No ni täällä ollaan, hengissä ja jossain sielun voimissa. Ukko tuli vasta tänään aamulla. Eilen vedin sanoinkuvaamattomat humalat voitte ihan vapaasti moralisoida että join..lapset on siskolla hoidossa ne ei tiedä tästä koko persekohtauksesta mitään. Ukkoa ei alkanut kuulua saunasta laitoin kaverilleen viestin että pyytää soittamaan kun ehtii, ukko soitti, tuli h9irveä riita puhelimessa se oli siellä muutaman saunakaljan juonut ekä mitään kiirettä kotiin. Toivotin sen hevon helvettiin, pyysin kaverin meille ja vedettiin sitten kaapista viiniä sen mitä jaksettiin.
Ukko tuli ja lähti samantien nimittäin mun alotteesta äitinsä luokse. Yritin kysyä siltä, että oliko sen mielestä se oksennustarina kovinkin järkevän kuulonen, miksi jäi kaverilleen yöksi ja koko päiväksi sinne saunomaan ja juimaan kaljaa vaikka oli sovittu yhteisestä päivästä. Miksi ei tullut hakemaan puhelintaan tai ollut yhtään huolissaan minusta tai lapsista siihen sano vaan että no kyllähän te täällä pärjäätte..
JA nyt seuraa ihan paras, oli oikeasti kahta vaille etten käynyt ksen kurkkuun kiinni : " minkä minä sille voin, jos kaveri raahaa jotain naista hotelliin en minä voi niitä olla vahtimassa, jos haluat niin soita ( ukon kaverin vaimon nimi) ja kysy vaikka siltä jos et usko ja sitten ne ämmät alkoi aamulla oksentelemaan siellä joka paikkaan ja me otettiin kamat ja lähdettiin " kysyin siltä että miksi puhuu monikossa ämmistä että eikös niitä ollut vaan yksi ja miksi hänen puhelimessa on sen "ämmän" numero ja että onko sen kaveri tosissaan kertonut vaumolleen että on ollut naisia huoneessa ja oliko niitä kaksi, kome, viisi vai kymmenen niitä naisia. Sitten tulee ihan hiljasta. Ja sitten mä sanon että nyt lähtee mutsinsa luokse, menee sieltä työmataklle ja kun tulee takasin ni KERTOO TOTUUDEN ja käy sukupuolitestissä ja tuo sen lapun mulle. En keksiny muutakaan, oisin niin halunnut sivaltaa sitä kunnolla, että tuntuis. Nyt en vieläkään tidä mikä on totta ja mikä valetta.
Se ei ole koskaan, millonkaa, pettänyt mun luottamusta, jäänyt kaljottelemaan tai mitään muutakaan idioottia, aina on voitu sopia kaikesta.saa mennä ja olla ja tulla. Vissiin sitten siinä just se virhe, oon niin idioottipaskaymmärtäjä ettei paljon paina nussia jotain toista jossain kämäsessä hotellissa.