V
vierailija
Vieras
Bašar al-Assad tuomittiin kuolemaan
Syyrian entinen presidentti Bašar al-Assad on tuomittu kuolemaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi sä äänestit diktaattorien ja Venäjän ystävänä tunnettua Halosta presidentiksi?Persutrolli on taas liekeissä. Kaasupetrin suolista tupruaa vahvat aromit palstalle.
Syitä oli lukemattomia. Olen ylpeä Tarjan upeasta urasta naisten tasa-arvon hyväksi. Näin ennen paljon unia Tarjasta. Ehkä vielä joskus tapaamme jossain. Olemmehan molemmat höpsöjä isoäitejä.Miksi sä äänestit diktaattorien ja Venäjän ystävänä tunnettua Halosta presidentiksi?
Venäjämielisyys kuuluu sun arvoihin...Syitä oli lukemattomia. Olen ylpeä Tarjan upeasta urasta naisten tasa-arvon hyväksi. Näin ennen paljon unia Tarjasta. Ehkä vielä joskus tapaamme jossain. Olemmehan molemmat höpsöjä isoäitejä.
Tulen kaikkien ihmisten kanssa toimeen. Kirjoitin aikoinaan venäjän yo-kokeissa siltä varalta, että naapurin iso kathu nappaa Suomen takaisin haltuunsa.Venäjämielisyys kuuluu sun arvoihin...
Sä toivoit ja toivot vieläkin Venäjän valtaavan Suomen.Tulen kaikkien ihmisten kanssa toimeen. Kirjoitin aikoinaan venäjän yo-kokeissa siltä varalta, että naapurin iso kathu nappaa Suomen takaisin haltuunsa.
Otan hyvin vakavasti Jukka Savolaisen puheet Venäjän laajentumistavoitteista.
Jos Putin tapaisi minut, hän painuisi heti datsalleen sieltä palaamatta julkisuuteen, ja rauha palaisi koko maailmaan.
Minulle aikoinaan ennustettiin erikoistehtävää. Tämä duunivisio olisi kiva toteuttaa. Pyytäisin Niinistön ja Halosen kaa neuvotteluun.