H
"heh"
Vieras
[QUOTE="Mustana";23345775] meillä on muuten ihan perus tasainen ja hyvä suhde. [/QUOTE]
No eihän ole!!!!!!!!!!!!!!!!!
No eihän ole!!!!!!!!!!!!!!!!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
jaa, no mullakin mies oli tuollainen ja oli pahempiakin juttuja. Mua se ei päästäny ennen mihinkää yms, mutta niistä en jaksa kirjottaa. Se kesti jonkun vuoden pahimmillaan, mut sit se koko ajan meni lievemmäksi. On se nyt vieläkin mustasukkanen, mutta esim vaan jos meen baariin ilman sitä. Ei se muuten yleensä ikinä... päätin olla sen kanssa, vaikka se ihan paska ukko olikin ennen, mutta kyllä näköjään ihmiset pystyy muuttumaan! Jos se vielä ois semmonen mustasukkanen hullu, ei todellakaa oltas yhessä.
Mitä tulee mielenterveysongelmiin, niin jokainen meistä on ollut joskus sairas. Silloin kun jokin ruuminosa on ollut sairas se ei ole pystynyt huolehtimaan tehtäväänsä. Vatsakivussa ruoka ei maistu, käsi on kipeä niin sillä ei pysty nostamaan taikka jalkakivussa juokseminen vaikeutuu.
Silloin kun mieli toimii hyvin, silloin yleensä ajattelee suhteellisen järkevästi. Silloin kun mieli ei toimi kunnolla, voi ihmisen ajatukset, tunteet ja toiminta muuttua häiriintyneeksi. Joten itse sairastuneena kuulostaa surulliselta kun ihmiset huutavat keskustelupalstalla ensimmäisena " jätä se ". Luulen että meillä mieleterveyshoito ensisijaisesti haluaa auttaa perhettä pysymään kasassa, siksi meillä on koulutettuna ammattilaisia tälle ongelmalle.
Itse olin ns. terve ihminen yli kolmekymmentävuotiaaksi astia ja kerkesin siihen mennessä saada vaimoni kanssa kolme lasta. Meillä vanhimmat lapset jo siirtyneet yläasteelle ja tällä hetkellä lapset ei varmaankaan edes tiedä että minulla on ongelmia mielentilani kanssa.
Kuulostaa vähän samanlaiselta kuin että vie hevosen eläinkliniikalle ja kun lääkäri toteaa että hevosella on alkava nivelrikko hän heti perään ehdottaa että lopettakaa se ja laittakaa kuoppaan. Vaikka hevonen vielä voisikin elää vähän rauhallisempaa elämää alkavasta nivelrikostaan huolimatta.
Suurin osa mielenterveysongelmista paranee, vie kuitenkin aikaa ja parantuminen ei ole yhtä nopeaa kuin muiden ruumiillisten sairauksien osalta. Mieleterveysongelmista parantuminen tapahtuu vaiheittain, välillä mennään eteenpäin ja välistä tulee takapakkia. Monesti jo se että osoittaa välittävänsä sairastuneesta saattaa omalta osalta hepottaa sairastuneen olotilaa parantumiseen päin.
Joskus minusta tuntuu että tässäkin asiassa eletään ns. kulutusyhteiskunnassa, vaihdetaan uuteen heti kun vanha lakkaa toimimasta. Minkä mies sille voi että edelliset kuluttivat hänet loppuun![]()