mieltymys vitsoihin

• Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
masokistimies
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö ja piiska:
En löytänyt e-osoitettasi. Kuritusvoimaa kyllä löytyy! Kurituksen tehokkuus ei suinkaan riipu absoluuttiseta voimasta vaan paremminkin nopeudesta, koska piiskat ovat varsin keveitä. Ja nopeutta minulta kyllä löytyy! Eräs mielipiiskani on helmipiiska, mutta saat toki maistaa monta muutakin.
Minne sinä olet häipynyt,sinä "tyttö ja piiska"

Rami 64
Alkuperäinen kirjoittaja Täysin outo termi:
En ole koskaan kuulutkaan puhuttavan piiskahuoneesta. Ei ilmeisesti tarkoita kuritushuonetta, entisaikaista vankeusrangaistusta. Voisitko Rami ystävällisesti selostaa sanan taustaa sekä missä päin Suomea sana on ollut käytössä???
Juttelin erään naisen kanssa, joka oli Varsinais-Suomesta. Hän muisteli, että piti mennä piiskahuoneeseen, jos oli ollut tuhma. Oli siis maalaistalon ihan tavallinen kammari. Siitä tiesi mitä seuraa, jos puhuttiin piiskahuoneeseen menosta. Itse muistan hämärästi kuulleeni termin itsekin joskus 70-luvulla

masokistimies
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö ja piiska:
Olen vapaa nainen! Ja vaikka olen nuori, minulla on kokemusta ja saat olla varma, että annan sinulle tehokasta kuritusta!
hei sinä tyttö ja piiska!
ehkä sinä uskot että olen niin perversimies että tuo osoite on minun vakio epostiosoite?En ole aivan niin hullu että minulla on sellainen epostiosoite,tuo on salainen osoite ja se oikea minä en laita koska se on minun nimi etu ja sukunimi.

miesihminen -46
Kysyttiin "piiskahuone" nimityksestä. Eräs tuttava poika, joka avoimesti kertoi selkäsaunoistaan (niinkuin niitä olisi voinut salassa pitää) sanoi monesti, että hän joutui taas eilen kuritushuoneeseen. Hän sai remmiselkäsaunat pikkusiskolta "piilossa" vanhempien makuuhuoneessa. (Siskoa ei ikinä kuritettu.) Muuten hänellä ei ollut sinne asiaa, kun hänet komennettiin sinne, hän tiesi mitä oli tiedossa. Se kuritushuone sana oli vain hänen oma keksintönsä (kyllä hyvin kuvaava), vanhemmat eivät sitä käyttäneet. Käsittääkseni monikin lapsi sai silloin selkäsaunat kahdenkeskeisesti jossain määrätyssä huoneessa. Ja silloin "piiskahuone" on luonteva nimitys. Itse käytin joskus puolileikilläni "kidutuspenkki" sanaa äidin polvista, joilla sain selkäsaunat.

okmijn
Laitetaanpas tähän listaa kirjoista, joissa on mielenkiintoisia kohtia tähän asiaan:
- Paavo Rintala: Pojat
- Juhani Syrjä: Minotauros epätieteellinen kirjoitus
- Muita, mitä?

löytääkö etsivä
Piiskaamisen merkitys?

Nautitko tunteesta, että olet kokonaan toisen armoilla. On vain se hetki, aika pysähtyy. Ainoa asia, jota ajattelet, on seuraava lyönti - koska se tulee, mihin, millä lujuudella. Maailma unohtuu, kaikki ne stressaavat asiat ovat niin pieniä. Vain sillä hetkellä on merkitystä, vain kivulla on merkitystä. Sen odottaminen on sinusta jännää, ihanaa, kutkuttavaa, pelottavaa...

Tunnet olosi kuitenkin turvalliseksi, sinun ei tarvitsekaan itse vastata kaikesta, vaan on olemassa joku minua vahvempi, joku joka välittää ja huolehtii, selkeä auktoriteetti.

[viestiä moderoitu]

masokistimies
Alkuperäinen kirjoittaja Rami 64:
Alkuperäinen kirjoittaja masokistimies:
Nyt minulla on e-postiosoite suomi24 alle leikit&fetissit masokistimies nöyrämies
No, oliko se Tyttö ja piiska sinuun ikinä yhteydessä?
Jos oli, niin kerro lisää.
Hei ja kiitos sinun kysymys,se on mukava että joku välittää!
En ole kuulunut mitään hänestä eikä kukan muukaan.Se on ollut tylsä täällä sivulla viime aikoina.Tiedätkö joku sivu missä ne enemmän kun täällä eli suomi24 keskustele piiskaa?Se suomi24 on aika huono se on kaikenlaista paska syöminen,wessapöntöseksi,kumisaappat.

Spankingwoman
Juuri noin se voisi mennä. Se tunne kun odottaa seuraavaa lyöntiä. Sitä pelkää ja haluaa yhtä aikaa.
Suomessa on paljon miehiä, jotka haluavat kokea piiskaamisen naiselta. Eivätkä löydä naista siihen.
Niistä miehistä on puute jotka haluavat antaa sitä naiselle. Eikä nämäkään naiset löydä miestä siihen.
Ideaalitilanne olisi, jos sellaiset ihmiset kohtaisivat jotka ovat sekä antajia, että vastaanottajia. Silloin voisi samalla tapaamisella hoitaa kummankin takapuolet punaisiksi ja kipeiksi.
Tietää toisen tunteen kun on itsekin ollut samassa pelottavassa tilanteessa.
Sitä haluaa ja pelkää yhtäaikaa.

spankingwoman
Mitähän olet tehnyt tai kirjoitellut kun olet saanut porttikiellon. Eivät anna sitä ilman hyvää syytä. Onko vika ollut sinussa - vai heissä. Kuinka on.

masokistimies
Alkuperäinen kirjoittaja spankingwoman:
Mitähän olet tehnyt tai kirjoitellut kun olet saanut porttikiellon. Eivät anna sitä ilman hyvää syytä. Onko vika ollut sinussa - vai heissä. Kuinka on.
Se oli näin että minä kävin kirjoittamaan vaan joka paikka missä täällä on se nimi "laina".En osa yhtään mitään englantia,luin koulussa vaan suomenkieli,ainoa vieras kieli silloin 1960 luvulla ja sitten ne varmasti valitti ylläpidolle?En osannut starta oma keskustelu siellä.En haluanut olla ilkeä mutta näin kävi.

OTK1
Alkuperäinen kirjoittaja Spankingwoman:
Juuri noin se voisi mennä. Se tunne kun odottaa seuraavaa lyöntiä. Sitä pelkää ja haluaa yhtä aikaa.
Suomessa on paljon miehiä, jotka haluavat kokea piiskaamisen naiselta. Eivätkä löydä naista siihen.
Niistä miehistä on puute jotka haluavat antaa sitä naiselle. Eikä nämäkään naiset löydä miestä siihen.
Ideaalitilanne olisi, jos sellaiset ihmiset kohtaisivat jotka ovat sekä antajia, että vastaanottajia. Silloin voisi samalla tapaamisella hoitaa kummankin takapuolet punaisiksi ja kipeiksi.
Olen samaa mieltä tilanteesta jossa sellaiset ihmiset kohtaisivat jotka ovat sekä antajia että vastaanottajia. Onkohan muuten mitään ryhmää tai vastaavaa joka järjestäisi piiskan saamisesta ja antamisesta kiinnostuneille ihmisille yhteisiä tapaamisia. Tiedän, että on bdsm tai sm-porukoilla
sellaisia "bileitä" jne...mutta entä meille jotka haluamme vain saada tai antaa pyllylle piiskaa?

Tapaamisia
Alkuperäinen kirjoittaja OTK1:
Olen samaa mieltä tilanteesta jossa sellaiset ihmiset kohtaisivat jotka ovat sekä antajia että vastaanottajia. Onkohan muuten mitään ryhmää tai vastaavaa joka järjestäisi piiskan saamisesta ja antamisesta kiinnostuneille ihmisille yhteisiä tapaamisia. Tiedän, että on bdsm tai sm-porukoilla
sellaisia "bileitä" jne...mutta entä meille jotka haluamme vain saada tai antaa pyllylle piiskaa?

Kotikuritapaamisia on jotain kolme, neljä kertaa vuodessa esim. tuolla sunlimited foorumilla, mutta siellä täytyy kirjoittaa se vähintään kymmenen viestiä ennen kuin pääsee messiin. Sillä kait hidastetaan jotain feikkejä ja häiriköitä.

OTK1
Alkuperäinen kirjoittaja Tapaamisia:
Alkuperäinen kirjoittaja OTK1:

Kotikuritapaamisia on jotain kolme, neljä kertaa vuodessa esim. tuolla sunlimited foorumilla, mutta siellä täytyy kirjoittaa se vähintään kymmenen viestiä ennen kuin pääsee messiin. Sillä kait hidastetaan jotain feikkejä ja häiriköitä.
Kiitoksia tiedosta, täytyypä hakeutua sille foorumille. Ymmärrän kyllä hyvin tuon heidän toimintatapansa, en minäkään haluaisi sinne ketään feikkejä tai häiriköitä.

Kertoisiko joku
Kertoisiko kukaan joka on nähnyt tai kokenut itse oman kantansa asiaan. Jotenkin tuntuisi hyvältä ajatus että porvariskodin ylioppilastytöille annettaisiin piiskasauna säännöllisesti jotta itsekuri säilyisi. Kommentoikaa asiaa!

masokistimies
Alkuperäinen kirjoittaja Kertoisiko joku:
Kertoisiko kukaan joka on nähnyt tai kokenut itse oman kantansa asiaan. Jotenkin tuntuisi hyvältä ajatus että porvariskodin ylioppilastytöille annettaisiin piiskasauna säännöllisesti jotta itsekuri säilyisi. Kommentoikaa asiaa!
Kyllä se oli päinvastoin että lapset köyhissä perheissä saivat enemmän piiskaa.Siksi että ne vanhemmat olivat köyhiä vaikea saada ruoka ja vaatteita,siis helpompi ärsytti ja antoivat lapset piiskaa ja ukot olen kuulenut itse että kun ne joivat,siis olivat humalassa ja tuli kotiin humalassa ne antoivat vaimonsa ja lapset piiskaa.

tuhma runotyttö
Huh, näitä lukiessahan ihan kiihottuu.

Voi, kuinka kaipaisinkaan sitä, että joku minua voimakkaampi (mielellään mies) komentaisi minulta housut alas ja piiskaisi pakarani punaisiksi vitsalla tai remmillä. Että saisin kerrankin olla täysin toisen armoilla, alistettuna ja nöyryytettynä. Ettei tarvitsisi aina olla niin vahva ja itsenäinen.

Olen vasta parikymppinen tyttö. Lapsuudessani 90-luvulla piiskan antaminen kotona ei tullut kuuloonkaan (onneksi, ajatuskin lasten ruumiillisesta kurituksesta inhottaa). Silti piiskan saaminen kiehtoi minua jollain tasolla jo silloin. En ehkä tiedostanut, että siinä oli mitään seksuaalista, mutta olin mm. kauhean kiinnostunut kirjojen ja elokuvien piiskauskohtauksista. En olisi halunnut vanhempieni piiskaavan minua, mutta jonkun tuntemattoman ehkä... Jo silloin koin nämä ajatukset jotenkin hävettävinä enkä puhunut niistä kenellekään.

Murrosiässä ymmärsin kiihottuvani piiskajutuista seksuaalisesti, ja kiitos internetin, olen tajunnut etten ole mieltymysteni kanssa yksin. En ole kuitenkaan uskaltanut uskaltanut toteuttaa fantasioitani käytännössä enkä kertoa niistä kenellekään. Olen seurustellut pari kertaa, muttei ole tullut mieleenkään ehdottaa poikaystävälle mitään tällaista. Ja netistä seuran hakeminen tuntuu aika pelottavalta...

Vaikea tilanne. Tarvitsisin kunnon selkäsaunan, mutta antajaa ei ole :(

anonyymi pervo
Aika samanlaiset kokemukset minullakin. Olen parikymppinen poika ja siis sitä ikäpolvea, joka ei yleensä enää ole selkäänsä saanut. Sitä kuitenkin kuuli vanhemmilta ihmisiltä juttuja siitä, miten lapset ennen vanhaan pidettiin kurissa, ja muistan kuinka niistä aina tuli sellainen "kumma tunne". En sitä silloin tajunnut, mutta taisin pitää piiskoista jo ennen kuin edes tajusin, mitä seksi on. Muistan pikkupoikana (ehkä 8-10-vuotiaana) joskus yrittäneeni antaa itselleni vitsaa, mutta eihän siitä mitään tullut. En ollut ymmärtänyt asiaa aivan oikein ja käytin sellaisia kuivia, maahan pudonneita risuja, jotka vain katkeilivat eivätkä sattuneet yhtään. Siinä sitten ihmettelin, mikä meni pieleen. Kumman kiihottava kokemus se siltikin oli.

Ensimmäisen kerran tajusin kyseessä olevan seksuaalisen asian, kun näin jossain tv-ohjelmassa kuinka aikuiset vähän leikkivät "spänkingiä". Internetissähän aihepiiriin on sen jälkeen tutustuttu. Murrosiässä masokismi alkoi kääntyä sadomasokismiksi, niin että nykyään taidan oikeastaan enemmänkin haluta antaa piiskaa kuin saada. En muista koskaan erityisesti hävenneeni tätä pikku fantasiaani, vaikka en olekaan siitä kellekään puhunut. On käynyt mielessä samanmielisen tytön etsiminen netistä, mutta siinä kun ei koskaan tiedä, mihin hulluihin törmää.

Spankee Girl
Olen aina, niin kauan kuin muistan, halunnut saada piiskaa pepulleni. Ja haaveissani on vanhempi voimakas mies joka on turvallinen auktoriteetti ja päättäväisesti ottaa polvilleen ja piiskaa paljaan peppuni aivan punaiseksi. Mieluiten remmillä joka läpsähtää kiinteillä pakaroillani näpsäkästi.

Ja sitten on erilaisia versioita tästä haaveestani, kuten nurkassa seisominen, risujen hakeminen ja ojentaminen kuritusta varten, housujen riisuminen alas ja odottaminen jne.

Olen saanut piiskaa monilta miehiltä. Mutta on vaikeaa löytää sellainen joka oikeesti hallitsee homman. Yleensä menee alistamisen ja nöyryyttämisen puolelle tai muuten härskiksi puheet. Sellaiset taas laimentaa fiilistä saman tien. Miehen pitää olla vahva auktoriteetti, ja kurituksen pitää olla ei-eroottinen. Se sytyttää eniten.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä