mies gyne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelokas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
onko ne miesgynet vanhoja vai nuoria? tai siis tietty niit on kumpiakin mut meijä paikkakunnalla on yks vanha miesgyne ja sille en tahtois men,kamalan näkönenki....tulee yök olo ihan.mahtaako enää olla ees työelämässä...

mulla oli kans teininä kauhee kammo, ylipäätänsä gynejä kohtaan, ja silloin ajattelin etten tee koskaan lapsiakaan ku sillon on jonku pakko kurkata sinne... :D
Mut nykyään ku oon lähihoitaja ja työssä nähny yhtä sun toista vehjettä niin ei mitään ongelmaa. Ei ne sitä sillä mielellä katto... Työtänsä ne vaan tekee...

Olen käynyt aina ennen naisgynellä ja kokemus on aina ollut enemmän ja vähemmän "kovakourainen", viimeksi kävin miesgynellä (vanhempi mies, pitkään ollut alalla) ja menen uusiksi. Tarkastus oli nopea ja en edes juuri huomannut, eli ei ollut sellaista kovaa otetta, kuin joillakin naisgyneillä on.

Mulla kokemus sekä hyvästä että huonosta miesgynestä. Keskussairaalan naistenpolin ylilääkäri murjoi kun teurastaja sikaa, ja hyvä kun ei nauranu päälle!! Yksityisellä taas oli asiallinen ja teki työnsä nätisti turhia kourimatta. Naisgynet omalla kohdalla olleet parempia.

Oon käynyt kahdella miesgynellä keskenmenojen yhteydessä eikä ole jäänyt pahaa makua suuhun. Itse jos olen aikaa varaillut niin olen varannut naiselle.
Näissä tapauksissa ei ole valinnan varaa ollut eikä se sitten häirinnytkään että gyne on mies kun kohdalle osui, vaikka etukäteen olisin niin aavistellutkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulle ainakin ihan sama. Tosin monet naisgynet on tosiaan kovakouraisia ja aika monet vähän tietämättömiä.
Melkein sanoisin, että mies on parempi.

mistäköhän seki johtuu et miehet on parempia? tuleeko se niinku luonnostaan niiltä.

Olen käynyt ja ihan ammattitaitoisia olivat. Tuntuu, että nuo miehet usein kertovat enempi. Naisgynet olettavat naisen kyllä tietävän.

Ja jos sinua helpottaa, niin silloin kun on miesgyne huoneessa on aina myös naishoitaja paikalla. Ainakin täällä on sairaalassa tuo käytäntö. Naisgynen kanssa voi olla potilas yksinään.

Mulle ainakin ihan sama. Tosin monet naisgynet on tosiaan kovakouraisia ja aika monet vähän tietämättömiä.

mistäköhän seki johtuu et miehet on parempia? tuleeko se niinku luonnostaan niiltä.

reps! toi on kyl niin totta. mä oon melkein aina saanu miesgynen ja on ollu hyviä, paitsi kerran yks oikeesti hikeä valuva sijainen. yöks :x

Alkuperäinen kirjoittaja juh:

reps! toi on kyl niin totta. mä oon melkein aina saanu miesgynen ja on ollu hyviä, paitsi kerran yks oikeesti hikeä valuva sijainen. yöks :x

jos se oli ekaa kertaa asialla...tai sit se oli outo kapistus sille ja rupes hikeä puskemaan.

joo, ei kyllä houkuttele noi miesgynet mutta ne on parempia ja helläkätisempiä... naisgynet runnovat ja vähät välittävät jos pyytää varovaisempaa tutkimusta! Yliaikaiskontrollissa mua naislääkäri runnomalla runnos ja sanos vaan että pian joudut kärsimään vielä pahemmin... ei kivaa, kun muutenkin on kammoa noista alapään ronkinnoista. Mutta synntytyksessä mulla oli mieskätilö ja olosuhteisiin nähden kaikki tehtiin hellävaroen :)

Alkuperäinen kirjoittaja Hipkukka:
Olen käynyt ja ihan ammattitaitoisia olivat. Tuntuu, että nuo miehet usein kertovat enempi. Naisgynet olettavat naisen kyllä tietävän.

Ja jos sinua helpottaa, niin silloin kun on miesgyne huoneessa on aina myös naishoitaja paikalla. Ainakin täällä on sairaalassa tuo käytäntö. Naisgynen kanssa voi olla potilas yksinään.

Täh?

Eipä oo ollut esiliinaa koskaan, ihan kaksisteen olen miesgynien (taimitensekirjoitetaan) aina ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Hipkukka:

Täh?

Eipä oo ollut esiliinaa koskaan, ihan kaksisteen olen miesgynien (taimitensekirjoitetaan) aina ollut.

Hei millä vuosisadalla te elätte?!?
Juu kyl miekin oo ihan kaksitaan ollu miesgynen kanssa!

Eiköhän ne miehet yleensä oo naisia pätevämpiä siinä alapään ronkkimisessa :xmas:

Sit kannattaa ehkä huolestua jos ne alkaa haistelemaan sormiaan tutkimuksen jälkeen :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja pelokas:
kuinka moni on käynyt mies gynellä?
mie en oo ja nyt ei ollut muille aikoja eli oli pakko ottaa, nyt pelottaa/jännitä.
työtäänhän ne vaan tekee mut silti:(

No mulla oli kerran ja jänskätti vähä kans. Mut oli paljo parempi ku nio naiset. Naiset tuntuu repivän paikkoja, ku se on "tuttu". Miesgyne taas oli tosi hellävarainen ym.