Mies ja joku soittaa sille!

  • Viestiketjun aloittaja Nyt mustana en uskalla nikillä
  • Ensimmäinen viesti
Jos uskaltaisi niin pitäisi soittaa sille miehen kaverille (jonka vaimon aloittaja hyvin tuntee) sanoo että "jaa, sullako oli hoito lauantaina? Olen ajatellut että mun velvollisuus on kertoa vaimollesi joka on hyvä ystäväni, vai kerrotko ite?" (vaikka ei olisi aikomustakaan kertoa) Ja sitten odottaa josko kaveri pelästyy ja kertoo mitä oikeesti tapahtui. Mutta nää on tämmösiä "Sherlock Holmes" juttuja, ei mulla kyllä olis pokkaa..
 
Jos uskaltaisi niin pitäisi soittaa sille miehen kaverille (jonka vaimon aloittaja hyvin tuntee) sanoo että "jaa, sullako oli hoito lauantaina? Olen ajatellut että mun velvollisuus on kertoa vaimollesi joka on hyvä ystäväni, vai kerrotko ite?" (vaikka ei olisi aikomustakaan kertoa) Ja sitten odottaa josko kaveri pelästyy ja kertoo mitä oikeesti tapahtui. Mutta nää on tämmösiä "Sherlock Holmes" juttuja, ei mulla kyllä olis pokkaa..
niinpä.. tosin mä olisin tossa kohti katsonut sen puhelimen kokonaan, noloa mieheltä että ei tuu kotiin...
 
mielenkiintoista
Jos uskaltaisi niin pitäisi soittaa sille miehen kaverille (jonka vaimon aloittaja hyvin tuntee) sanoo että "jaa, sullako oli hoito lauantaina? Olen ajatellut että mun velvollisuus on kertoa vaimollesi joka on hyvä ystäväni, vai kerrotko ite?" (vaikka ei olisi aikomustakaan kertoa) Ja sitten odottaa josko kaveri pelästyy ja kertoo mitä oikeesti tapahtui. Mutta nää on tämmösiä "Sherlock Holmes" juttuja, ei mulla kyllä olis pokkaa..
Tää onkin tosi hyvä idea ja jos on pokkaa niin kannattaa kyllä toteutta vaikka tässä vaiheessa tilannetta taitaa olla sama mitä tekee niin metsään ei voi enään mennä.
 
Neiti Etsivä työssään
Ehkä mies on varma, että ap on lukenu miehen kännykän kaikki tiedot ja siitä ajatellu, että on jo jääny kiinni, no can do. Ja siksi nyt sit saunoo kaveriillaan eikä pidä kiirettä...
 
"eee"
Joo, kyllähän tuo siltä kuulostaa, että mies ei uskalla tulla kotiin. Ajattelee paljastuneensa. Mahdollisesti keksii jotain sepityksiä kaveriporukalla, tai sit vaan viivyttelee kun tietää että on riita tulossa eikä selitystä kerta kaikkiaan ole.
 
ODdcarousel
[QUOTE="mä";24455027]Niinpä, ei kai silloin kukaan ole niin tyhmä, että tallentaisi rakastajan numeron nimellä. Kai se on ihan luonnollista, että silloin kumpi vain voisi nähdä kun vieras maija tai matti yrittää siippaa tavoitella.[/QUOTE]

Tässä kai onkin just pointtina se, että tää "Maija" soittaa siihen puhelimeen, kun mies on ulkona. Eli soittaako just silloin siksi, että ap:n mies on sanonut olevansa liikkeellä ilman vaimoa. Ja ovat sopineet ettei soiteta esim arki-iltoina lainkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja roosanäiti;24461335:
niinpä.. tosin mä olisin tossa kohti katsonut sen puhelimen kokonaan, noloa mieheltä että ei tuu kotiin...
Joo, mulla on kahdessa aiemmassa avoliitossa käynyt niin että sit tutkin sen samperin puhelimen ja siellähän sit oli lähetetyissä noita viestejä :( Joten avioliitossani puhelin on aina tarkkailussa :D

Voi kun ei olisi kovin rankka ilta aloittajalla :(
 
eilen grillaamassa
Alkuperäinen kirjoittaja roosanäiti;24455534:
ja meillä muilla on huikea elämä kun me lauantai iltana istutaan ja ootetaan miten ap:n käy... pakko tää on seurata nyt loppuun, toivon kyllä ihan vilpittömästi että kaikki epäilykset oli turhia....
Totta, onneksi mä vasta sunnuntai-iltana tätä seuraan.
 
elämä on totta
Mä uskon, että just tällaiset jutut EIVÄT ole provoja. Koska nämä loppuvat kuin seinään, se tarkoittaa, että aapeelle on selvinnyt jotakin kamalaa. Ei silloin huvita eikä kykene tulla jollekin palstalle päivittämään mitään, kun elämä on pirstaleina.
 
"outoa"
No minua jo ihmetyttää, että miksei se mies vietä aikaa lastensa kanssa? Siis jos just on tullut työmatkalta, ja samana päivänä syyhkäsee baariin, ja sit lapset onkin hoidossa siihen asti, kunnes taas lähtee reissuun.
 
"vierailija"
Jos uskaltaisi niin pitäisi soittaa sille miehen kaverille (jonka vaimon aloittaja hyvin tuntee) sanoo että "jaa, sullako oli hoito lauantaina? Olen ajatellut että mun velvollisuus on kertoa vaimollesi joka on hyvä ystäväni, vai kerrotko ite?" (vaikka ei olisi aikomustakaan kertoa) Ja sitten odottaa josko kaveri pelästyy ja kertoo mitä oikeesti tapahtui. Mutta nää on tämmösiä "Sherlock Holmes" juttuja, ei mulla kyllä olis pokkaa..
Sanoa miehelle (kasvotusten) että kun sun kaverilla oli hoito lauantaina, niin meidän täytyy ehdottomasti kertoa sen vaimolle. Soitetaan nyt heti, niin se on sitten hoidettu. Soitatko sinä vai minä?
Katso suostuuko mies ilmoittamaan kaverin vaimolle asiasta. Vai joko tunnustaa ettei kaveri liity asiaan millään lailla. Tai keksiikö uuden tarinan?
 
Isä
Lähti miehen puhelimesta nyt tällanen viesti : " Parhaillaan baarissa kavereiden kanssa, onko kiireellistä asiaa" ja sitten lähetin omasta puhelimesta ukon kaverille viesti, jossa pyysin kertomaan että ukon puhelin jäänyt kotiin ja että joku on yrittänyt tavoitella ukkoa
Kai sä poistit sen viestin kännykästä, ettei nää, että oot sen lähettäny, sekä vastauksen... Sori jos vastaus täälä jo on, mutta luen vasta sivua 3 :D
 
"hmm"
[QUOTE="vierailija";24463020]Sanoa miehelle (kasvotusten) että kun sun kaverilla oli hoito lauantaina, niin meidän täytyy ehdottomasti kertoa sen vaimolle. Soitetaan nyt heti, niin se on sitten hoidettu. Soitatko sinä vai minä?
Katso suostuuko mies ilmoittamaan kaverin vaimolle asiasta. Vai joko tunnustaa ettei kaveri liity asiaan millään lailla. Tai keksiikö uuden tarinan?[/QUOTE]

Mies voi kieltäytyä soittamasta vaimolle, perusteluina esim. kaverin parisuhteeseen ei tulisi puuttua, tai ei halua hankaluuksia töihin ja työsuhteisiin.

Jos tätä hommaa nyt haluaa vielä selvittää. Aika selväähän tuo nyt tuntuu jo olevan kyllä muutenkin.
 

Yhteistyössä