Mies ei ikinä huomioi minua..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en jaksa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;29572842:
JOS tuo ap:n kirjoitus oikeasti pitää paikkansa, ihmettelen kyllä, että riittäisikö muka oikeasti sellainen suhde, jossa saa yhtenä päivänä näytellä onnellista? Jos yhtenä päivänä voi katsoa miehen kanssa itse valitsemansa elokuvan ja mies sanoo sen päivän vuoksi rakastavansa ja on kotona, niin onko sellainen mikään suhde? Ihmettelen, miksi tuollainen suhde on alunperinkään koskaan edes alkanut. Se, että toiselle "voi puhua mistä vain" ei riitä parisuhteen sisällöksi, mutta kaverisuhteena se voi toimia.

Ei niin voi tehdä, että alkaa suhteeseen vääränlaisen ihmisen kanssa,joka haluaa ihan erilaisen parisuhteen, ja sitten alkaa puhua toiselle, mitä kaikkea itse haluaisi ja odottaa toisen toteuttavan niitä. Esim. jos haluaisi romantiikkaa ja hyvää seksiä, niin miksi ottaa epäromanttinen ja seksissä itsekäs? Ei häntä sitten saa muuttumaan toisenlaiseksi vain "toivomalla".

Jotain tämän suuntaista minäkin meinasin tulla kirjoittamaan, mutta Mörköäiti sen jo ehtikin :)

Nyt vaan oikeasti mietintä päälle, että onko mies todella sulle Se jonka kanssa haluat elämäsi jakaa.

Niin lapselliselta kuin se kuulostaakin,maksa potut pottuina!
Toi mun ukko kohteli mua kuin ilmaa 1,5 kk,ei halastua sanaa mulle,mutta favessa yhdelle harakalle sitten juttua ja huumoria riitti..Rupesin vetämään samaa linjaa:en puhunut sille,kohtelin samalla tavalla ilmana,läksin iltasin lenkille sanomatta sanaakaan....Viikon se kesti,ja mateli viereen "mikä nyt on" niin mikähän vittu on kun kohdellaan ilmana,pidetään itsestään selvyytenä - kerran jopa paukautin,että tää torppa tyhjenee alta nanosekunnin,jos mun pinnani katkee tyystin.

Yhteistyössä