Uimarannalla nähtyä - jestas mikä uimapuku

  • Viestiketjun aloittaja jestas
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olisko ne läskit hävinneet jos olis ollu ns. mummu-uikkari?
Olisi ne olleet vähän paremmin piilossa. Ei niitä makkaroitaan kuitenkaan tarvitse tieten tahtoen muille esitellä. Tämä on samaa sarjaa kuin ne kaljamaha-miehet jotka kulkee kaukoissa ilman paitaa rentteleitään esitellen.
 
OT - miksei (nuorille?) naisille tehdä bikinetä? :D Pikkutytöille löytyy kyllä postimerkkejä naruineen H&M:stä mutta ku kuppikoko on F (joka ei edes ole mikään jätti :/ ) niin todella vaikea löytää istuvia bikineitä. Kerran olen löytänyt yhdet oikean kokoset Suomesta. Muutoin jopa ihan erikoiskaupoissa ollu aina vääriä kokoja. Kaupan päälle vielä harvemmin hyvännäkösiä.

Henkkohtasesti olen sitä mieltä, että kokoa 44 sopii paremmin bikineihin ku ap:n näyttämään asuun. Bikinit mun mielestä menee aika isojenkin naisten päällä ihan hyvin kunhan ovat oikeeta kokoa. Saa sitten koko kroppa aurinkoakin.
 
Mun mielestä rannalle menemisessä ei ole mitään pahaa vaikka ois ylipainoa.
MUTTA...sekä ranta-asun, kuten muutkin vaatteet voi valita pukevasti. Niin että malli ja väri peittää "pahoja" paikkoja ja korostaa oikeita.
En tajua että vaatteet ylipäätään valitaan epäsopivasti tai mauttomasti.
 
Niin...saahan sitä jokainen pukeutua miten haluaa, mutta ehkä sitä maalaisjärkeä olisi hyvä käyttää tämänkaltaisessa tilanteessa. Tosin ehkä tämä isokokoinen nainen näki itsensä juuri täysin ko uimapukuun sopivana eikä kokenut olevansa millään muotoa olevansa "vääränmallinen ko uikkareihin".

Ja toisekseen...se että huomaa esimerkin kaltaisen ilmestyksen rannalla ei useinkaan vaadi mitään kyttäystä ;) Pätee niin kauniiden kuin vähemmän silmää miellyttävien asioiden huomaamisen suhteen....joskus vain joku asia pistää silmään.
 
endie harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Mun mielestä rannalle menemisessä ei ole mitään pahaa vaikka ois ylipainoa.
MUTTA...sekä ranta-asun, kuten muutkin vaatteet voi valita pukevasti. Niin että malli ja väri peittää "pahoja" paikkoja ja korostaa oikeita.
En tajua että vaatteet ylipäätään valitaan epäsopivasti tai mauttomasti.
minä en taas tajua että voitas kuvitella niin ahtaasti, että kaikkien pitää pukeutua jonkun tietyn muotin mukaan. etä sulle tuollai ja sulle tuollai.
jokainen laittakoon oman makunsa ja tyylinsä mukaan.eipä oo iso ongelma varmaan kellee :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja endie harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Mun mielestä rannalle menemisessä ei ole mitään pahaa vaikka ois ylipainoa.
MUTTA...sekä ranta-asun, kuten muutkin vaatteet voi valita pukevasti. Niin että malli ja väri peittää "pahoja" paikkoja ja korostaa oikeita.
En tajua että vaatteet ylipäätään valitaan epäsopivasti tai mauttomasti.
minä en taas tajua että voitas kuvitella niin ahtaasti, että kaikkien pitää pukeutua jonkun tietyn muotin mukaan. etä sulle tuollai ja sulle tuollai.
jokainen laittakoon oman makunsa ja tyylinsä mukaan.eipä oo iso ongelma varmaan kellee :)
Toi on kyllä puppua.
Kyllä maailmassa vaatetta riittää ilman että pitää pukeutua jonkun muotin mukaan jos on tiettyä kokoa :D
Penään ihmisiltä itsekritiikkiä ja hyvää makua, mutta olen kyllä huomannut että tässä maassa ne on monelta kadoksissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Alkuperäinen kirjoittaja endie harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Mun mielestä rannalle menemisessä ei ole mitään pahaa vaikka ois ylipainoa.
MUTTA...sekä ranta-asun, kuten muutkin vaatteet voi valita pukevasti. Niin että malli ja väri peittää "pahoja" paikkoja ja korostaa oikeita.
En tajua että vaatteet ylipäätään valitaan epäsopivasti tai mauttomasti.
minä en taas tajua että voitas kuvitella niin ahtaasti, että kaikkien pitää pukeutua jonkun tietyn muotin mukaan. etä sulle tuollai ja sulle tuollai.
jokainen laittakoon oman makunsa ja tyylinsä mukaan.eipä oo iso ongelma varmaan kellee :)
Toi on kyllä puppua.
Kyllä maailmassa vaatetta riittää ilman että pitää pukeutua jonkun muotin mukaan jos on tiettyä kokoa :D
Penään ihmisiltä itsekritiikkiä ja hyvää makua, mutta olen kyllä huomannut että tässä maassa ne on monelta kadoksissa.
Tää on just niin tätä...kun joku asia on muodissa niin siihen pitää pukeutua sopii se sinun vartalollesi tai ei...mutta kun se on muotia niin pakkohan se on ja kun kaikki julkkiksetkin niin kyllä minäkin :whistle:
 

Yhteistyössä