mies kilahti taas, hyvää joulua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miiru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja miiru:
niin. mieli tekis jäädä, mutta vanhemmilla on jotenkin rankan tuntuista, siskoni, eli heidän esikoisensa kuoli tasan 7 vuotta sitten, on jotenkin tungettelevan oloista. Sitä vartenkin hävettää niin hirveesti heidän pulesta.

Ööh. Otan osaa, itsellä myös läheinen kuollut jokunen vuosi sitten. Mutta en nyt käsitä, miten se liittyy tähän teidän tilanteeseen? Sama suru se on varmasti sinullakin ollut sisarena kuin heillä vanhempina. Ja eivätköhän he halua auttaa tytärtään pulassa? Itse asiassa luulisi sitä suuremmalla syyllä, kun ovat yhden lapsen menettäneet, niin haluaisivat pitää sinusta jäljelle jääneestä huolta. Ja tarkoitatko, että häpeät miehesi käytöstä? Et sinä ole miehesi. Ja eikö teidän ollut tarkoituskin jäädä sinne vielä yöksi?

Nyt ei muuta kuin koko poppoo päät tyynyyn ja huomenna uuteen päivään uusin voimin! Pysy vahvana!Älä alistu ääliömäiseen kohteluun!

joo. siis oltiin hänen mukaan lähdössä vaikka puhe oli huomisesta (hän siis kesken pelinsä tämän päätti). Kello oli kahdeksan illalla ja hän rupesi yhtäkkiä pakkaamaan ja äitini sanoi ettei mitään järkeä ole tähän aikaan pienten lasten kanssa lähteä, mieheni huusi että ole sinä ämmä hiljaa ja karjui ettei teillä ole enää mitään asiaa meille ja lähti meidän autolla menemään. Olen yrittänyt soittaa, mutta puhelin on kiinni...

olen todella pahoillani mutta tämä ei ole provo. lapseni ovat 4v. ja pian 2v, sekä siskon poikani pian 8v. jotka kaikki olivat todistamassa tätä. 4v. poikani tuntuu olevan jo tuttu tätä todistaessaan, sillä hän sanoi mummille, että me voitettiin isi. viestitin häelle mitä hän meinaa, muua parin tunnin päästä vasta tuli vastaus (puhelin siis kiinni) että hän tulee huomenna hakemaan ja vanhempiani hän ei haluam nähdä ja kikki on oltava valmiina minuutissa koska hän ei odota hetkeäkään...

Siis onko mua ny vedetty höplästä? :) No kaikkea sitä...No on toi ainakin aikas erilainen versio tuo miehen tarina...jaa että jekkua pukkaa...:) Minä täällä ihan totisena tärisen...:D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
olen todella pahoillani mutta tämä ei ole provo. lapseni ovat 4v. ja pian 2v, sekä siskon poikani pian 8v. jotka kaikki olivat todistamassa tätä. 4v. poikani tuntuu olevan jo tuttu tätä todistaessaan, sillä hän sanoi mummille, että me voitettiin isi. viestitin häelle mitä hän meinaa, muua parin tunnin päästä vasta tuli vastaus (puhelin siis kiinni) että hän tulee huomenna hakemaan ja vanhempiani hän ei haluam nähdä ja kikki on oltava valmiina minuutissa koska hän ei odota hetkeäkään...

Meettekö portille oottamaan?
Kamala sentään jos tää on oikeesti tapahtunut, on siinä anoppikin varmaan tukka pystyssä edelleen. Hieman on kuitenkin erilaiset näkemykset asiasta :D

Jos tämä on totta, en lähtisi tuollaisen miehen matkaan enää. Lapset pelkäävät ja kärsivät,kun aikuiset eivät osaa käyttäytyä. Mun äidilleni ei yksikään mies haistattelisi tai uhoaisi (ja vielä lasten kuullen! ) . Sellaista miestä en voisi enää arvostaa ja häpeäisin sekä pelkäisin tuollaista käytöstä niin paljon, että yhdessä ei voisi jatkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja wehih:
Jos tämä on totta, en lähtisi tuollaisen miehen matkaan enää. Lapset pelkäävät ja kärsivät,kun aikuiset eivät osaa käyttäytyä. Mun äidilleni ei yksikään mies haistattelisi tai uhoaisi (ja vielä lasten kuullen! ) . Sellaista miestä en voisi enää arvostaa ja häpeäisin sekä pelkäisin tuollaista käytöstä niin paljon, että yhdessä ei voisi jatkaa.

siis kyllä, kaikesta päätelle mieheni naantalista nyt kirjoittelee nimimerkillä kaitsu. Harmi vaan hän ei suostu vastaamaan viesteihini vaan kirjoittaa oman näkemyksensä täällä kaksplussan palstalla minkä hän tietää minulle tärkeäksi. raukkamainen hän. mutta minkä sille luonteelleen mahtaa...ö
JA KAITSU, JOS OIKEASTI KIRJOITTELET TÄÄLLÄ, LUULI SUN VASTAAVAN MYÖS MUN VIESTEIHIN, LUULETKO OIKEASTI ETTÄ VALEHETELEN LOPUTTOMIIN VANHEMMILLENI MYÖS SIITÄ MIKSI MULLA ON MUSTA SILMÄ, Tai TÄLLÄ HETKELLÄ MUSTA HUULI...?

Nyt tyttö hyvä heität sen öykkärin pihalle tai/ja muutat vaikka vanhempiesi luo! Tuossa vaiheessa jos mustia silmiä on ei kannata äijää kattoa pätkääkään enää!!

Yhteistyössä