K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:Miten luokittelet miehen elättäjäksi? Kun saahan nainen aina jotain rahaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mies on aikanaan joutunut minua elättämään kotihoidontuen aikana. Mulla ei polla kestä olla toisen rahoista riippuvainen, joten kovin lyhyeksi jäi se elättäminen...
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:No ei minullakaan nyt muita tuloja ole kuin ä.raha. Mutta meillä rahat on yhteisiä eikä kukaan elätä ketään.
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Miksi sitä pidetään automaattisesti huonona asiana, jos esim. kotiäiti on miehensä tulojen varassa? Tai miksi jotkut kotiäidit esim. suostuu siihen, että kaikki menot jaetaan tasan vaikka tulot puolisoon nähden on ihan eri luokkaa? Sitten joutuvat kituuttelemaan ja katsomaan vierestä kun mies elelee herroiksi.
Yhteinen talous on ainakin meille itsestään selvyys. Mielestäni se ei karsi kummankaan itsenäisyyttä pätkääkään.
Alkuperäinen kirjoittaja no:ON mulla ammatti, mutta ei töitä. Mulla on tulona tällä hetkellä kotihoidontuki eli mielestäni mies elättää.