V
VissiinTiukkaÄiti
Vieras
Ajattelin vaan että kun noin kärkkäästi sitä pitää puolustaa niin luulisi olevan jotain hyötyäkin.
Jos kieltäminen on niiiiiin väärin ja sun mielestä väärin. Mä olen tyytyväisempi kun lapsi keksii itse niitä leikkejä, eikä vain matki toisen tekemää. Totta kai joistakin ohjelmista tulee leikkejä ja hyvä niin, mutta vasta sen ohjelman jälkeen. Jokainen tietty tyylillään. Itse en vaan näe tuossa mitään järkeä, parempi että ei ole liikaa ärsykkeitä.
Ja meillä on lapsella oma huone, neliöitä hieman vähemmän kuin teillä. Ja isompi huone on lapsella, juurikin siksi että lapsella on tilaa touhuta. Me kun ei makkarissa muuta kuin nukuta (ja harrastetaan tietysti seksiä.
), ja lapsella on myös vaatehuoneen lattiataso tiettyjä leluja varten (ettei kissat vie leluja). Valintojahan nämä on, me haluttiin kämppä jossa lapsella on oma tila jonne saa mennä yksin niin halutessaan. Ja kyllä itse ainakin pidän kämpän siistinä, ei ole tarvetta keksiä tekosyitä miksen voisi siivoilla vaikka pitkin päivää, silloinkin kun lapsi oli pieni.
Ja jopa sisustettukin on, ja on tavaroita esillä joihin lapsi ei saa koska.
Ja meillä on lapsella oma huone, neliöitä hieman vähemmän kuin teillä. Ja isompi huone on lapsella, juurikin siksi että lapsella on tilaa touhuta. Me kun ei makkarissa muuta kuin nukuta (ja harrastetaan tietysti seksiä.