Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mantatyttö82:Pitäskö sitä alkaa opsikelemaan urologiksi![]()
Ai tarvitaanko siihen älli, jaa no ei mun sitte varmaan kannata. Mää vaan luulin että ei tarvi osata muuta kuin ravistellaAlkuperäinen kirjoittaja daa:Alkuperäinen kirjoittaja Mantatyttö82:Pitäskö sitä alkaa opsikelemaan urologiksi![]()
Jos älliä riittää (mulla ei riittäis lekuriksi) niin miksei![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mantatyttö82:Ai tarvitaanko siihen älli, jaa no ei mun sitte varmaan kannata. Mää vaan luulin että ei tarvi osata muuta kuin ravistellaAlkuperäinen kirjoittaja daa:Alkuperäinen kirjoittaja Mantatyttö82:Pitäskö sitä alkaa opsikelemaan urologiksi![]()
Jos älliä riittää (mulla ei riittäis lekuriksi) niin miksei![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:viimeksi kävin myös gynellä ja siinä samassa meni usko niihin huhuihin että miesgynet olis jotenkin hellempiä käsistään ku naiset. mitä ihmettä ne tutkii persreijän kautta? :headwall: ei ollu kivaa. ja ukko meinas nuijia sen äijän ku onnuin tutkimushuoneesta pihalle...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mut eipä nuo naisgynetkään sitä värkkiä tuijota, vaan muualle kattelevat.tekevät vaan työtään.
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mut eipä nuo naisgynetkään sitä värkkiä tuijota, vaan muualle kattelevat.tekevät vaan työtään.
Näinpä! Mulla on mieslääkäri neuvolassa, tekee siis sisätutkimukset ja ei koskaan tuijota värkkiä vaan juttelee samalla ja katsoo aivan muualle kuin sinne p*lluun, yleensä katsoo silmiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mut eipä nuo naisgynetkään sitä värkkiä tuijota, vaan muualle kattelevat.tekevät vaan työtään.
Näinpä! Mulla on mieslääkäri neuvolassa, tekee siis sisätutkimukset ja ei koskaan tuijota värkkiä vaan juttelee samalla ja katsoo aivan muualle kuin sinne p*lluun, yleensä katsoo silmiin.
:x
Alkuperäinen kirjoittaja kuuppa:Aika erikoinen ammatin valinta...miksköhän miehet haluavat gynekologiksi?
Alkuperäinen kirjoittaja ainakin:Alkuperäinen kirjoittaja flow87:viimeksi kävin myös gynellä ja siinä samassa meni usko niihin huhuihin että miesgynet olis jotenkin hellempiä käsistään ku naiset. mitä ihmettä ne tutkii persreijän kautta? :headwall: ei ollu kivaa. ja ukko meinas nuijia sen äijän ku onnuin tutkimushuoneesta pihalle...![]()
lantion tilavuutta