mie olen itse nähnyt kuinka sika, lehmä ja muutama muu elukka teurastetaan ja mie en ole sitä kestänyt nyt aikuis iällä ollenkaa vaikka tieränkin miten ja kuinka ja mistä se ruoka tulee mut pelkkä ajatelukin saa puistatuksen aikaan..mutta silti toi kalan perkaus olen nähnyt monta kertaa jo tosi pienestä pitäen ja ei se kauheeta ole..sika ja lehmä eri asia
vähän isompia ja muutenkin kun niihin on kiintynyt niin pahaa tekee
minulla on nyt kaksi lasta toinen kohta 1v ja toinen 3v niin ne ei ole vielä nähnyt kalan perkausta eikä muutakaan tommosta, mutta johtunenn ehkä siitä et mieheni ei kalasta ja meille ei saa kalaa muutenkaan tuoda kun mieheni on tosi allerginen niille ja vaikka itse pystynyt niitä syömään ja rakastan kalastusta niin silti en osaa perata niitä kaloja
ei ole kukaan sitä mulle käestä pitäen neuvonut
mutta joo meirän muksut pääsee kyllä oppiin kuhan täs ukin luo mennään niin ukki opettaa
heh..
mutta silti ihmiset täällä.. älkää mollatko noin pahasti tätä viestin kirjoittajaa koska, hän on silti ihminen ja haluaa kasvattaa lapsensa toisella lailla.. mutta kyllä toi mieskin olisi saanut keroo pojulle miten tehdään kunnon perkaus ja kertonut ensin pojalle et nyt tehdään näin ja näin ja et illalla voidaan sit yhdessä grillata tai savustaa kala niin poju ois innostunut ja ymmärtänyt tilannetta paremmin ja kertonut äiteelle et kans ensi et nyt tehdään näin ja näin..ja sen äiteenkin ois pitänyt olla siin mukana jos ei kerta ymmärä mitä siin tapahtuu...