A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja olds:Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ihan normaalilta mieheltä kuulostaa.
Normaali mies mulla onkin.Mulle just se oikea ja ihana, kun tykkää musta tällaisena ylipainoisena harakkana. Kaikki ei varmasti mua katselisi kiloineni... :/
Paskat. Vaikka muuten onkin nössö, eikä hanki siedettävän kokoista naista, niin sen verran on järkeä ja itsesuojeluvaistoa, että osaa pitää paksuudestasi suunsa kiinni. Tietää, että jäisi ilman piparia, mutta ei jostain syystä jaksa etsiä normaalin kokoista naista.
ei se oikeesti oo aina noin, vaikka niin luuletkin. Mun mies juuri tuhahti ja sanoi että ei se oo siitä ulkonäöstä tai koosta kii vaa siitä mitä on sisällä! Vaikka myönnän että niitäkin on jotka vaan sitä naamaa ja kokoa tuijottaa! Ja niinku sanoin jokaisella on makunsa ja jokaisen makuun löytyy joku.
Se on ihan sama mitä on sisällä, jos ulkonäkö on vastenmielinen.
Niin, ei minunkaan mies varmaan olis minun kanssa, jos olisin ulkonäöltäni sen mielestä vastenmielinen.