Mies ei suostu toiseen lapseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oikea ammattivalittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ajan kanssa voi mieli muuttua.. Mun mies sanoi jo monta vuotta ennen kun saimme lapsen että hänelle sitten riittää 1. Kun lapsi oli n 1v9kk alkoi taipumaan toiseen.. (joka syntyy kun esikoinen on 2,5v).

[QUOTE="vieras";24993716]Ajan kanssa voi mieli muuttua.. Mun mies sanoi jo monta vuotta ennen kun saimme lapsen että hänelle sitten riittää 1. Kun lapsi oli n 1v9kk alkoi taipumaan toiseen.. (joka syntyy kun esikoinen on 2,5v).[/QUOTE]

En usko että mieli muuttuu. Meidän ainokainen täytti juuri 3v.

Ei mieltä saa muuttumaan mitenkään. Ehdottelu vaan ahdistaa.. Meillä mies taas haluaisi kolmannen ja ehkä neljännenkin lapsen, mutta minä haluaisin sterilisaation. Olen myös pyytänyt mieheltä että jos hän menisi vasektomiaan, mutta ei halua. Uskon että minulla ei mieli tule lasten suhteen muuttumaan... Ehkä lapsen saaminen oli miehellesi jollain lailla traumaattista, niin kuin itsellenikin.

[QUOTE="Vieras";24993755]Oletko luopunut siitä kiinteistönvälittäjä-haaveesta? Ei sillä, toki sen varmaan saa lapsen kanssakin yhdistettyä.[/QUOTE]

En ole luopunut se vaan vaikea toteuttaa koska mies ei suostu muuttamaan ja koulutuksia vaan Helsingissä ja Oulussa joihin pitkät matkat kumpaankin.

Ei mieltä saa muuttumaan mitenkään. Ehdottelu vaan ahdistaa.. Meillä mies taas haluaisi kolmannen ja ehkä neljännenkin lapsen, mutta minä haluaisin sterilisaation. Olen myös pyytänyt mieheltä että jos hän menisi vasektomiaan, mutta ei halua. Uskon että minulla ei mieli tule lasten suhteen muuttumaan... Ehkä lapsen saaminen oli miehellesi jollain lailla traumaattista, niin kuin itsellenikin.

Ei se traumaattista ollut mutta mies ajattelee taloutta ja työkiireitään yms.siksi ei halua toista lasta.

Ei se traumaattista ollut mutta mies ajattelee taloutta ja työkiireitään yms.siksi ei halua toista lasta.

No siinä tilanteessa en olisi huolissani! Varmasti hänen mieli tulee jossain vaiheessa muuttumaan, jos on vain noista asioista kyse.. Kyllä se sieltä tulee, kun vähän potkii. Mutta älä siis painosta :)

Itselläni taas aivan eri asiat, mitkä painaa tuossa lapsen hankinnassa..

Tulipas vaan mieleen että poisannetulla on varmaan ihana fiilis kun äiti haluaa hänen tilalleen kokosisaruksen ja että perhe olisi silloin täydellinen.

Tai tuokin riippuu siitä pidätkö ollenkaan yhteyttä tähän "väärään" lapseen joka ei perheeseen sopinutkaan, saisiko hän koskaan tietää..

Tilanne oli silloin eri kun annoin ensimmäisen lapseni adoptioon siitä on jo vaikka kuinka pitkä aika. Niin ja pidän yhteyttä ja ehkä kun lapsemme kasvaa isommaksi saa tietää hänestä.

Ei halua enempää lapsia sille riittä tämä yksi, miten sen saisi suostumaan toiseen lapseen?

miehesi on tesitäse fiksumpi! yhden lapsen kanssa nimittäin pääsee paljon helpommalla
(mm.ei tartte kuunnella juho:mulla on vihree sukka liisa:eikä oo,se on punanen juho:vihreepäs Liisa:punanen juho vihree. jatkuu iäsyyden juho suuttuu mottaa liisaa,ja kun homman stoppaa,hetken päästä on uusi jankkaus käynnissä jostainihan yhtä turhasta. ja äitillä riittää töitä)

kyllä näillä tiedoilla mitä nyt on niin yhteen ois jäänyt lapsiluku,vaikkakin eihän näistä nyt luopuisi.mut olisi tehnyt toisen valinnan jos oisin tiennyt miten paljon enemmän kaksi vaatii kuin yksi.

jos miehesi ei siis jaksa enempää,niin anna olla.

Yhteistyössä