mieltymys vitsoihin

• Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
masokistimies
Alkuperäinen kirjoittaja masokistimies:
Haluan olla nöyrä piikaa joka olen alasti alavartalo eli sellainen t-paita joka on niin lyhyt että kun nostan kädet ylös eli kun kumarran minä paljastaan alavartalo ja minä haluan kaikenlaista nöyrytystä,sidota minua,siivota ja tiskata,ehkä lyhyt minihame päällä,minulla on erittäin kaunis alavartalo,kapeat reidet,sääreet mutta pyöreä nätti perse.
Toinen leikki on että nainen on minun ankara äiti ja minä tulen kiinni että olen poltanut eli juonut olutta,että olen 15v teinipoika ja sinä huomat kun poltan ulkorakenuksessa ja sinä annat minulle ensin siellä korvapuuski ja vedän minut sisään korvissani ja annat minulle piiskaa sisällä alasti tietysti ja sitten minä pidän kiittää seisoa polvella ja pyydä anteeksi ja lopuksi seisoa häpeänurkaan.

masokistimies
Haluan olla nöyrä piikaa joka olen alasti alavartalo eli sellainen t-paita joka on niin lyhyt että kun nostan kädet ylös eli kun kumarran minä paljastaan alavartalo ja minä haluan kaikenlaista nöyrytystä,sidota minua,siivota ja tiskata,ehkä lyhyt minihame päällä,minulla on erittäin kaunis alavartalo,kapeat reidet,sääreet mutta pyöreä nätti perse.
Toinen leikki on että nainen on minun ankara äiti ja minä tulen kiinni että olen poltanut eli juonut olutta,että olen 15v teinipoika ja sinä huomat kun poltan ulkorakenuksessa ja sinä annat minulle ensin siellä korvapuuski ja vedän minut sisään korvissani ja annat minulle piiskaa sisällä alasti tietysti ja sitten minä pidän kiittää seisoa polvella ja pyydä anteeksi ja lopuksi seisoa häpeänurkaan.
Yksi minun fantasi on että sinä kuullostat minua,minä 15v poika missä minä olen saanut keskikalja,sinä annat ensin 10 iskuja pakaroillani ja kysyt kerrotko eli haluatko lisää piiskaa,minä kielä sanoa,ja sinä annat minua takareidelle,sitten sinä käsket minua selällä ja annat 5 iskuja joka sisäreikä,polvesta kullin lähellä,ja kuullostelu jatku näin kunnes minä sanon missä olen saanut kalja.

spankingwoman
Jokaisella oma tyylinsä. Ihan hyvä jos pitää tällaisesta.
Voi olla vaikea löytää naista leikkiin jota masokistimies haluaa. Ostettuna palveluna kylläkin.
Koita etsiä netin kautta sivuja bdsm:stä. Laita googleen haku ja mene sisälle. Voit saada itse enemmän elämyksiä jo kirjoittunakin, koska luulen siellä olevan enemmän sinun tyyliäsi.

masokistimeies
Alkuperäinen kirjoittaja spankingwoman:
Jokaisella oma tyylinsä. Ihan hyvä jos pitää tällaisesta.
Voi olla vaikea löytää naista leikkiin jota masokistimies haluaa. Ostettuna palveluna kylläkin.
Koita etsiä netin kautta sivuja bdsm:stä. Laita googleen haku ja mene sisälle. Voit saada itse enemmän elämyksiä jo kirjoittunakin, koska luulen siellä olevan enemmän sinun tyyliäsi.
Minä luulin että sinä olit samanlaisia fantasiat?Mutta kiitos neuvoistasi!Mitä sinä fantasiodaat?

spankingwoman
Ajatuksissa vaihtelevasti kotikuria, selkäsaunoja, erilaisia välineitä ja asentoja, tuntemuksia, levottomuutta joka vaihtuu levollisuudeksi selkäsaunan jälkeen.
Mietin valtaa, millä äänensävyllä komennan, kuinka kovaa lyön, punaista väriä joka muuttaa takamuksen kauniiksi.
Ajattelen vastakohtia ja ristiriitoja. Haluaa ja ei halua. Pelkää ja silti odottaa.
Häpeää ja suostumista siihen. Sattuu ja on hyvä olla. Välittämisen valtaa ja vihan valtaa.
Leikisti vai tosissaan. Vieläkö kestät vai lopetanko.

masokistimies
jos tarkoitat sähkö,ei mutta kaikki muuta,tiputtaa steariini,anusatappi,lavemang,en osa se suomea mutta se että laitan vesiletku anuksessa,kaikenlaista sidonta mutta en ole kokeillut eli fantasionut sähköiskuja,vaan piiskaiskuja.Kiitos että sinä kysyit,minä vastan kaikki ihmiset joka on kysymyksiä.Ei halua mitään paska,kusi eli sellaista että ei saa hengitä!!!!

PAIN-DEBIL
Työnnä nyt hyvä ihminen reipas-suomuinen järvikala hanuriisi oikeaa tai vasenta yläraajaasi avuksikäyttäen. Muista että pääedellä työnnetyllä kalalla on mainio sisäänliukuvuus, ja ulosvedettäessä mitä hienoimmat kipuvaikutukset!

Eliize
Jossain kohdin epäiltiin, ettei remmi tunnu miltään. Kyllä se tuntuu. Kirvelevän kivuliaalta. Meillä roikkuu eteisen vaatekaapissa ruskea nahkavyö, joka on 'pyhitetty' pelkästään kurinpidollisiin toimiin. Kovin usein sitä ei käytetä, mutta esimerkiksi pitkälle menneestä tiuskimisesta ja lapsellisesta lakkaamattomasta länkyttämisestä mieheni ottaa remmin kaapista käyttöön. Kun remmi on otettu esille, selkäsaunalta ei enää pelasta mikään. Samalla kun mieheni kietoo solkipäätä kämmenen ympärille, minun on laskettava housut alas ja asetuttava sohvan käsinojalle. Toteltava on. Alussa kieltäydyin riisumasta housujani ja seurauksena tuli solkipäästä ja sen jälkeen vielä oikea selkäsauna paljaalle pyllylle. Miehelläni on periaate, että remmiä annetaan kunnolla. Ulina ja parku ei auta yhtään vaan remmi viuhuu pitkään punajuovaisella pyllyllä, vaikka jo vakuuttelisin kiltteyttä. Selkäsaunan lopuksi pyydän anteeksi ja loppupuhuttelun jälkeen remmi laitetaan takaisin kaappiin.

spankingwoman
Näinhän se on. Remmi on aika hurja väline kaikessa kipeydessään. Kyllä siinä sohvan
käsinojalla (minulla onkin uusi sohvan osto edessä tätä silmälläpitäen) onkin jotenkin niin turvaton ja avuton olo. Aika vaikea asento. Ei oikein pääse poiskaan helpolla. Jos edes uskaltaa yrittää.
On ihan hyvä, jos selkäsauna on ankara. Eihän se tapa eikä vahingoita jos huutaa tai itkee. Päinvastoin voi jopa tuntea puhdistuvansa sisältäpäin. Itku auttaa aina. Vaikka itkun syy olisikin kipu ja pelko. Kuitenkin turvallisesti koettuna. Vahvojen käsivarsien otteessa on hyvä pyristellä. Siinähän olet ja yrität kestää.

spankingwoman
Oliko kysymys ihan vakavasti otettava vai piloillaan tehty.
Onhan sitä vaihtoehtoja. Lapset ulkona, hoidossa, koulussa, kavereilla, nukkumassa. Tässä muutamia.
Piiskauksen voi tehdä jopa kahdenkesken kävelyllä. Isi ja äiti lähtee tunniksi keräämään marjoja metsästä-tyyliin.

Antero-76
Alkuperäinen kirjoittaja Antero-76:
Samaa olen miettinyt kuin Annekin. Omat mielikuvani kiinnostumisestani löytyvät jo tarhaiästä, kun muistan olleeni kovasti kiinnostunut, saivatko tytöt koskaan piiskaa. Sittemmin, noin 10-vuotiaana, muistan löytäneeni vanhempieni kirjahyllystä sanakirjan, josta kaivoin juuri tietyt hakusanat.

Itse sain piiskaa kai melko useasti. Ensimmäinen kerta jonka muistan, on silloisesta asuinpaikastani päätelleen alle kouluiältä. Muistan kantaneen lemmikkikaniamme korvista, lukuisten kieltojen jälkeen, kuin Sepe-Susi ikään. Sillä seurauksella, että minut vietiin askarteluhuoneeseen, jossa housut nilkoissa vatsallani maaten sain risua. En varmastikaan lujasti, mutta itkuhan siitä tuli. Viimeisin kertani oli juuri täytettyäni 15-vuotta, joskin sitä edeltäneestä selkäsaunasta oli kulunut jo aikaa. Syynä tuolloin talvinen ojaanajo mökillä, joka aiheutti melkein myöhästymisen viimeisestä lossista. Pahoinpitelyä kuritukset eivät koskaan olleet ja aina ne tulivat perustellusta syystä. Epäilemättä vaihtoehtoisia kuritusmetodeja olisi ollut, mutta lopputulokseen olen tyytyväinen eikä traumoja ole jäänyt.

Vaikka kuritus pelotti aina vietävästi ja itku tuli aina jo siinä vaiheessa kun kuulin sen tietyn maagisen lauseen, muistan silti kuinka ajatus muulloin kai tavallaan myös kiihotti. Ajattelin usein "mitä jos joku olisi todistamassa" tai "millaista olisi saada joltakulta tutulta rouvalta piiskaa" jne. Nämä ajatukset tulivat silloin 10-ikävuoden tietämissä.

Aika yksinhän näiden ajatusten kanssa sai olla niin kauan, kunnes opiskeluiden alettua perehtyi internetin käyttöön. Pian tie vei aihetta käsitteleville sivustoille ja sain huomata, että maailmassa on muitakin samoin ajattelevia. Ja että sitä sittenkin on aivan fiksu, tasapainoinen ja menestyvä nuorimies fetissistään huolimatta.

Sittemmin syntyi huoli sopivan elämänkumppanin löytämisestä. Fetissin perusteella en tietenkään voisi kumppania valita, mutta olisinko koskaan onnellinen, jos kumppani ei koskaan hyväksyisi/tietäsi siitä. Uskon, että moni kamppailee saman asian kanssa, toinen paremmalla, toinen huonommalla menestyksellä. Itselläni kävi hyvin. Löysin naisen joka vastaa kaikkia odotuksiani muutenkin, mutta sen lisäksi vielä tietää ja hyväksyy minut ja tarpeeni. Eikä käytäntö rajoitu vain kuuntelemiseen.. ;)

Tänäkin päivänä ihmettelen, miksi olen selkäsauna-aiheesta kiinnostunut. Vuosien mittainen tiedustelumatkani internetissä ei paljastanut totuutta, sillä ruumiillisen kurituksen - tai sen puutteen sekä selkäsaunoista kiinnostumisen tai kiinnostamattomuuden välistä aukotonta yhteyttä en koskaan löytänyt.

Joten tässä sitä nyt ollaan, tasapainoisessa suhteessa, menestyvä ja vahva nuorimies joka tykkää selkäsaunoista. Eikä hävetä yhtään. :) No ehkä sen verran, että asia pysyy kotioloissa ja nimimerkin suojissa.

Voimia ja nautintoja kaikille asian kanssa eläville.
Hei kaikille,

Yhdyn spankingwomanin mielipiteeseen siinä, että itku tekee hyvää. Minulla on vieläkin mielessäni ne selkäsaunanjälkeiset hetket omissa oloissani. Itkun kautta sai päästettyä kaiken ulos ja olo huojentui kummasti. Olemme nyt leikkineet vaimoni kanssa piiskaleikkejä silloin tällöin, mutta vaikka hän ymmärtääkin fetissiäni, hän ei jaa samaa kiinnostusta kanssani, eikä siksi uskalla piiskata minua kovin aidosti tai ankarasti. Niinpä sellaista nuoruusajan selkäsaunojen aiheuttaman pelon ja häpeän kaltaista tunnetta ei enää tule. Onneksi olemme voineet sopia, että jos sattuisin löytämään itseäni vanhemman rouvan minua kurittamaan, niin voisin toteuttaa fetissiäni vapaasti. Samoin, jos haluan antaa piiskaa.

Oli itseasiassa hauskaa lukea omaa kirjoitustaan tasan kahden vuoden takaa ja huomata, kuinka asiat ovat muuttuneet ja kehittyneet. 'Löytämäni' nainen on nyt vaimoni, eikä leikkien tarvitse nykyisin rajoittua kotioloihin. Ja selkäsaunan kaipaamisen lisäksi olen perehtynyt nykyisin myös piiskan antamiseen.. Enkä aina tiedä kumpi kiinnostaa minua enemmän.

Yhden aivan uuden asian olen itsestäni oppinut. En sitä tuossa parinvuodentakaisessa viestissäni maininnut, mutta minulle tuli nuoren erektio jos minulla oli syytä pelätä, että selkäsauna olisi edessä. Erektio onneksi hävisi siinä silmänräpäyksessä kun kutsu kävi, mutta se aiheutti hämmennystä. Muutama kuukausi takaperin eräs netissä tapaamani tuttava, psykologiaakin lukenut, kertoi, että olen ehdollistunut. Minulla kun oli nuorena tapana masturboida selkäsaunan jälkeen. Olen kuulemma ehdollistunut. Hän kertoi minulle Pavlovin koirasta. Liian monimutkainen teoria kerrottavaksi tässä, mutta omalla kohdallani se tarkoitti sitä, että olin alkanut alitajuisesti yhdistää selkäsaunan masturboinnin tuottamaan mielihyvään. Ja tuon assosiaation vuoksi minulle tuli erektio ajatuksesta saada selkäsauna. Ihmeellinen on maailma..

Mutta.. Jos joku naispuolinen kaipaa fiksua tuttavuutta, niin minut tavoittaa ainakin Citystä nimimerkillä AnteroTre.

J. Lauta
Onko ei muuta kuin el kiinnosta sinua?Oletko yksin ja vapaa eli?Onko täällä on joku vapaa nainen joka on kiinnostunut piiskaaleikkiä?
Tämä on noin sadas samantyyppinen viesti samalta kirjoittajalta yli kaksivuotisen ketjun aikana. Lienee ME joko provoamisessa tai tyhmyydessä.

valkokaulusduunari
Alkuperäinen kirjoittaja Antero-76:
Yhden aivan uuden asian olen itsestäni oppinut. En sitä tuossa parinvuodentakaisessa viestissäni maininnut, mutta minulle tuli nuoren erektio jos minulla oli syytä pelätä, että selkäsauna olisi edessä. Erektio onneksi hävisi siinä silmänräpäyksessä kun kutsu kävi, mutta se aiheutti hämmennystä. Muutama kuukausi takaperin eräs netissä tapaamani tuttava, psykologiaakin lukenut, kertoi, että olen ehdollistunut. Minulla kun oli nuorena tapana masturboida selkäsaunan jälkeen. Olen kuulemma ehdollistunut. Hän kertoi minulle Pavlovin koirasta. Liian monimutkainen teoria kerrottavaksi tässä, mutta omalla kohdallani se tarkoitti sitä, että olin alkanut alitajuisesti yhdistää selkäsaunan masturboinnin tuottamaan mielihyvään. Ja tuon assosiaation vuoksi minulle tuli erektio ajatuksesta saada selkäsauna. Ihmeellinen on maailma..

Lol! Oliskohan ne selkäsaunat jääneet aikoinaan Anteroltakin saamatta, jos vanhemmat olisivat tienneet niiden tuottavan vielä mielihyvää;)

No tiedä nyt siitä ehdollistumisesta myöhemmällä iällä, en ole asiantuntija. Mutta sama juttu oli itsellänikin siinä että teininä muutaman kerran saadun selkäsaunan aiheuttama nolous ja stressi piti hoidella pika puoliin omin käsin pois. Taatusti ei "mieltymys vitsoihin" siinä iässä sitä aiheuttanut että oltais otettu tahallamme selkäämme, mutta kyllä siinä ainakin minulla jälkeen päin itsekseen touhutessa ajatukset kummasti pyöri näitten asioitten ympärillä.

Onneksi olkoon muuten Anterolle ilmeisen toimivasta parisuhdejärjestelystä! Ei varmasti ole keneltäkään pois, kun asioista on aikuisten kesken etukäteen sovittu.

Koivuvitsaa
Alkuperäinen kirjoittaja spankingwoman:
Kyllä minä olen ihan rehellinen switch. Molempia puolia tasavertaisesti. Ankara kurinpitäjä ja alistuva kuritettava yhtä aikaa. Leikki on parasta silloin, kun löytää vertaisensa, eli toisen switchin, joka haluaa käyttää molempia puolia yhteisissä leikeissä. Siitä saa itse kaikkein eniten. Piiskaajana tuntee kuritettavan tunteet kun on itse ollut samassa tilanteessa. Kun taas on kuritettavana takapuoli paljaana, tietää millä tunteilla se piiska heiluu sen toisen kädessä.

Kokisitko mahdottomana ajauksen, että sinua piiskaisi pariskunta. Mies ja nainen?
Olen todella samaa mieltä kanssasi. Silloin leikki on todella parasta kun kumpikin haluaa saada ja antaa. Vaikea löytää sellaista naista joka tykkää molemmista, antamisesta ja saamisesta.

En myöskään kokisi pahakseni vitsaleikkiä pariskunnan kanssa. Se vaatii kuitenkin kaikkien osapuolien täysillä mukanaolon, niinkuin vitsaleikit muutenkin vaatii molemminpuolisen luottamuksen.

spankingwoman
Olen kyllä laittanut merkille, että naisia haetaan enemmän leikkeihin mukaan kuin miehiä. Ja jos vielä haluaa naisen, joka on switch, se onkin jo melkein mahdotonta.
Sattumalta ja hyvällä tuurilla voi onnistaa. Kuin lottovoitto. Näin käsittäisin.

Kahden ihmisen leikkisuhde on hyvin hienovarainen. Intiimi ja kipeä. Koskettelee monia piilossa olevia tunteita. Sitäpaitsi ei sitä kenenkä tahansa edessä pysty takapuoltaan paljastamaan ja luovuttamaan. Kyllä se vaatii kunnioituksen ja luottamuksen puolin ja toisin.
Pelkkä tekninen suoritus ei ole kriteeri lähteä harrastamaan antajana olemista näissä kotikurileikeissä.
Että kumpikin nauttii ja saa siitä itselleen mitä on hakenutkin. Ihanteellinen suhde.
Haluaa antaa toiselle, mitkä hänen tarpeensa edellyttävät. Uskaltaa sanoa leikkikaverille mitä itse haluaa.

masokistimies
Sinä kirjoitat että se on uhrauksen paljastaa ja luovuttaa takapuoli?Ei mitään kiihottaa minua enemmän kuin just se että joudun paljastaa koko minun vartalo alasti,paljastaa minua edessä ja taka!Minä haluaisin esim.olla kotipiikaa alavartalo alasti vaan joku lyhyt t-paita ja puukengät yllä!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä