pupu24
Alkuperäinen kirjoittaja pupu24:Alkuperäinen kirjoittaja miesihminen 46:Olemme vaimokkeen kanssa seuranneet palstaa. Joku kysyi, kiihottaisiko saada selkäsauna muiden nähden. Myönsin, että jo lapsena se hävetti, mutta toisaalta oudosti kiihotti. Sanoin, että olisi mielenkiintoista kokeilla sitä nykyään, kun olen taas kurinpalautuksen tarpeella. Hänellä on naiskaveri, jonka kanssa he ovat jutelleet miesten kurittamisesta, mainitsematta, että meidänkin perheessämme vitsa viuhuu minun takamuksillani. Minun luvallani hän kertoi asiasta ja sovimme, että hän saa tulla seuraamaan piiskaamistani. Hänelle ei ole löytynyt ketään "leikkikaveria". Eilen hän sitten tuli käymään meillä. Kahvipöydässä naiset pitkään keskustelivat, miten miehet ovat ikuisia pikkupoikia ja meitä täytyy naisten kasvattaa niinkuin pikkupoikia. Käytiin yksityiskohtaisesti läpi minun aikaisempia kurinpalautuksiani. Minä kuuntelin korvat punaisina ja änkyttelin jotakin vastauksia ja myöntelin, miten piiska tekee isommallekin pojalle hyvää. Hävetti, mutta samalla tunsin, miten juttu kiihoitti minua tosi lujaa. Sitten todettiin, että olin ollut vieraalle epäkohtelias. Ja siitä tietenkin piti saada rangaistus. Olin jo lähdössä hakemaan vitsoja, kun avovaimoni ilmoitti, että koska olin loukannut hänen ystäväänsä, niin ystävän pitää kurittaa minua. Hän kävi autostaan hakemassa metrin pituisen rottinkikepin. Hän oli jostain elokuvasarjasta nähnyt, miten pojankoltiainen pannaan kuriin. Housut pois ja sänkyyn vatsalleen. Sitten minun piti laskea kymmeneen, joka luvun jälkeen tuli luja sivallus pakaroille. Ja minä kun olin luullut, että koivupiiska tekee kipeää! Avovaimo seisoi vieressä ja kehui, kuinka hyvin ystävä osaa opettaa minua. Ja jälkeenpäin tietysti nöyrä anteeksipyyntö ja kiitos ansaitusta rangaistuksesta. Selkäsauna kyllä lopetti kaiken elon alapäässäni, en pystynyt ajattelemaan muuta kuin pelolla odottamaan seuraavaa lyöntiä. Mutta illalla kun kirvely oli rauhoittunut, oli tunne mahtavampi kuin koskaan. Ja tänä aamuna keskustelimme asiasta, eikä se jäänyt pelkkään keskusteluun! Tahtoo lisää tällaista!
kyllä oli niin ihana kokemus sulla. minäkin haluan selkään. ei ole vain ketään joka antaa. miestä ei vain ole koskaan kuritettu kotona mua on. tuli selkään mistäkin asioista. mies ei ymmärrä miksi pitää lyödä. en tiedä mistä johtuu mun halut piiskoihin. voisko joku kertoa?