mies gyne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla ollu paristi. Eka kerralla kävin tk:ssa ultrassa, kun oli alkuraskauden verenvuotoa. Tää heppu työns sitä ultrakapulaa sisään niin jotta melkeen huusin kivusta (sitä en tehnyt edes synnyttäessä joten se todella sattui). Sen jälkeen oli pitkään sellanen "raiskattu" olo. :whistle:

Toinen oli eräs ulkomaalaissyntyinen synnytyslääkäri kätilöopistolla kuopuksen kohdalla. Ensimmäiseks alkoi repii kalvoja, jos vaikka pussi poksahtais ja päästäis synnyttää (teki tän siis ihan tosta noin vaan ya-kontrollissa) ja voi jumaliste, että sekin sattui... ei onnistunu siinä. Tuli sitte pari tuntia myöhemmin puhkasee ne oikeesti.

No mutta. Ei ne ainakaan helläkätisiä ole ollu. Mutta oikeesti ihan sama kumpi siellä jalkopäässä sitte on...

Entäs mieskätilöt? Kokemusta ei ole, onko jollain?

Ei ole ihmekään jos tutkimuksen jälkeen sattuu, jos ei lääkärit uskalla katsoa tutkimaansa värkkiä...
Mulla on ollu mies kätilö synnytyksessä ja ihan hyvä se oli. Ärsytti vaan kun se puhu miehen kanssa JALKAPALLOSTA kun minä pungersin muksua pihalle...no mies tykkäsi, oli jotenkin rennompi kokemus!
Synnytyksen jälkeen eräs nuori mieskandi tutki maitoa täynnä olevat rintani. Pojan kädet tärisi, pelkäsin että maito muuttuu pian voiksi rinnoissani, se oli yököttävä kokemus.

Niin no mä en voi sanoa tähän mitään, kun itse just peruutin ajan gynelle, joka ois ollu mies ja siksi, et se ois ollut mies.. :snotty: Jään mieluummin odottamaan, että pääsen naiselle...

Alkuperäinen kirjoittaja flow87:
viimeksi kävin myös gynellä ja siinä samassa meni usko niihin huhuihin että miesgynet olis jotenkin hellempiä käsistään ku naiset. mitä ihmettä ne tutkii persreijän kautta? :headwall: ei ollu kivaa. ja ukko meinas nuijia sen äijän ku onnuin tutkimushuoneesta pihalle... :whistle:

Mulla on kanssa miesgyne kerran työntänyt täysin pyytämättä ja yllätyksenä molemmat reiät umpeen kerralla ja voi vee, että teki kipeetä...

naistentautien osastolla avustavana hoitajana toimineena mielipiteeni oikeasti on että miesgynet ovat huomattavasti hellävaraisempia toimissaan kuin naispuoliset kollegansa. mistä sitten johtuukaan, oma kokemukseni gynellä käynneistä on sama eli minä valitsen aina miespuolisen gynen jos mahdollista itse:)

sitäpaitsi tuskin kukaan kicksejä saa, työtään he vain tekevät...