mies gyne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mantatyttö82:
Alkuperäinen kirjoittaja daa:
Alkuperäinen kirjoittaja Mantatyttö82:
Pitäskö sitä alkaa opsikelemaan urologiksi :whistle:

Jos älliä riittää (mulla ei riittäis lekuriksi) niin miksei :)
Ai tarvitaanko siihen älli, jaa no ei mun sitte varmaan kannata. Mää vaan luulin että ei tarvi osata muuta kuin ravistella

:whistle:

Joo kato se ravistelu ei enää vanhemmilla potilailla toimi. Sit täytyy tietää ja hallita muut kikat ;)

En oo ikinä mies gynekologilla ollut, joten en osaa niistä sanoa, mutta ei ne nais gynetkään aina kivoja oo. Ensimmäinen gynekologini ei katsonut minuun kun puhui ja kun hän teki tutkimusta tuli minulle sellaienen olo kuin olisin ollut ällöttävä pahanhajuinen raato, johon ei tehnyt mieli koskea ollenkaan. No eisen tietäänkää olisi pitänyt lääppimään alkaa, mutta kohdella nyt edes kuin ihmistä. Lopuksi se mumisi jotain rintojen tutkimisesta ja melkein heitti mut ulos.

viimeksi kävin myös gynellä ja siinä samassa meni usko niihin huhuihin että miesgynet olis jotenkin hellempiä käsistään ku naiset. mitä ihmettä ne tutkii persreijän kautta? :headwall: ei ollu kivaa. ja ukko meinas nuijia sen äijän ku onnuin tutkimushuoneesta pihalle... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja flow87:
viimeksi kävin myös gynellä ja siinä samassa meni usko niihin huhuihin että miesgynet olis jotenkin hellempiä käsistään ku naiset. mitä ihmettä ne tutkii persreijän kautta? :headwall: ei ollu kivaa. ja ukko meinas nuijia sen äijän ku onnuin tutkimushuoneesta pihalle... :whistle:

lantion tilavuutta

Minulla on kerran ollut miesgyne ja siihen on saanut jäädäkin.. oli viel joku ylilääkäri.. se puhui minulle aika alentavaan sävyyn, ku kerroin ettei meillä ole ehkäisyä käytössä, en kerennyt mainita, että yritämme lasta.. olin silloin papa-kokeessa ja minulle oli reilu puol vuotta aikaisemmin todettu luokka3.. mutta sitten koepaloissa ei ollut mitään ja tässäkin kokeessa oli taas luokka1.. sit se oli kova kourainen, että alavatsaan sattui sit ku lähdin sieltä.. ja olin myös aika järkyttynyt, joten ku kotiin pääsin en tehnyt muuta kuin itkenyt.. tein silloin päätöksen, että vaadin tästä lähdin naislääkärin ja olen saanutkin.. niin, olin mie toivonut silläkin kertaa naislääkäriä, mutta menin sitten tyhmänä aikaisin sinne lääkärille ja jouduin sit tämän mieslääkärin käsittelyyn.. :(

Njjäääh, elä ressaa.
Mut mieti sit kun ethän sä voi mistään tietää sen sun NAISgynen seksuaalista suuntausta. Että sitäkö vasta "likanen" fiilis olis ku oisit jonkun kaaaamalan yööököttävän lepakon sörkittävänä käyny!! :o :o ;) ;)
Että kun tuntuu että toi miesgynekammo johtuu juurikin noista seksuaalisista jutuista, niin mistäs tuota koskaan tiiät...
Tahi tietty, voihan sitä kysyä että "PÄIVÄÄ, kumpikos värkki sitä lääkäritätiä/setää tuolla jalkovälissä niinko seksimielessä kiinnostaa??Että sillä vaan jotta otanko pöksyä kinttuun vaiko enkö!"

mulle teki vaikena olon jo se, että reumalääkärinä oli mies. piti maata siinä sängyllä kun se kokeili varpaat ja pyöritteli lonkat ja polvet yms. seisaallaan ollessa taas kokeili sormet ja pyöritteli kädet. ei oo sattunut miesgyneä, mut eipä nuo naisgynetkään sitä värkkiä tuijota, vaan muualle kattelevat.tekevät vaan työtään.

Minulla on nöyryytetty ja ällöttävä olo jokaisen gyne käynnin jälkeen (ja usein monta päivää), oli kyseessä sitten nainen tai mies. Minusta on vain kerrassaan nöyryyttävää levähyttää haarukset vieraalle ihmiselle nokan korkeudelle, vaikka sinut olenkin muuten vartaloni kanssa.

Viimeeksi eilen taas jouduin käymään gynellä (pillerien haku) ja sisätutkimus tehtiin taas, vaikkei edellisestäkään ollut kauaa. Lääkärinä oli nuori tyttö, joka oli mielestäni kovin kovakourainen, alavatsaa sattui viellä tänäänkin. Lisäksi lässytti ällöttävästi koko tutkimuksen ajan kuin lapselle ja kehuskeli miten kiva ja helppo on tunnustella kohtua kun on niin litteä ja laiha vatsa.. Ihan kivasti sanottu, mutta toimenpiteestä jäi silti taas kerran ahdistava olo pitkäksi aikaa. :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mut eipä nuo naisgynetkään sitä värkkiä tuijota, vaan muualle kattelevat.tekevät vaan työtään.

Näinpä! Mulla on mieslääkäri neuvolassa, tekee siis sisätutkimukset ja ei koskaan tuijota värkkiä vaan juttelee samalla ja katsoo aivan muualle kuin sinne p*lluun, yleensä katsoo silmiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
mut eipä nuo naisgynetkään sitä värkkiä tuijota, vaan muualle kattelevat.tekevät vaan työtään.

Näinpä! Mulla on mieslääkäri neuvolassa, tekee siis sisätutkimukset ja ei koskaan tuijota värkkiä vaan juttelee samalla ja katsoo aivan muualle kuin sinne p*lluun, yleensä katsoo silmiin.

:x

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:

:x

Niin mitä --> :x ??

kaikki naispuoliset gynet joilla oon ollut,on ollu paljon kovakouraisempia kuin miehet. siis miesgynet.
ja koska molemmissa raskauksissa ramppasin äippäpolilla sekä makasin osastolla, on vertailukohteita kertynyt.

naistentautien osastolla avustavana hoitajana toimineena mielipiteeni oikeasti on että miesgynet ovat huomattavasti hellävaraisempia toimissaan kuin naispuoliset kollegansa. mistä sitten johtuukaan, oma kokemukseni gynellä käynneistä on sama eli minä valitsen aina miespuolisen gynen jos mahdollista itse:)

sitäpaitsi tuskin kukaan kicksejä saa, työtään he vain tekevät...

Alkuperäinen kirjoittaja ainakin:
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:

lantion tilavuutta

tietenkii :headwall: