee tuota joskus, jos olen hänen mielensä jostain pahottanut. Onneksi tapahtuu harvoin ja ollaan asiasta keskusteltu kyllä ja pahoillaan on ollut (samoin minä tietysti häntä loukanneesta asiasta ).

ap, Jos sun miehelläs on vaan huomattavan huono huumorintaju? Inhottavaa tollanen. Mun mies teki yhdessä vaiheessa samaa mun appivanhempien edessä, mutta lopetti kun suutuin kunnolla.

EI, se johtuu siitä, että miehesi on sinuun tyytymätön ja tuo asiat julki kun on muita paikalla.

Tästä on tehty tutkimustakin ja olen lukenut tästä jostain uutislehdestä. Täytyypä yrittää kaivella netistä samaa faktaa, jotta uskotte.

Eli siis miehesi on tyytymätön sinuun, sori!

Onko teillä ollut ongelmia tai joku 7 vuoden kriisi. Jos hän on kyllästynyt sinuun ja kokee sinut liian huonoksi kumppaniski itselleen? Kaipaisi fiksumpaa? Erityisesti näin voi olla,jos hän on työpaikallaan tai harrastuskuvioissa tavannut toisen naisen, joka tuntuu briljanttisemmalta sinuun verrattuna?

Alkuperäinen kirjoittaja kuu:
Onko teillä ollut ongelmia tai joku 7 vuoden kriisi. Jos hän on kyllästynyt sinuun ja kokee sinut liian huonoksi kumppaniski itselleen? Kaipaisi fiksumpaa? Erityisesti näin voi olla,jos hän on työpaikallaan tai harrastuskuvioissa tavannut toisen naisen, joka tuntuu briljanttisemmalta sinuun verrattuna?

Hui, älä pelottele, onko semmoisiakin miesten työpaikoilla? Mun miehen työpaikalla ei ihan varmana ole!!

Meillä oli tilanne toisinpäin, akka aina muiden seurassa mollasi miestä. Nyt olen jo aikoja sitten jättänyt sen ämmän, mutta se haukkuu nykyistäänkin miuden seurassa.

Jos mun mies käyttäytys noin niin varmaan antaisin samalla mitalla takaisin tai vielä pahemmin.Sitten varmaan tajuais miltä se tuntuu.Varmaan tosi lapsellista mutta luulen että näin saisin ukon tajuaan parhaiten.

Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Meillä oli tilanne toisinpäin, akka aina muiden seurassa mollasi miestä. Nyt olen jo aikoja sitten jättänyt sen ämmän, mutta se haukkuu nykyistäänkin miuden seurassa.

Se on ihan sairaan inhottava tapa ja opitaan usein kotoa omilta vanhemmilta. Epävarmat ihmiset niin tekee ja vieraiden mielestä se on äärimmäisen kiusallista.

Alkuperäinen kirjoittaja vvvvv:
Alkuperäinen kirjoittaja Ärsytävä:
Jotta jaksaisin lukea, niin vähän kappalejakoa, kiitos.

Älä ihmettele, jos et saa paljon vastauksia, kun ei tuota pötköä jaksa lukea.

Ai niin, mä unohdin, että totta kai nyky nuoret jaksaa lukea, koska ne ei tiedä edes, mikä on kappale jako. :D

Yhteistyössä