J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
T Mielestäni tuollainen on siis hyssyttelyä ja päänsilittelyä, joka ei ainakaan edesauta väkivaltaisen, ehkä narsistin hoitoon hakeutumista.
Minun suhteeni ei alkanut itseni osalta riippuvuussuhteena vaan ihastumisen myötä. Mustasukkaisuuden ja kontrollointihalun luulin johtuvan siitä, että mies vielä tuntenut minua riittävän hyvin luottaakseen paremmin. Osa manipuloinnista tapahtui huomaamattani, sillä tuo mies oli erittäin taitava ohjailemaan kaikkia ympärillään olevia ihmisiä mielensä mukaan. Kun tajusin totuuden aloin pyristellä irti, mutta se täytyi tehdä harkitusti etenemällä.
Lauseesi "jos sinä olet se yksi miljoonasta, jonka kohdalla näin ei ole" ei pohjaudu myöskään faktaan. Ei kannata tässäkään kohtaa yleistää vaikka omalla kohdalla totta onkin.
Yleistäminen on loukkaavaa. Lisäksi se, että asetat myös väkivaltaa tekevän uhrin asemaan puolustelee tarpeettomasti. Tuolla uhri-nimityksellä teet ne julmat teot oikeutetuksi eli väkivaltaa tekevälle pitäisi antaa ymmärrystä. Tokihan sellaiseen sairaaseen käytökseen aiheuttaja on, mutta uhri on siihen syytön eikä hänen pitäisi siitä joutua kärsimään. Mielestäni tuollainen on siis hyssyttelyä ja päänsilittelyä, joka ei ainakaan edesauta väkivaltaisen, ehkä narsistin hoitoon hakeutumista.
Minun suhteeni ei alkanut itseni osalta riippuvuussuhteena vaan ihastumisen myötä. Mustasukkaisuuden ja kontrollointihalun luulin johtuvan siitä, että mies vielä tuntenut minua riittävän hyvin luottaakseen paremmin. Osa manipuloinnista tapahtui huomaamattani, sillä tuo mies oli erittäin taitava ohjailemaan kaikkia ympärillään olevia ihmisiä mielensä mukaan. Kun tajusin totuuden aloin pyristellä irti, mutta se täytyi tehdä harkitusti etenemällä.
Lauseesi "jos sinä olet se yksi miljoonasta, jonka kohdalla näin ei ole" ei pohjaudu myöskään faktaan. Ei kannata tässäkään kohtaa yleistää vaikka omalla kohdalla totta onkin.
Jos fyysinen väkivalta ei mielestäsi ole peruste erolle, niin mikä sitten??
Mun mielestä jokainen saa kärsiä tyhmyydestään jos kerran niin haluaa.
Jokainen joka on vähääkään järkevä, jättää tuollaisen miehen. Jos ei järkeä löydy niin turha siihen on kenenkään puuttua.
Harrastaako hyvä mies väkivaltaa rakasta kohtaan? Satuuttaako hyvä mies ihmistä jota rakastaa, EI mun mielestä.Seuraavan kerran voit olla sairaalassa,sitä seuraana kertana ruumishuoneella! :headwall:Tunteet ovat edelleen aika sekaisin. Olin aivan sata varma, että eroan tuosta mutta nyt tuntuukin aivan päinvastaiselta.. Uhosin jo miehelle eroa, mutta nyt vain haluaisin olla sen kainalossa.. Toivoen että kaikki muuttuu vielä paremmaksi. Hyvä mies hän on..
Tunteet ovat edelleen aika sekaisin. Olin aivan sata varma, että eroan tuosta mutta nyt tuntuukin aivan päinvastaiselta.. Uhosin jo miehelle eroa, mutta nyt vain haluaisin olla sen kainalossa.. Toivoen että kaikki muuttuu vielä paremmaksi. Hyvä mies hän on..