mieltymys vitsoihin

• Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
pupu24
Alkuperäinen kirjoittaja pupu24:
Alkuperäinen kirjoittaja miesihminen 46:
Olemme vaimokkeen kanssa seuranneet palstaa. Joku kysyi, kiihottaisiko saada selkäsauna muiden nähden. Myönsin, että jo lapsena se hävetti, mutta toisaalta oudosti kiihotti. Sanoin, että olisi mielenkiintoista kokeilla sitä nykyään, kun olen taas kurinpalautuksen tarpeella. Hänellä on naiskaveri, jonka kanssa he ovat jutelleet miesten kurittamisesta, mainitsematta, että meidänkin perheessämme vitsa viuhuu minun takamuksillani. Minun luvallani hän kertoi asiasta ja sovimme, että hän saa tulla seuraamaan piiskaamistani. Hänelle ei ole löytynyt ketään "leikkikaveria". Eilen hän sitten tuli käymään meillä. Kahvipöydässä naiset pitkään keskustelivat, miten miehet ovat ikuisia pikkupoikia ja meitä täytyy naisten kasvattaa niinkuin pikkupoikia. Käytiin yksityiskohtaisesti läpi minun aikaisempia kurinpalautuksiani. Minä kuuntelin korvat punaisina ja änkyttelin jotakin vastauksia ja myöntelin, miten piiska tekee isommallekin pojalle hyvää. Hävetti, mutta samalla tunsin, miten juttu kiihoitti minua tosi lujaa. Sitten todettiin, että olin ollut vieraalle epäkohtelias. Ja siitä tietenkin piti saada rangaistus. Olin jo lähdössä hakemaan vitsoja, kun avovaimoni ilmoitti, että koska olin loukannut hänen ystäväänsä, niin ystävän pitää kurittaa minua. Hän kävi autostaan hakemassa metrin pituisen rottinkikepin. Hän oli jostain elokuvasarjasta nähnyt, miten pojankoltiainen pannaan kuriin. Housut pois ja sänkyyn vatsalleen. Sitten minun piti laskea kymmeneen, joka luvun jälkeen tuli luja sivallus pakaroille. Ja minä kun olin luullut, että koivupiiska tekee kipeää! Avovaimo seisoi vieressä ja kehui, kuinka hyvin ystävä osaa opettaa minua. Ja jälkeenpäin tietysti nöyrä anteeksipyyntö ja kiitos ansaitusta rangaistuksesta. Selkäsauna kyllä lopetti kaiken elon alapäässäni, en pystynyt ajattelemaan muuta kuin pelolla odottamaan seuraavaa lyöntiä. Mutta illalla kun kirvely oli rauhoittunut, oli tunne mahtavampi kuin koskaan. Ja tänä aamuna keskustelimme asiasta, eikä se jäänyt pelkkään keskusteluun! Tahtoo lisää tällaista!
kyllä oli niin ihana kokemus sulla. minäkin haluan selkään. ei ole vain ketään joka antaa. miestä ei vain ole koskaan kuritettu kotona mua on. tuli selkään mistäkin asioista. mies ei ymmärrä miksi pitää lyödä. en tiedä mistä johtuu mun halut piiskoihin. voisko joku kertoa?

spankingwoman
syyt ovat monenlaiset selkäsaunan kaipaukseen. Siihen riittää esim. halu tuntea oma voimattomuus, halu työntää oma tahto ja voima hetkeksi sivuun ja antaa toiselle valta viedä tilannetta eteenpäin, halu tuntea kivun kautta sovitus jostain töppäilystä, erilaisia tunteita joita normaalissa elämässä ei nouse pintaan (häpeä, pelko, nöyryytys)

Jokaisen ihmisen joka haluaa piiskaa tai haluaa antaa sitä, ne syyt ovat henkilökohtaiset ja omaan persoonallisuuteen ja historiaansa sopivat.

Kun kyselee itseltään syitä miksi haluaa, olisi enemmänkin syytä työstää ajatusta, että minä hyväksyn tämän piirteen itsessäni. Silloin sen taipumuksen kanssa on helpompi elää.

Heh, eikös piiskan antaminen ole jonkinlaista lähimmäisenrakkautta. Minä välitän ja rakastan ja siksi rankaisen kun olet nyt väärällä tiellä.

masokistimies
Kyllä minä tykkää että se on kumma että Suomessa ei ole naisia joka halua alistaa ja nöyryyttää miehiä?Ehkä te naiset usko että me elämme eri tavalla kuin tavalliset ihmiset?Pukeutuvat erilailla,olemme erilaisia töytä?Minä olen aivan tavallinen Suomalainen mies,maanviljelijä ja elän normaali elämä mutta tule kiimainen ainoastaan kun ajattelen että joku nainen alistaa ja nöyryyttää minua,esim.antaa minulle piiskaa paljalle pyllylle eli reidelle eli jotain aivan muuta joka saa minua tuntea minua alistettu ja nöyryytetty,sidota,poltaa,laittaa anutappi,mitä tahansa vaan!Unohdin sanoa että haluan olla ilman vaatteita kun sinä alistat minua,siis haluan paljastaa minua koska pidän minun vartalo,ainakin alavartalo seksikäs näköinen.

Rami 64
Muistaako kukaan enää sellaista paikkaa kuin piiskahuone? Itse ainakin muistan, kun siitä vielä 70-luvulla puhuttiin. Pitäisi sana ottaa uudestaan käyttöön.

pupu24
Alkuperäinen kirjoittaja masokistimies:
Kyllä minä tykkää että se on kumma että Suomessa ei ole naisia joka halua alistaa ja nöyryyttää miehiä?Ehkä te naiset usko että me elämme eri tavalla kuin tavalliset ihmiset?Pukeutuvat erilailla,olemme erilaisia töytä?Minä olen aivan tavallinen Suomalainen mies,maanviljelijä ja elän normaali elämä mutta tule kiimainen ainoastaan kun ajattelen että joku nainen alistaa ja nöyryyttää minua,esim.antaa minulle piiskaa paljalle pyllylle eli reidelle eli jotain aivan muuta joka saa minua tuntea minua alistettu ja nöyryytetty,sidota,poltaa,laittaa anutappi,mitä tahansa vaan!Unohdin sanoa että haluan olla ilman vaatteita kun sinä alistat minua,siis haluan paljastaa minua koska pidän minun vartalo,ainakin alavartalo seksikäs näköinen.
minä olen kunnon suomalainen joka antaa selkään kaikille jotka haluaa. huudan miehellenikin aika paljon. hän pelkää vähän mua. meinasin antaa selkään mun miehelle yks päivä. en sitten viitsinyt. tuntui niin pahalta.

Tyttö ja piiska
Hei masokistimies! Olen 28 v hoikka viehättävä tyttö ja olen valmis alistamaan ja nöyryyttämään miehiä. Olen harrastanut sitä jo vuosia ja mieheni on ollut tyytyväinen käsittelyyyni.

masokistimies
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö ja piiska:
Hei masokistimies! Olen 28 v hoikka viehättävä tyttö ja olen valmis alistamaan ja nöyryyttämään miehiä. Olen harrastanut sitä jo vuosia ja mieheni on ollut tyytyväinen käsittelyyyni.
Sinä olet niin nuori!Minä haluan sellainen nainen joka voi asua täällä 24/7 ja tulla minun vaimoni ja sinä olet jo varattu,en halua varattu nainen,minä haluan vapaa nainen! ! !

Matias vm - 58
Minun on helppo ymmärtää masokistimiestä sillä - ainakin itse - haen sellaista vanhempaa naista, "äitihahmoa" kurittamaan itseäni. Tiedä, mistä mieltymykseni johtaakaan muuta - valitettavasti - nuoremman naisen kurittamana en saa sitä "oikeaa fiilistä". Kokemusta on muutamia kertoja. En halua tällä mitenkään arvostella "tytön ja piiskan" taitoa kurittamiseen. Ja tuntematta häntä en sitä voikaan tehdä. Itse kuitenkin haluan kuritus-session tapahtuvan ns. pidemmän kaavan kautta ja valitettavasti nuorilla naisilla ei siihen riitä aikaa - tai mielenkiintoa.

masokistimies
Olen vapaa nainen! Ja vaikka olen nuori, minulla on kokemusta ja saat olla varma, että annan sinulle tehokasta kuritusta!
Tehdätkö sinä sen huviksen vuoksi,piiskaat minua eli tuletko sinä kiimainen kun sinä tekee sitä eli oletko sellainen joka halua tehdä se rahan takia,haluatko rahaa?

Tyttö ja piiska
Ymmärrän hyvin että jotkut miehet haluavat vanhemman naisen kurittamaan, mutta monet haluavat nuoremman. Aikaa minulla kyllä on. Tulen hyvin kiimaiseksi miestä kurittaessani.

miesihminen -46
Minäkin haluan mukaan kaiken piiskaamiseen liittyvän "rituaalin". Niinkuin tässä muutama viikko sitten, kun tulin hieman myöhään kotiin kaljalta ja tupakalta haista. Ensin pitkä keskustelu, "eikö se ole sovittu, että tulet ruoka-ajaksi kotiin. Minä olen tehnyt..." Ja pitkä selostus, miten minun pitäisi noudattaa sopimuksia, kun kerran hänkin noudattaa. Jos yritin väittää vastaan, läjähti korvapuusti poskelle. Minun täytyi nöyrästi myöntää, että kun kerran hän noudattaa tekemiämme sopimuksia, niin minunkin pitäisi. Ja että on sovittu, että jos en noudata, niin hänellä on oikeus rangaista minua. Ja koska kerran käyttäydyn niinkuin pikkupoika, niin mitä tottelemattomalle pikkupojalle pitää tehdä? Mihin tietysti minun piti vastata, että antaa piiskaa. Sitten koivurisun haku, housut nilkkoihin ja vatsalleen hänen polvilleen. Ja saarna jatkui, kuulin miten minusta täytyy piiskata kurittomuus pois. Ja vähän väliä puhetta tehostettiin piiskan sivalluksella. Ja minun täytyi myönnellä ja selittää, miten vitsa tekee minulle hyvää. Jopulta sitten "päästiin asiaan" ja koivuniemen herra rupesi tanssimaan takamuksillani, jotka olivat jo valmiiksi kirvelevillä juomuilla. Sitten nurkaaan housut nilkoissa, ja jos hän huomasi, että liikun (miltei hengittäminenkin riitti), niin vitsa räpsähteli. Puolen tunnin kuluttua kaunis anteeksipyyntö ja kiitos opetuksesta.
Meillä ei ole varsinaista turvasanaa, eikä sovita siitä, milloin kurinpalautus on paikallaan, mutta olemme jo melko hyvin sanattomista merkeistä oppineet huomaamaan, milloin molemmat ovat sopivassa vireessä. En kurinpalautuksen aikana tuntenut erityistä kiihoittumista, niinkuin en lapsenakaan selkäsaunojen aikana. Mutta illemmalla keskustelimme tapahtumasta, ja...

masokistimies
Ymmärrän hyvin että jotkut miehet haluavat vanhemman naisen kurittamaan, mutta monet haluavat nuoremman. Aikaa minulla kyllä on. Tulen hyvin kiimaiseksi miestä kurittaessani.
En minä vältämättä halua vanhempi nainen mutta tiedän että sinä et halua elä loppuelämäsi,eli kunnes minä kuolen minun kansani?Minä olen maanviljlijä ilman eläimiä,siis viljanviljelijä.En halua paljastaa enemmän täällä kun tiedän että olen jo paljastanut liikaa mutta toivon että naapurit joka on kuin minä ruotsinkielisiä ei luke tämä suomenkielinen sivu.

Tyttö ja piiska
Entäs jos haluankin? Vanhempi mies, aaaahh! Ja maalla, kiihottavaa! Voisin kurittaa sinua muuallakin kuin asunnossa, kesällä ulkonakin! Ja saat kokea monipuolista kuritusta!

masokistimies
Entäs jos haluankin? Vanhempi mies, aaaahh! Ja maalla, kiihottavaa! Voisin kurittaa sinua muuallakin kuin asunnossa, kesällä ulkonakin! Ja saat kokea monipuolista kuritusta!
Nyt en ehdi istua täällä enää mutta jos olet todella kiinnostunut minä voin laitta e-postiosoite vaikka suomi24 leikit&fetissit

Rami 64
Olen vapaa nainen! Ja vaikka olen nuori, minulla on kokemusta ja saat olla varma, että annan sinulle tehokasta kuritusta!
Vaikutat hyvältä tyypiltä. Voisitko antaa minullekin kuritusta?
Harrastatko mitään liikuntalajeja, niin että sinulla on hyvin kuritusvoimaa?
Entä mielipiiskasi?

Tyttö ja piiska
En löytänyt e-osoitettasi. Kuritusvoimaa kyllä löytyy! Kurituksen tehokkuus ei suinkaan riipu absoluuttiseta voimasta vaan paremminkin nopeudesta, koska piiskat ovat varsin keveitä. Ja nopeutta minulta kyllä löytyy! Eräs mielipiiskani on helmipiiska, mutta saat toki maistaa monta muutakin.

Rami 64
En löytänyt e-osoitettasi. Kuritusvoimaa kyllä löytyy! Kurituksen tehokkuus ei suinkaan riipu absoluuttiseta voimasta vaan paremminkin nopeudesta, koska piiskat ovat varsin keveitä. Ja nopeutta minulta kyllä löytyy! Eräs mielipiiskani on helmipiiska, mutta saat toki maistaa monta muutakin.
Voitko antaa minullekin kurinpalautusta? Onko mahdollista, että laitat hetkeksi ilmoituksen deittinettiin ja vastaan sinulle , joten saat osoitteeni.

masokistimies
Onko sinä katsoit siellä suomi24 seksi ensin ja sitten leikit & fetissit ja siellä masokistimies nöyrä mies
Nyt jouduin anna minulle itse piiskaa minä kaipasin piiskaa niin kovasti,seisoin isossa peilissä edessä alasti ja piiskasit pajuvitsalla kovaa ja pitkä aika,kunnes tunne häipyi pakaroissani ja sain kädessä bleimu,en tiedä mitä se on suomenkielellä siis bleimu,kyrpäni seisoi kovana ja oli märkänä,se riippui sitkeä läpinäkyvä nestettä lattian asti kun annoin minua itse piiskaa ja ajatteli että sinä antaisit minua piiskaa,sinä tyttö ja piska.Minulla on nuorekas iho vaikka olen vanha,sileä seksikäs iho,ainakin alavartalossa.

Täysin outo termi
En ole koskaan kuulutkaan puhuttavan piiskahuoneesta. Ei ilmeisesti tarkoita kuritushuonetta, entisaikaista vankeusrangaistusta. Voisitko Rami ystävällisesti selostaa sanan taustaa sekä missä päin Suomea sana on ollut käytössä???

housutauki@hotmail.com
Alkuperäinen kirjoittaja spankingwoman:
syyt ovat monenlaiset selkäsaunan kaipaukseen. Siihen riittää esim. halu tuntea oma voimattomuus, halu työntää oma tahto ja voima hetkeksi sivuun ja antaa toiselle valta viedä tilannetta eteenpäin, halu tuntea kivun kautta sovitus jostain töppäilystä, erilaisia tunteita joita normaalissa elämässä ei nouse pintaan.
Olet aivan oikeassa.Kaverini äitipuoli tajusi tuon asiankun pojankoltiaisina kesämökillä pikku jäynää tehtailtiin.Useamman kerran hän kysyi saisiko antaa mulle remmiä.T.ikuinen "poika"

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä