Mies ja joku soittaa sille!

• Viestiketjun aloittaja Nyt mustana en uskalla nikillä
  • Ensimmäinen viesti
alottaja
No ni täällä ollaan, hengissä ja jossain sielun voimissa. Ukko tuli vasta tänään aamulla. Eilen vedin sanoinkuvaamattomat humalat voitte ihan vapaasti moralisoida että join..lapset on siskolla hoidossa ne ei tiedä tästä koko persekohtauksesta mitään. Ukkoa ei alkanut kuulua saunasta laitoin kaverilleen viestin että pyytää soittamaan kun ehtii, ukko soitti, tuli h9irveä riita puhelimessa se oli siellä muutaman saunakaljan juonut ekä mitään kiirettä kotiin. Toivotin sen hevon helvettiin, pyysin kaverin meille ja vedettiin sitten kaapista viiniä sen mitä jaksettiin.

Ukko tuli ja lähti samantien nimittäin mun alotteesta äitinsä luokse. Yritin kysyä siltä, että oliko sen mielestä se oksennustarina kovinkin järkevän kuulonen, miksi jäi kaverilleen yöksi ja koko päiväksi sinne saunomaan ja juimaan kaljaa vaikka oli sovittu yhteisestä päivästä. Miksi ei tullut hakemaan puhelintaan tai ollut yhtään huolissaan minusta tai lapsista siihen sano vaan että no kyllähän te täällä pärjäätte..
JA nyt seuraa ihan paras, oli oikeasti kahta vaille etten käynyt ksen kurkkuun kiinni : " minkä minä sille voin, jos kaveri raahaa jotain naista hotelliin en minä voi niitä olla vahtimassa, jos haluat niin soita ( ukon kaverin vaimon nimi) ja kysy vaikka siltä jos et usko ja sitten ne ämmät alkoi aamulla oksentelemaan siellä joka paikkaan ja me otettiin kamat ja lähdettiin " kysyin siltä että miksi puhuu monikossa ämmistä että eikös niitä ollut vaan yksi ja miksi hänen puhelimessa on sen "ämmän" numero ja että onko sen kaveri tosissaan kertonut vaumolleen että on ollut naisia huoneessa ja oliko niitä kaksi, kome, viisi vai kymmenen niitä naisia. Sitten tulee ihan hiljasta. Ja sitten mä sanon että nyt lähtee mutsinsa luokse, menee sieltä työmataklle ja kun tulee takasin ni KERTOO TOTUUDEN ja käy sukupuolitestissä ja tuo sen lapun mulle. En keksiny muutakaan, oisin niin halunnut sivaltaa sitä kunnolla, että tuntuis. Nyt en vieläkään tidä mikä on totta ja mikä valetta.
Se ei ole koskaan, millonkaa, pettänyt mun luottamusta, jäänyt kaljottelemaan tai mitään muutakaan idioottia, aina on voitu sopia kaikesta.saa mennä ja olla ja tulla. Vissiin sitten siinä just se virhe, oon niin idioottipaskaymmärtäjä ettei paljon paina nussia jotain toista jossain kämäsessä hotellissa.

alottaja
Alkuperäinen kirjoittaja tsemppiä kovasti;24469579:
Olen pahoillani. Juuri tuo sinisilmäisyys ja ymmärtäväisyys taitaa koitua monen naisen kohtaloksi :/
Näköjään joo luottamus ja rakastaminen ei riitä mihinkään onnelliseen liittoon. Tai sitten on ollut ongelmia, joista ei ole mulle mitään sanonut ja sittenhän koko liitto on vaan valhetta. Helvetin synkkää valhetta.

alottaja
[QUOTE="tiiu";24469589]voi paska mikä äijä! Hyvä et heitit pihalle. Mä en kyl pystyis anteeks antamaan..[/QUOTE]
Se on viikon reissussa. Sehän ehtii vaikka kihlata sen uuden naikkosensa vaikka siellä, mulle on tällä hetkellä ihan sama vaikka painuis sen luokse asumaankin

alottaja
[QUOTE="nii";24469599]höh, ompahan ikävää. Mitä meinaat, ero?[/QUOTE]
No on viikon reissussa työt pitää tietysti hoitaa ei siinä mitään mä n ainakaan voi pyssäyttää koko elämääni tähän paskaan just nyt päällimmäisenä lapset jotka tulee aamulla, siskolle laitoin tekstarin mikä täällä tilanne.Ja ettei pää hajoo, pelkään että pimahdan nyt ei tunnu siltä mut hulluuttapas ei huomaakaan ja sitten oon lataamossa. Paska paska juttu. Talo tuli valmiiksi vuos sitten, pitkä liitto, kolme lasta, velkasia ollaan ukolla firma, johon mä teen myös töitä menee koko paletti uusiksi jos tämä ei selviä. En voi sanoa heti että ero. En vaan voi. Mikä helvetti siinä on että pitää sotkea kaikki, onko ihan todella sen arvosta joku satunnainen pillunsaanti.

sir
Voi miten pahoillani olen puolestasi..! Jaksamisia, viikon työmatkan jälkeen ehkä pystytte keskustelemaan asiasta. Tämän ei nyt tarvitse välttämättä olla kaiken loppu, vaikka aika synkkää nyt onkin. Toivottavasti saat ja pyydät lastenhoitoapua, jos sellaista tunnet tarvitsevasi.

"jännittää"
Nyt on jännät paikat mitä sukupuolitesti paljastaa. Jos ukkos onkin nainen niin sillonhan kyseessä on ollit lättäpillutouhut. Hyi, ainakin jättäsin mieheni jos se paljastuis lesboks!!!

"vieras"
No tutkitko sä miehes puhelinta sit? Otitko selville, kuka se nainen on? Siis numeron perusteella, otitko selvää? Niin miksi ihmeessä miehes olis tallentanu naisen numeron kännyynsä, on tosi outoa. Tai ehkä miehes tietää,että sä et tutki sen puhelinta ja siksi niin teki.

Tuliko siltä naiselta enää mitään viestejä tai puheluita sun miehes kännyyn sit enää?

Huh, miten kamalaa. Myötätunnosta on pala kurkussa! Onneksi on siskosi, jolta toivottavasti saat tukea nyt!
Miehesi luultavasti petti ensi kertaa, veti känniä kolme päivää, eikä ole "ihan" oma itsensä nyt. Jokainen joka on juonut kahtena päivänä peräkkäin tietää tuon toisen päivän kännin huolettoman olotilan, kun millään ei ole mitään väliä. Ja ensikertalaiseksi hänet paljastaa harkitsemattoman hölmöt selitykset!
Miehelläs on kamalan tukala olla, kun hän selviää ja monen päivän krapula painaa päälle! Mielestäni sanoit ihan hänelle hyvin: vaadit totuuden.

Sä selviät varmasti, äläkä nyt pahimmassa tuskassa mieti kuin tätä hetkeä! Elät lasten kanssa hetken kerrallaan - asiat järjestyvät kyllä, tavalla tai toisella!

VOIMIA!!

alottaja
En tutkinut puhelinta, se kun ei ollut minun tarkoitukseni alun perinkään. Jos ukko olis ottanut puhelimensa mukaan tätä ei olis tapahtunut. Toisaalta jos mä en olis tavannut sitä ollenkaan ei tätä olis tapahtunut että ihan sama se tässä vaiheessa on... sinulle vitsiniekka siellä, tarkoitin tietysti sukupuolitautitestiä mutta jos nyt sait itselles naurut siitä että oon ehkä vähän tunnekuohuinen just nyt että ei ole varmaan virheetöntä tekstiä monissakaan viesteissäi hah hah vaan sulleki.
Kiitos kaikille tuesta! Nyt meen nukkumaan että jaksan aamulla jatkaa arkea eteenpäin, toisaalta onni että sillä on se työmatka ehdin kasata itseni sen edessä en kyllä murru tän takia todellakaan.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
eijaksa
Todella paljon voimia ap:lle!
Tuollaisen miehen takia ei todellakaan kannata "murtua", eiköhän se ole mies joka murtuu kun viikon sulattelee työmatkallaan mitä tuli tehtyä. Ja vaikka se sinullekin on ilmeisesti jo selvinnyt niin syylliseltähän mies vaikuttaa; nimen tallentaminen puhelimeen, kaverin luokse jääminen saunomaan ja sitten vielä yöksi ja lähtö äitinsä luokse. Kukaan syytön ei noin toimisi.
Toivottavasti asiat selviää.

soffena
jos ei olis tehnyt mitään väärin niin olis kyllä sen takonut sun päähän....Tais lähtä häntä koipien välissä karkuun!!!! Tsemppiä ap,lle

Toisaalta jos reissulla on tullut kaksi naista huoneeseen ja toinen ollut kaverin hoito niin on varmasti ollut miehellä vaikea vastustaa jos toinen naisista vaik haluis jotain....

"..."
[QUOTE="jännittää";24469762]Nyt on jännät paikat mitä sukupuolitesti paljastaa. Jos ukkos onkin nainen niin sillonhan kyseessä on ollit lättäpillutouhut. Hyi, ainakin jättäsin mieheni jos se paljastuis lesboks!!![/QUOTE]

Tämä ap:n miehen oikean sukupuolen paljastuminen minuakin eniten jännittää.

Terveen miehen vaimo
kyllähän nyt normaali mies vetelee pillun reikään ja peraeen reikään jos joku känninen mummo tulee huoneeseen perseen posket ulosteessa ja maksottuneet okset riippari tisseillä. Siihen vaan muori pitkälleen sänkyyn ja kalu sisään. Itseäni huolestuttais jos oma mieheni ei tekisi näin. Epäilisin poikkeavaksi tai impotentiksi.

"vieras"
Selvähän se on, että miehellä on ollut jotain juttua hotellihuoneessa jonkun naikkosen kanssa, ovat kenties ryypiskelleet porukalla. Tiedä sitten miten pitkälle on johtanut mutta kuitenkin niin tuttavallisia ovat, että puhelinnumerokin on talletettuna, tarkoitus siis pitää yhteyttä jatkossakin eikä ollut mikään "kaverin hoidon kaveri".

Itse olisin vaatinut selitystä heti, nyt ehtii viikossa asian kääntää päälaelleen niin, että alottaja joutuu "syytteeseen" urkkimisesta ja mies tekee hänestä pahiksen. Itsehän hän ei ole jäänyt mistään kiinni todisteiden kera. Ja itse olisin tutkinut koko puhelimen todisteiden saamiseksi. Jos mies ei ole syyllistynyt mihinkään, ei puhelimen tutkimisesta pitäisi suuttua. Ja jos mies ei ole syyllinen, luulisi hänen kiivaasti todistelevan syyttömyyttään.

Sitä kyllä vähän ihmettelen, että ensin on työmatkalla, sitten baariin ja sitten päivä kahdestaan vaimon kanssa ja taas viikoksi työmatkalle. Milloin lapset ehtii olla isin kanssa?

Onneksi mun mies ei käy työmatkoilla. Mulla on liian hyvä mielikuvitus ja olen liian fiksu ottamaan vastaan huonoja selityksiä, valheet näkyy läpi aina. Exän kanssa suhde kaatui valehteluun ja siksi takaraivoon on jäänyt peikko nakuttelemaan, olen tässäkin suhteessa (kestänyt jo toistakymmentä vuotta) varuillani vaikken sitä päällepäin näytäkään. Mielestäni ihan itsesuojeluvaistoon kuuluu havainnoida itseä ja läheisiä uhkaavista tilanteista.

nro 248 jatkaa vielä
Kun mies seuraavan kerran on alottajaan yhteydessä, vetoaisin sinuna teidän yhteiseen elämäänne, perheeseenne ja yritykseenne. Rauhallisesti esittäisin ainoan toiveen: kerro totuus. Ihan sama, mikä se on, kunhan on totuus. Lupaat olla hermostumatta, oli se mikä tahansa (tämä ei tarkoita sitä, että hyväksyisit kaiken mutta kuuntelet kuitenkin raivoamatta ja rauhassa sulattelet kuulemaasi).
Tärkeintä suhteessa on pystyä luottamaan toisen sanoihin. Jos mies on hairahtanut hetken huumassa hauskanpitoon, ok, asia voi olla selvitettävissä kunhan luottamus säilyy.

Yhteistyössä