M
"momma"
Vieras
[QUOTE="vieras";26355580]Kuulostaa vähän siltä, että sinä leikit marttyyria. Kukapa nyt haluaisi viideltää aamulla nousta kesken unien? Haluatko sinä? Mutta silti sanot, että "voin minä nousta...", vaikka oikeasti et selvästikään halunnut, joten miksi pitää esittää? [/QUOTE]
Juurikin näin... äiti on marttyyri jos kerrankin haluaisi nukkua pitkään ja miestä pitää ymmärtää kun aamu viideltä äkäinen kun pitää herätä... Kukapa sitä äitiä ymmärtää,kun äidin on yleensä herättävä klo 5 vaikka ei haluaisi kesken uniensa herätä
Lapset ei kysele,että haluatko herätä vaan sitä on herättävä silloin kun lapsi herää.. hyvällä tuurilla lapsen saa vielä taivuteltua nukkumaan tai edes pötköttelemään hetken mutta yleensä kun heräävät niin ovat virkeitä ja siinä ei taivuttelut auta. Sellaista se on lapsiperheissä.
Ja kun mies kerran on luvannut herätä niin mitä valittamista tuossa on, olisi hoitanut hommansa kunnolla.. tiskejä voi laittaa koneeseen kitisevä lapsi kainalossakin taikka olisi jättänyt tiskit laittamatta ja laittanut ne vaikka sitten kun vaimo uniltaan nousee. Taisi miestä vaan tosissaan vituttaa kun joutui tekemään IHAN ITSE kaiken ja piti vain olla lapsellinen ja herättää vaimo ylös,että pääsee itse makoilemaan.
Ja asian vierestä.. miten teillä on molemmat vanhemmat kotona?
Juurikin näin... äiti on marttyyri jos kerrankin haluaisi nukkua pitkään ja miestä pitää ymmärtää kun aamu viideltä äkäinen kun pitää herätä... Kukapa sitä äitiä ymmärtää,kun äidin on yleensä herättävä klo 5 vaikka ei haluaisi kesken uniensa herätä
Lapset ei kysele,että haluatko herätä vaan sitä on herättävä silloin kun lapsi herää.. hyvällä tuurilla lapsen saa vielä taivuteltua nukkumaan tai edes pötköttelemään hetken mutta yleensä kun heräävät niin ovat virkeitä ja siinä ei taivuttelut auta. Sellaista se on lapsiperheissä.
Ja kun mies kerran on luvannut herätä niin mitä valittamista tuossa on, olisi hoitanut hommansa kunnolla.. tiskejä voi laittaa koneeseen kitisevä lapsi kainalossakin taikka olisi jättänyt tiskit laittamatta ja laittanut ne vaikka sitten kun vaimo uniltaan nousee. Taisi miestä vaan tosissaan vituttaa kun joutui tekemään IHAN ITSE kaiken ja piti vain olla lapsellinen ja herättää vaimo ylös,että pääsee itse makoilemaan.
Ja asian vierestä.. miten teillä on molemmat vanhemmat kotona?