Mies aiheutti lapsen oksentamisen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lopussa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
nii sitäkin mietin tos että millä oikeudella alkaa riehuu kun ei edes ite osaa vaippaa vaihtaa. :o
mutta hei vastuu on myös sulla ap millainen kasvuympäristö lapsillasi on. haluisko sä ap ite olla lapsi tossa perheessä? en usko.

Alkuperäinen kirjoittaja Lopussa:
Minulla on kaksi lasta entuudestaan ja nykyisen miehen kanssa kuopus,vauva. Miehellä on paljon omia murheita työttömyydestä kamaliin rahahuoliin ja niitä yritimme keskustella tänäänkin päivällä. Sinä aikana kuopuksella oli tullut kakka vaippaan, mistä mies suuttui eskarilaiselle, koska tämä ei ollut tullut kertomaan asiasta. Eskarilainen leikki veljensä kanssa juuri villieläintä ja teki jotakin uhitteluliikkeitä. Mies suuttui ja kutsui minua vaihtamaan vaippaa, koska itse ei osaa. Samalla hän jatkoi riitelyään eskarin kanssa,joka jatkoi uhittelua. Puutuin asiaan, jolloin sitten sain kakkaa paitaani. Mies suuttui entisestään ja tunki sitten eskarin naamaan vähän kakkaa, jolloin hän alkoi oksentaa ihan kunnolla (aina ollut herkkä oksentamisrefleksi). Yritin puolustella lasta, josta sain kahta kauheampaa huutoa. Mies halusi vain opettaa lasta, että häntä on toteltava. Minusta hän teki aivan väärin ja olisi pitänyt pyytää anteeksi.

Eeh... Pahinta tässä sun mielestä on se, että mies aiheutti lapsen oksentamisen? Työttömyyden, rahahuolien ja miehen aiheuttaman oksentamisen lisäksi teidän perheessänne on paljon muitakin vakavia ongelmia.

voi hyvää päivää en kyllä mieheltä sietäis tollasta käytöstä, luulis sen tajuuvan ilman et täältä kyselee! Tunge se kakkavaippa äijäs naamaa ja kysytää onko se ok? tottakai se on ok sen mielestä tekihän se toisellekkin ihmiselle niin..tai sit ei ku oma naama kyseessä. Ei paljo kiinnostais mitkää selitykset työttömyys tms..toisen ihmisen kunnioitus ennenkaikkea. tollasen äijän laittasin pihalle..kuka ees voi tehä noin toiselle ihmiselle tai varsinki lapselle?huh huh varmaa omassa tempperamenttisuudessa oisin syöttäny sen paskan sille "aikuiselle" herralle!

Mies suuttui ja kutsui minua vaihtamaan vaippaa, koska itse ei osaa.

:O kai kerroit, ettei tehtävän suorittamiseen vaadita kovin kummoisia taitoja?

Mies halusi vain opettaa lasta, että häntä on toteltava.

Sanoisinko, että sulla on haavissa gorilla, ei mies.

Mitä tarkoittaa tuo lause: "Puutuin asiaan, jolloin sitten sain kakkaa paitaani". Lapsiko sen kakan heittelyn aloitti? Sinua vai miestä päin?

Miehen teko ei ollut aikuisen ihmisen teko, mutta jotenkin tulee tunne, että aloittaja jättää aika paljon asioita kertomatta tai ainakin kertoo ne oudoin kiertoilmaisuin.

Alkuperäinen kirjoittaja hs:
nii sitäkin mietin tos että millä oikeudella alkaa riehuu kun ei edes ite osaa vaippaa vaihtaa. :o
mutta hei vastuu on myös sulla ap millainen kasvuympäristö lapsillasi on. haluisko sä ap ite olla lapsi tossa perheessä? en usko.

Veit sanat suustani. Lue ap tämä teksti huolella.

Silmät pyöreänä luin kirjoituksesi. Aivan kauheata toimintaa mieheltä!!!! UKKO PIHALLE PERKELE! Nyt et ajattele itseäsi vaan lapsiasi ja otat itseäsi niskasta kiinni ja pois tuollaisesta suhteesta jumalauta!!!! Mietippä jos isäsi olisi tehnyt sinulle nuin, olisitko katkera äidillesi, että hän jatkoi suhdetta isääsi kaikesta huolimatta ????

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Uuni:
Alkuperäinen kirjoittaja tarjah:
Vittu mikä idiootti.. Tommoselle ukolle mä mielelläni tulisin tekee vaikka pikku aamupalan.. Pökäle pannulle ja vähän hilloo päälle.. Tapolan mustaamaggaraa nääs... Sais mun puolesta syödä paskaa tosta hyvästä..

:D

*nauraa rätkättää kippurassa*

hehehe oottepa vitsikkäitä.

TOIVON todella, että on provo, mutta uskon todeksi. Sairaita kun on joka lähtöön.

Sinun on turha ukkoasi hyysätä ja säälitä. Lapset kärsivät kovasti ja tuollaisesta saa elinikäiset traumat. ÄLÄ ANNAN LASTESI KÄRSIÄ. Ukko ulos.

Lapsellesi jää varmasti traumoja, jos ei miehesi ymmärrä tehneensä todella väärin ja selvitä tekemisiään lapsesi kanssa. Jos vastaavia juttuja on sattunut ennenkin, niin sitten ukko pihalle. Jos ensimmäinen oudompi käytös lastasi kohtaan, ehkä asiat voisi vieä selvittää.